Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oude versies terugvinden met documenten Word 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Document aangemaakt in Word 2007.
Waar kan je de oude versies van dit document terug vinden.
Als: verkenner: eigenschappen: vorige versies: leeg is.
En de oude versies niet staan bij Onlangs geopende versies.
:?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je die versies dan wel opgeslagen? Volgens mij wordt dit standaard niet automatisch aangemaakt. Als je de bestanden overschrijft met de nieuwere versie, dan zul je de oude versie ook niet zomaar terug kunnen vinden lijkt me.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

De oude versies die je in verkenner ziet zijn versies uit herstelpunten als ik het goed begrijp. Dat zijn geen eerdere versies van het bestand(tenzij je na het herstelpunt weer aanpassingen hebt gedaan).
Indien je gewoon telkens dezelfde bestandsnaam gebruikte zijn er verder geen oudere versies te vinden.
Heel misschien kun je met een undelete programmaatje nog oude versies terug toveren, afhankelijk of het nieuwe bestand op een andere plaats is weggeschreven(fysiek op de schijf) en de ruimte die het verwijderde bestand vrij maakte niet opnieuw gebruikt is voor iets anders.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Ik lees ook veel over het zoeken naar de naam van het bestand gevolgd door ".tmp" (documentnaam.tmp) en dan selecteren op naam.
weten jullie of dit werkt?