Net las ik op T.net het nieuwsitem over casemod-galleries ( http://www.tweakers.net/nieuws/17152 ). Nu vind ik wel dat tweakers & casemods elkaar goed liggen, maar om nou een nieuwsitem over een nieuwe gallery te plaatsen met wat guides? Dat vind ik meer iets voor het forum!
Het lijkt inderdaad een beetje op spam ja. Het is wel een paar keer eerder gebeurd maar niet helemaal de bedoeling van de frontpage. Weghalen ofzo lijkt me alleen een beetje overbodig.
Professioneel Hyves-weigeraar
Er staat documentatie bij, das toch leuk voor newbie's enzo 
Ik vind hem wel kunnen.
Ik vind hem wel kunnen.
Ik ben het wel met je eens, tineau. Maar zoals Wouter al zegt: het is nu al te laat om hem weer weg te halen, er zijn al heel wat reacties op.
Het gaat hier ook om een verse nieuwsposter, dus wees een beetje lief voor hem in zijn eerste dagen
.
Het gaat hier ook om een verse nieuwsposter, dus wees een beetje lief voor hem in zijn eerste dagen
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Het was constructieve kritiek!Op dinsdag 05 juni 2001 15:26 schreef AVL het volgende:
Ik ben het wel met je eens, tineau. Maar zoals Wouter al zegt: het is nu al te laat om hem weer weg te halen, er zijn al heel wat reacties op.
Het gaat hier ook om een verse nieuwsposter, dus wees een beetje lief voor hem in zijn eerste dagen [afbeelding].
Pagina: 1