Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
+" enz." is heel wat makkelijker. Die omschrijving is toch alleen maar bedoeld als beknopte omschrijving van de inhoud van het forum, niet een complete inhoudsopgave.
Hum ja daar heb je op zich wel gelijk in. Het probleem is alleen dat er op dit moment alleen maar termen over server-side scripting staan. Dat geeft een verkeerd beeld van de inhoudOp dinsdag 05 juni 2001 13:54 schreef Onno het volgende:
+" enz." is heel wat makkelijker. Die omschrijving is toch alleen maar bedoeld als beknopte omschrijving van de inhoud van het forum, niet een complete inhoudsopgave.
Als het te lang is zou ik bijvoorbeeld 1 script taal noemen en 1 'echte' programmeertaal.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Mja. Dat zou misschien wel beter zijn ja.Op dinsdag 05 juni 2001 13:56 schreef mbravenboer het volgende:
Als het te lang is zou ik bijvoorbeeld 1 script taal noemen en 1 'echte' programmeertaal.
Hum, het lijkt erop dat er weinig support is voor mijn voorstel
.
Mag dan in ieder geval MySQL in SQL veranderd worden? Er worden namelijk eigenlijk alleen vragen behandeld over SQL. MySQL beheer vragen gaan tegenwoordig meestal op slot.
Mag dan in ieder geval MySQL in SQL veranderd worden? Er worden namelijk eigenlijk alleen vragen behandeld over SQL. MySQL beheer vragen gaan tegenwoordig meestal op slot.
Ik denk dat het idd wel een duidelijkere scheiding aangeeft.
Maar het woord "Programming" staat niet voor niets als eerste?
En beheer van mysql, mja. Zodra het ingewikkeld is, gaan ze niet op slot, zodra het installatie is verhuisd het naar hosting&servers en als het in de manual staat, ach dan weet je het wel.
Maar het woord "Programming" staat niet voor niets als eerste?
En beheer van mysql, mja. Zodra het ingewikkeld is, gaan ze niet op slot, zodra het installatie is verhuisd het naar hosting&servers en als het in de manual staat, ach dan weet je het wel.
Alles staat wel ergens in een manual. Neem nou regexen. Het is *allemaal* gedocumenteerd. Zegt niet dat het ook voor iedereen duidelijk is... (dat vind ik dus niet echt een sluitend argument)Op dinsdag 05 juni 2001 17:30 schreef ACM het volgende:
en als het in de manual staat, ach dan weet je het wel.
Jij weet wat ik bedoel (hoop ik maar), maar point taken.Op dinsdag 05 juni 2001 17:33 schreef Onno het volgende:
Alles staat wel ergens in een manual. Neem nou regexen. Het is *allemaal* gedocumenteerd. Zegt niet dat het ook voor iedereen duidelijk is...
Ik zal het wat beter uitwijden dan:
Sommige vragen zijn zo "gruwelijk simpel te vinden in een manual" (heel bot gezegd, weet ik) dat ik niet het idee heb, dat die persoon echt zijn best gedaan heeft.
Het toevoegen van een user in mysql bijvoorbeeld. En dan staat er dus niet "ik weet/denk/geloof dat het zo moet, maar ik wil dit speciaals erbij, hoe doe ik dat?" maar gewoon letterlijk "ik wil een user toevoegen, hoe doe ik dat?"....
Op dinsdag 05 juni 2001 17:51 schreef Onno het volgende:
Dat klinkt al wat genuanceerder.
Pagina: 1