Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Ik zit opgescheept met het volgende probleem.
Op het moment bezit ik nog een ouderwetse blackberry, maar daar komt gelukkig een einde aan deze maand. Ik kan namelijk mijn abbonement verlengen!

Nu heb ik 2 opties, m'n abbonement verlegen en gebruikmaken van Hi toestellease en bijv. een S4 of een HTC one nemen etc. De andere optie is een Sim only nemen en een los toestel kopen. Ik prefereer op het moment deze keuze omdat ik een laag maandbedrag betaal en eigenaar ben van m'n eigen toestel.

Dat eigen toestel moet natuurlijk nog wel komen en daar heb ik jullie hulp bij nodig!
Hetgeen wat ik wil doen met de telefoon is ongeveer dit :
- Whatsapp / facebook / twitter / instagram etc.
- Films kijken / Muziek luisteren / Foto's & Video maken

Ik dacht zelf aan de HTC One X of de Galaxy S3, ook zag ik de S2 plus als een optie aangezien ik student ben en wel wat wil besteden maar niet teveel.

Graag hoor ik jullie aanvullingen / tips & adviezen!

Groeten,

Taakii

Verwijderd

Wat is precies je probleem dat vertel je nergens? Alles wat jij opnoemt kan je met elk toestel prima doen....De keuze is meer of je een voorkeur hebt voor een bepaald merk of bepaalde maat......Ja kan mogelijk ook is gaan kijken bij een Phonehouse /Mediamarkt in de buurt of vraag is wat je vrienden gebruiken....

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik zou even bij een winkel langsgaan om te kijken welke telefoon je zelf het best/mooist vindt, aangezien alles in je lijstje makkelijk kan met elke telefoon in die prijsklasse.

:)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Neem de S3, dat is het meest verkocht dus kun je overal ondersteuning, hoesjes, mods en spare parts vinden en Samsung bied een goede garantieregeling.

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-11 15:36
Waarom neem je niet de S3 i.c.m. HollandsNieuwe? Die is leuk geprijsd voor zo'n 25 euro op dealdirect.nl (inclusief belminuten, sms en 500 internet, geen leasecontract).

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Of voor de helft van de prijs kijk je bij de Chinese modellen. Vaak net zo goed alleen een stuk goedkoper.

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 14:18

Baggeraar

Wat een gebagger..

Heb je de Nexus 4 ook bekeken? Die kan je krijgen voor 350€

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Absoluut de Nexus 4. Buiten de camera een top smartphone :). 350 euro.

http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/overzicht

• RiGhTeOuS
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 12:40
Kijk ook eens naar Windows Phone 8, want daar zitten goeie modellen tussen voor weinig geld. Bijvoorbeeld een Nokia Lumia 820 voor ongeveer 270 euro. Een hele goedkope oplossing is de Huawei Ascend W1 voor ongeveer 180 euro.

Maar het is uiteraard afhankelijk van hoe groot het scherm mag zijn, welke apps je wilt gebruiken naast de genoemde, heb je behoefte aan een quad-core of dual-core processor?

G.don

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-11 20:01
Met dat budget zou ik even wachten om te kijken of de Moto X naar NL komt (of te importeren is). Als de meeste dingen in de geruchtenmolen waar zijn dan wordt dat zowel qua hardware, als qua software een prima toestel voor een zeer scherpe prijs.

Als het goed is wordt het apparaat komende donderdag gereleased:
Releasedatum + 'geruchten' over specs & 'geruchten' over functionaliteit

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 17:40
Je zou ook kunnen kijken op http://www.gsmtopdeal.nl/ prima telefoons voor een lage prijs die in de buurt komt van een simonly.

Niet de nieuwste telefoons, maar dat hoeft ook niet met jouw gebruik.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb laatste de liquid Acer liquid E2 gekocht, bevalt erg goed voor de prijs. Is erg snel en het scherm is ook best aardig (hoewel niet gelamineerd). Ik moet zeggen dat de keuze voor mij zeer beperkt was omdat ik een telefoon met dual sim zocht.

Zie ook: reviews: Grote test: de populairste Androids tussen 200 en 350 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Y0ur1 op 31-07-2013 17:08 ]

Pagina: 1