OPGELOST. HARTELIJK DANK VOOR ALLE REACTIES. ZIE VOOR DE OPLOSSING MIJN POST VAN 19:27.
Beste allen,
ik heb een probleem met mijn laptop: deze wil niet via WIFI verbinding maken met internet. De computer verbindt met de router, krijgt een ip adres, maar geeft vevolgens de melding bij het draadloze netwerken overzicht "Geen internet, verbonden met openbaar netwerk". Op zichzelf is dit al vreemd, aangezien het mijn thuisnetwerk betreft. Andere computers binnen het netwerk kan ik gewoon waarnemen, evenals inloggen op de router. Ook andere WIFI netwerken geven hetzelfde euvel. Het ligt dus echt aan mijn laptop. Andere mobiele apparaten hebben geen problemen met het draadloze internet.
Uiteraard heb ik reeds op Google en het GoT gekeken. De volgende oplossingen bleken niet te werken:
- drivers WIFI kaart updaten
- Adobe CS3 services
- MAC adres gevalideerd op aanwezigheid
- Firewall en virusscanner uitgeschakeld
- Gescand op virussen
Heeft iemand een suggestie om mijn laptop weer te laten werken met WIFI?
Overige specs:
Laptop: Acer one 522
Windows 7 Professional
Beste allen,
ik heb een probleem met mijn laptop: deze wil niet via WIFI verbinding maken met internet. De computer verbindt met de router, krijgt een ip adres, maar geeft vevolgens de melding bij het draadloze netwerken overzicht "Geen internet, verbonden met openbaar netwerk". Op zichzelf is dit al vreemd, aangezien het mijn thuisnetwerk betreft. Andere computers binnen het netwerk kan ik gewoon waarnemen, evenals inloggen op de router. Ook andere WIFI netwerken geven hetzelfde euvel. Het ligt dus echt aan mijn laptop. Andere mobiele apparaten hebben geen problemen met het draadloze internet.
Uiteraard heb ik reeds op Google en het GoT gekeken. De volgende oplossingen bleken niet te werken:
- drivers WIFI kaart updaten
- Adobe CS3 services
- MAC adres gevalideerd op aanwezigheid
- Firewall en virusscanner uitgeschakeld
- Gescand op virussen
Heeft iemand een suggestie om mijn laptop weer te laten werken met WIFI?
Overige specs:
Laptop: Acer one 522
Windows 7 Professional
[ Voor 4% gewijzigd door wcduck op 25-07-2013 19:28 ]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.