Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[video] tag voor series

Pagina: 1
Acties:

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Steeds meer kijk ik jullie video's als een tv moment, bordje op schoot en gaan met die banaan :). Dit is de verdienste van de kwaliteit die jullie produceren maar een overzicht van series en afleveringen mis ik.

Willen jullie video's die bij een serie horen bundelen?

Een simpele versie zou een tag zijn van de serie zelf. Bij tweakers.net/categorie/124/van-de-polder-naar-de-valley/videos/ voor Van de Polder naar de Valley.

Een uitgebreide versie zou een soort tv kanaal zijn zoals op youtube of http://tweakers.net/video/ ingericht voor de series die jullie produceren.

Ik mis nu een overzicht welke afleveringen jullie hebben voor een bepaalde serie. Er staan er wel een aantal bij gerelateerde content en er is ook op te zoeken. Ondanks dat kom ik sporadisch, series en afleveringen tegen die ik nog nooit ben tegen gekomen.

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Goed om te horen dat je met plezier naar onze series kijkt! Uiteraard proberen we de afleveringen zo goed en duidelijk mogelijk te bundelen. Dat doen we nu zoals je zelf al aangeeft via gerelateerde content en we linken in de videobeschrijving naar de vorige afleveringen.

Maar het is toevallig dat je erover begint, want hier op de redactie kwam deze week hetzelfde idee naar boven om eens te kijken naar de mogelijkheid voor een beter overzicht van de series die we produceren. Dus je staat hierin niet alleen :)