Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nu de cashback is verlengd (ik had er wel op gehoopd, ze verlengen de acties wel vaker), weet iemand of er nog een winkel is (en zo ja waar) in de omgeving van Leiden of Amsterdam (en daar tussen) met een voorraad? Ik had vorige week een aantal winkels gebeld maar die hadden niets meer of waren gereserveerd. Heb het toen verder gelaten omdat de cachback afliep, maar ik ben nog steed geintreseerd voor €150

[ Voor 8% gewijzigd door jeanj op 06-08-2013 11:34 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:41
jeanj schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:33:
..weet iemand of er nog een winkel is (en zo ja waar) in de omgeving van Leiden of Amsterdam (en daar tussen) met een voorraad?
Ik heb het toestel vorige week bij BC op het buikslotermeerplein gehaald. Heb je deze al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Ben rond gaan bellen, en gelukkig heb ik er ook nog ééntje achteruit kunnen laten houden :D Prachtig ding voor die prijs. Dat allemaal dankzij dit fantastische topic! Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alternatief zijn inmiddels modulaire telefoons verkrijgbaar waardoor cameralenzen apart opschroefbaar zijn.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Iemand anders last van dode/luie pixels in deze batch? In mijn scherm zitten er drie.

[ Voor 8% gewijzigd door Hummed op 08-08-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Hummed schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:31:
Iemand anders last van dode/luie pixels in deze batch? In mijn scherm zitten er drie.
Yep, 1 rechts bovenin. Niet echt storend zit net niet helemaal in de hoek.

Weet iemand hoe je kan zien hoeveel fotos je nog kan maken? Veel foto's worden wazig bij mij ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Iemand al bericht van de Cashback? Ik heb het meteen 26 juli opgestuurd, tegelijk met een Sony cashback acties en die van Sony heb ik al een bericht van dat het verwerkt is, maar nog niks van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
Voor eventueel geinteresseerden:

voor 18,95 exclusief verzendkosten de witte Samsung Galaxy Camera Tas.

https://kameraoutlet.nl/samsung-galaxy-camera-tas-white

Ik heb hem hier maar besteld, bij Foka was hij inmiddels weer duurder en goedkoper kon ik hem nergens anders vinden.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luie pixeltjes veel ruimer geinterpreteerd in een zin dat het simpel LCD helaas geen aanraakbaar schermpje is.

[ Voor 248% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Cyclonic schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:21:
Iemand al bericht van de Cashback? Ik heb het meteen 26 juli opgestuurd, tegelijk met een Sony cashback acties en die van Sony heb ik al een bericht van dat het verwerkt is, maar nog niks van Samsung.
Kan tot 6 werken duren. .
Heb ook nog niks van . GALAXY Tab cashback gehoord die ik begin juli op heb gestuurd. ..

Maar bij de S4 sd kaart actie kreeg ik eerder bericht dan een vriend van mij die hen 2 weken eerder had opgestuurd. .
Dus geen touw aan vast te knopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Gisteren ook één gehaald; was de laatste in die winkel, ik natuurlijk helemaal blij. Maar goed omdat ik snel naar huis moest vanwege bezoek dat zou komen zie ik nu net pas dat de zegel al was verbroken. Nu ik er bij nadenk hebben ze mij het doosje helemaal niet eens laten zien. Niet alleen dat, er staan ook een tiental foto's op het interne geheugen gemaakt door de medewerkers en de batterij zat er al volledig leeg in. Hier en daar zijn er ook al gebruikerssporen te vinden. Geweldig weer dit, ik ga maar eens boos mailen naar BelCompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat het eerste fotootje was verwezelukt ging batterijtje ook leeg desondanks waren nihille gebruiksspoortjes.

[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Extra korting voor demo exemplaar had wel gemogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:21:
Maar mij hoor je niet klagen, zeker niet voor deze prijs.
Zo dacht ik er inderdaad eerst ook over. Echter je krijgt geld terug van Samsung en niet van BelCompany. Ze hadden dit wel even van tevoren mogen melden dat het een demo/teruggebracht toestel betreft. Het is immers geen marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Via marktplaats zojuist een hoedje besteld voor 7,99. Inc verzending en Ideal 10,25.
Ben benieuwend!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Nivk schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:16:
Gisteren ook één gehaald; was de laatste in die winkel, ik natuurlijk helemaal blij. Maar goed omdat ik snel naar huis moest vanwege bezoek dat zou komen zie ik nu net pas dat de zegel al was verbroken. Nu ik er bij nadenk hebben ze mij het doosje helemaal niet eens laten zien. Niet alleen dat, er staan ook een tiental foto's op het interne geheugen gemaakt door de medewerkers en de batterij zat er al volledig leeg in. Hier en daar zijn er ook al gebruikerssporen te vinden. Geweldig weer dit, ik ga maar eens boos mailen naar BelCompany.
En je valt ivm de aankoopdatum buiten de 100e cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expert modus handig voor wie nog weinig van fotografie weten omdat de camera aangeeft waarvoor wat dient.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Stinger_Ventura schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:32:
Via marktplaats zojuist een hoedje besteld voor 7,99. Inc verzending en Ideal 10,25.
Ben benieuwend!
Hoedje?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelak gebruik ik de camera helemaal nooit want cameratjes van gewone telefoons zijn allermeest handig.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:07:
[...]

Hoesje. Vind ik zelf niet handig want dan kan ik hem nog niet omhangen als ik op reis/van huis ben. Ben zelf dus voor de pouch/tasje gegaan. Kan uiteraard wel een optie zijn als je hem in je eigen tas doet.
Hoesje! Ipv hoedje, daar herken je de ipad/iphone gebruiker aan ;)
Ik doe camera's meestal in de tas op zak, en voor die 10e durf ik het wel te proberen.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Geld van Sony al op de rekening... Van Samsung nog niet eens een bericht dat ze het ontvangen hebben.

Tegelijk op de bus gedaan 2 weken geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Cyclonic schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:23:
Geld van Sony al op de rekening... Van Samsung nog niet eens een bericht dat ze het ontvangen hebben.

Had dat ook met het opsturen van het gratis 64GB kaartje bij de SGS4. Hoorde niéts. Dacht dat het niet aan was gekomen. Opeens bericht dat het bij hen binnen was en dag erna lag kaartje in de bus. Komt goed :)

Nu ook maar alles ingevuld en opgestuurd. Camera nog steeds gesealed. Weet niet of 'ie open of weg gaat.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Om nog maar eens te benadrukken wat deze camera kan, hierbij een een crop van 800x800 uit het origineel.

Ik dacht altijd dat je voor deze nachtfoto's lange sluitertijden moest gebruiken en een hoge ISO waarde? Na 10 keer proberen in expert modus toch mooi reslutaat.
21x zoom, ISO 100, 1/40 sec. en timer (2s) gebruikt om de camera mooi stil te houden op statief.

Foto genomen 14-08-2013, 22:07 uur

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ag57t.jpg

Exif gegegens:

Filename - 20130814_220704.JPG
ImageWidth - 4608
ImageLength - 2592
Make - SAMSUNG
Model - EK-GC100
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
Software - GC100XXBMC4
DateTime - 2013:08:14 22:07:04
YCbCrPositioning - Centered
ExifOffset - 224
ExposureTime - 1/40 seconds
FNumber - 5.90
ExposureProgram - Manual control
ISOSpeedRatings - 100
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2013:08:14 22:07:04
DateTimeDigitized - 2013:08:14 22:07:04
ShutterSpeedValue - 1/40 seconds
ApertureValue - F 5.90
BrightnessValue - 5.44
ExposureBiasValue - 0.00
MaxApertureValue - F 5.90
MeteringMode - Center weighted average
LightSource - Auto
Flash - Flash not fired, compulsory flash mode
FocalLength - 86.10 mm
UserComment - User comments
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 4608
ExifImageHeight - 2592
SensingMethod - One-chip color area sensor
ExposureMode - Auto
White Balance - Auto
DigitalZoomRatio - 1.00 x
FocalLengthIn35mmFilm - 483 mm
SceneCaptureType - Standard

Maker Note (Vendor): -

Thumbnail: -
ImageWidth - 160
ImageLength - 120
Compression - 6 (JPG)
Orientation - Top left
XResolution - 72
YResolution - 72
ResolutionUnit - Inch
JpegIFOffset - 21416
JpegIFByteCount - 1488

• Eek2nd
Mooie foto van der maan!
Cyclonic schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:23:

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn geld van de Galaxy Tab op mijn rekening gekregen (dinsdag bericht van goedkeuring)
Dus nu Denk Ik een maand wachten op hopelijk bericht voor de Galaxy Canera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:37:
[...]

Nu ook maar alles ingevuld en opgestuurd. Camera nog steeds gesealed. Weet niet of 'ie open of weg gaat.
Brad Pit,

als je de camera nog steeds hebt en gesealed en kwijt wilt, ik weet nog wel iemand die op zoek is naar één. Momenteel wordt er nog binnen de filialen van Belcompany gekeken wat er mogelijk is.

Uiteraard wel tegen kostprijs en met recht op de cashback .... uit je bericht lijkt het alsof je de cashback al hebt aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 23:00
Volgens mij is dit een van de weinige topics op Tweakers over deze Camera. Is het een idee om dit topic te gebruiken (of een ander topic te maken) voor deze Camera met alle mogelijkheden en verwijzingen naar interessante functionaliteiten, apps, tweaks, etc?

Ik ben er nog erg nieuw mee (ik heb de EK-GC110 WI-FI sinds vandaag).

Tips, ervaringen, etc zijn welkom :)

Gelijk mijn eerste vraag:
- Wat is het verschil tussen de EK-GC110 WI-FI en de wat 'oudere' EK-GC100 WI-FI+3G? (Naast het verschil van 3G natuurlijk) Ik heb de WiFi gekocht omdat deze een half jaar later op de markt is gekomen (maart 2013 vs. november 2012), maar kan verder niet echt duidelijke verschillen vinden. Nieuwer is vaak beter, ook mbt deze twee Samsung Galaxy Camera modellen?

[ Voor 34% gewijzigd door HardinxCore op 27-08-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou deze actie was 3G met simkaartsleuf maar 3G wil niet zeggen dat meer functionaliteit ook per se beter is.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het is niet de bedoeling dit tot een Ervaringen topic om te toveren, of dit topic te gebruiken voor gebruiksvragen. Daarvoor zal iemand een topic moeten openen in de Mobiele forums :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
BelCompany actie is inderdaad het (ietswat oudere) model met 3G.

Ik laat mijn SmartPhone hotspot zijn en heb dus voor WiFi only (de EK-GC110) gekozen.

Van beide modellen zijn beide kleuren overigens leverbaar. 100 is WiFi+3G en 110 is WiFi only.

Na wat onderzoek lees ik overigs dat 3G ook het enige verschil is: http://www.popphoto.com/g...to-launch-450-later-month.

Ik had dus net zo goed de in de pricewatch de nu iets goedkopere GC100 kunnen kopen... Naja €359,- minus €100,- CashBack en dus €259,- is nog niet echt duur voor een Camera die bij de meeste shops voor €429,- verkocht wordt (na CashBack €329,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
gambieter schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:50:
[modbreak]
Het is niet de bedoeling dit tot een Ervaringen topic om te toveren, of dit topic te gebruiken voor gebruiksvragen. Daarvoor zal iemand een topic moeten openen in de Mobiele forums :) .
[/]
Mocht iemand zich geroepen voelen... Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HardinxCore schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:55:
Mocht iemand zich geroepen voelen... Graag :)
Of nog beter: doe het zelf. Er is wel wat meer nodig dan alleen een topic openen met de vragen, maar zie het als een investering :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 16:44
Vandaag bericht van Samsung:

Beste Samsung Gebruiker,
Bedankt voor je registratie!

Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.
De promotie zal binnen 2 weken worden verwerkt.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).

Met vriendelijke groet, Samsung

• melk0r
Lekker tempo hanteren ze daar

Laat maar..

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02
Ja ik kreeg het mailtje net ook, werd ook wel eens tijd zeg.

[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-09-2013 09:55 ]

• Cyclonic
Zag het net toevallig ook dat ik de mail gekregen had :D Had de hoop al bijna opgegeven dat ik het geld zou krijgen zonder er weer zelf achteraan moeten gaan.

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Precies binnen de 6 weken norm die hun hanteren toch? ;)

• WhySoSerious?
Ik had het op 25 juli opgestuurd.

Verwijderd

Samsung controleert de streepjes codes op de laatst uitgedraaide bon om dubbele cashbacking te voorkomen.

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Yeah! de €100 is eindelijk vandaag op mijn rekening gestort _/-\o_

Desk Services BV
SAMSUNG CAMERA CASHBACK 13-0209
Rekening :664604927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Ook is het bij mij vandaag op de rekening bijgeschreven !

Ik zie dat de € 100,-- cashback nog steeds geldt (t/m 30 september).
http://www.samsung.com/nl...cashback/voorwaarden.html

Helaas zijn ze niet meer door Belcompany te leveren. Vraag me nog steeds af waarom Bol.com er € 450,-- voor vraagt.

Hier nog wel een linkje waar deze camera (in het zwart) te koop is voor € 272,--.
http://www.mydigitaland.c...html?___store=netherlands

Maar waarschijnlijk heb je dan geen recht op cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:57
dennisvdweg schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:22:
Yeah! de €100 is eindelijk vandaag op mijn rekening gestort _/-\o_

Desk Services BV
SAMSUNG CAMERA CASHBACK 13-0209
Rekening :664604927
Voor mij idem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Hier ook binnen :*)

Ze werken dus met een systeem, alles verzamelen van de een periode van 4 a 6 weken en dan alles betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks ik niks heb met Samsung in het bijzonder was het toch wel tijdeleuk een uitzonderleuke winkel actie.

[ Voor 203% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:49:
Hoe is dit trouwens nog afgelopen? Ben wel benieuwd.
Redelijk positief benaderd door de BelCompany klantenservice medewerker, indruk was in ieder geval dat dit niet de bedoeling was/is. In de eerste mail had ik nog niet vermeld wat voor een foto's het waren en deed de medewerker de suggestie dat het wellicht om een vitrine-model ging waar klanten samen met de medewerkers wat testfoto's mee hadden genomen. Het was echter niet mogelijk het toestel te ruilen want het model hadden ze niet meer.
Toen ik eenmaal de foto's van de achterkant van de balie en het magazijn doorstuurde heb ik gelijk wat opties doorgestuurd om dit af te handelen; ruilen, extra accessoire voor de camera of nog eens 10% korting. Dat laatste ging de medewerker mee akkoord, want ruilen was niet mogelijk en accessoires verkochten ze niet.
Als de verkopers dit gewoon van te voren hadden aangegeven had ik er niet eens een probleem van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet mag ruilen is het heel normaal dat nog iets anders van opties tegen over staat of komen staan toch.

[ Voor 238% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 16:30 ]

• Eek2nd
Nivk schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:53:
[...]

Toen ik eenmaal de foto's van de achterkant van de balie en het magazijn doorstuurde heb ik gelijk wat opties doorgestuurd om dit af te handelen; ruilen, extra accessoire voor de camera of nog eens 10% korting. Dat laatste ging de medewerker mee akkoord, want ruilen was niet mogelijk en accessoires verkochten ze niet.
Als de verkopers dit gewoon van te voren hadden aangegeven had ik er niet eens een probleem van gemaakt.
Lol.. Met andere woorden. . Dat was . Enige optie 8)7
Pagina: 1 2 Laatste