Toon posts:

Optical of niet???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik moet vandaag voor mijn vader even een muis kopen voor zijn lappy :)

Paar vraagjes :) :

1Alleen denk ik dat een Optical muis een goede keus is of toch NIET????

2zo ja welke muis zou ik straks dan gaan halen???

3en draadloos of NIET en is een draadlose Optical GOED???

(ik game soms wel eens met de laptop dus het hoeft GEEN gamers muis tezijn)

en de prijs maakt niet ECHT uit.

Verwijderd

Topicstarter
Oeps was NIET de bedoeling sorry |:( HEEL dom klikte op het verkeerde inkoontje |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je eenmaal met optical gewerkt hebt wil je nooit meer anders. Heb zelf al sinds de introductie een MS Explorer :9 Maar die nieuwe draadloze optical van Logitech lijkt me ook wel wat :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Koop geen draadloosding, is zo lastig met ouders, krijg je straks dat commentaar van mijn muis is leeg? wat nu? nieuwe kopen?
Ik heb zelf een Logitech Optical Wheelmouse (met draad) en werkt perfect! Ik zit er zelfs aan te denken om er een te kopen voor op mijn werk, die muis daar is altijd ranzig en dan loopt ie weer zo rot op die bal. :(
Muisje kost wel iets van 80,- dus als je pa dat te duur vind... tja... dan houd het op.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54

Kvn

Op dinsdag 05 juni 2001 13:53 schreef awraeven het volgende:
Koop geen draadloosding, is zo lastig met ouders, krijg je straks dat commentaar van mijn muis is leeg? wat nu? nieuwe kopen?
Ik heb zelf een Logitech Optical Wheelmouse (met draad) en werkt perfect! Ik zit er zelfs aan te denken om er een te kopen voor op mijn werk, die muis daar is altijd ranzig en dan loopt ie weer zo rot op die bal. :(
Muisje kost wel iets van 80,- dus als je pa dat te duur vind... tja... dan houd het op.
Je kan ook een Ms Wheel Mouse Optical USB kopen, kost maar 60 piek, perfect muisje :9, was in 1e instantie voor mijn laptop maar hij zit nu aan mijn pc :P

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
Optical is echt heel handig. Je muis blijft hierdoor altijd precies werken. Nooit meer last van een haperende muis, omdat er allemaal stof in zit.

Koop idd geen draadloze muis deze dingen vreten stroom :Y)
Ik heb zelf een Logitech MouseMan Wheel en die bevalt me prima.

Verwijderd

Topicstarter
joow daz snel die reacties.

Ik heb zelf een logitech met bal :( maar zal ik gewoon de versie die ik nu heb maar dan met draad kopen??? [versie :MouseMan Wheel]

Prijs maakt nie uit mag best 150 piek kosten :9

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De MS intelli Explorer is IMHO de fijnste optical muis die er te koop is. Ik moet de eerste nog tegenkomen die fijner in de hand ligt :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Van apple hebben ze zo'n hele kleine mooie optical. Ech 1 voor een laptop

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga NU naar BIt voor een muis strax horen jullie denk ik wel (als ze er 1 hebben) welke optical het is geworden alvast
BEDANKT :) :) :) :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 05 juni 2001 14:14 schreef thefirstikke het volgende:
De MS intelli Explorer is IMHO de fijnste optical muis die er te koop is. Ik moet de eerste nog tegenkomen die fijner in de hand ligt :)
Voor grotere handen wel ja :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Logitech Wheel Mouse gekocht het was de enige die ze hadden maar hij is zeer goed voor zijn doel maar Nogmaal BEDANKT IEDEREEN *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
Pagina: 1