FPS met goed verhaal.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.820 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 08:47
Ik was een benieuwd wat jullie een goede FPS vinden met een mooi verhaal.

Ik vind de hele FEAR serie erg heerlijk.
Metro serie is ook leuk om te spelen.

Fallout hou ik ook wel van maar daar is teveel om van het verhaal af te dwalen.

Bioshock goed verhaal maar niet goed genoeg voor mij om het uren achter elkaar te spelen.

[mb]Er wordt op Tweakers.net meer zelfinzet verwacht. Je kan uiteraard ook zelf games opzoeken met een verhaal die je aantrekt.[/]

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 26-07-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49
Om toch weer oude koeien te pakken: de Half Life series.

Top verhaal, omgevingen en actie.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb me heel goed vermaakt met Quake 4. Ik vond dat spel erg goed in elkaar steken.

Deus Ex is ook ronduit grandioos, al is dat niet per se een FPS (het speelt wel vanuit een first person perspectief).

Ben het ook met mhindrik eens. Vooral Half Life 2 is bijzonder. Dat is voor mij de beste FPS-ervaring ooit. Zo goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 25-07-2013 11:08 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Quake 4 en een goed verhaal? LOL

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
Hoe kan ik Half-Life vergeten daar begon het eigenlijk allemaal mee bij mij met hardcore gamen. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Donnie schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:09:
Quake 4 en een goed verhaal? LOL
Het verhaal is niet zo zeer bijzonder, maar met de manier waarop je alles in het spel beleeft heb ik mij uitstekend vermaakt.
(Het is ook niet alsof het verhaal van bijvoorbeeld FEAR nou zo bijzonder is he.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik gok dat je op PC speelt, maar anders: Halo 1 t/m 4 + Reach.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Begin eens aan de Stalker reeks... dan ben je wel een paar maanden zoet!

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Een van die Zombie games heeft nog een leuk verhaal... kan er even niet opkomen welke het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
Cyphax schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:28:
[...]

Het verhaal is niet zo zeer bijzonder, maar met de manier waarop je alles in het spel beleeft heb ik mij uitstekend vermaakt.
(Het is ook niet alsof het verhaal van bijvoorbeeld FEAR nou zo bijzonder is he.)
Ik vind juist wel een bijzonder verhaal ik wou graag weten wat er nou met Alma was gebeurt. Maar das mijn mening.
utbone schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:36:
Vind het opstarten van deze game zo moeilijk. Ooit denk ik halverwege geweest en toen gestopt om geen rede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Somiii schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:52:
[...]

Ik vind juist wel een bijzonder verhaal ik wou graag weten wat er nou met Alma was gebeurt. Maar das mijn mening.
Ik vind bij dat soort verhalen de ontknoping meestal een teleurstelling. Het komt ook bijna altijd op hetzelfde neer.
Ik was ook aan het scherm gekluisterd tijdens FEAR, begrijp me niet verkeerd. :)
Ik ben op gegeven moment ook aan FEAR 2 begonnen maar daar moet ik eigenlijk weer mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:08

Midas.e

Is handig met dinges

Doom?

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Inrage schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:40:
Een van die Zombie games heeft nog een leuk verhaal... kan er even niet opkomen welke het is.
The Walking Dead of Left 4 Dead (²)?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Walking Dead is toch niet echt een FPS?
Maar FPS met goed verhaal is moeilijk. Meestal is het een standaardverhaal.

Ruimte - Demonen/Aliens - Schieten (DOOM, Dead Space, HalfLife)
Aarde - Oorlog - Schieten (Counter Strike, Call Of Duty, Battlefield)

Wat ik heb gespeeld:
Call Of Duty (Black Ops en Modern Warfare) op de PS3:
Weet niet meer waar het verhaal nou over ging.

Dead Space op de PC:
Standaard Ruimte/Demonen verhaal.

Counter Strike op de PC:
Geen verhaal (tenzij je Terrorist tegen Anti-Terrorist een verhaal vindt :P)

Volgende is speculatie, want deze spellen heb ik niet gespeeld:
Het verhaal van Bioshock 2 leek me wel ok. Alleen trekt de hele wereld van Bioshock en het spel mij niet, dus heb ze niet gespeeld.
Deus Ex lijkt me ook wel ok qua verhaal.
Mass Effect heeft denk ik wel een groots verhaal.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Deus EX human revolution is echt een top spel, absoluut de moeite waard :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

'nuff said.

Helemaal met de aankomende MISERY 2.0 mod.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Ik vond Bulletstorm wel een meeslepend verhaal hebben, hoop humor ook 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Weliswaar 3rd person maar Alan Wake heeft mij tijdens een aantal warme zomerdagen achter de pc weten te houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Er zijn heel weinig games met een goed vooral, vooral shooters hebben niet altijd een sterke verhaal.
CoD Blackops 1 en 2 hebben nog wel een leuk verhaal.
Max payne 3 heeft een redelijk verhaald alleen 3d person

Wat mooie games zijn met een verhaal, is bijvoorbeeld Mafia II.
1 van de beste verhalende game van afgelopen jaren die ik heb gespeeld.

meeste FPS games hebben het zelfde verhaal en zijn daardoor niet echt leuk om te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
COD4 vond ik ook goed! (speelt als in een actiethriller)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

Half-Life series natuurlijk, Metro 2033 en Metro Last Light, Mass Effect series (maar dat is een RPS en geen FPS), Bioshock series, Deus Ex, Amnesia: The Dark Descent (maar dat is dan ook echt eng :+), Crysis series...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
In Amnesia: The Dark Descent heb je toch helemaal geen wapens?? :P
Was aanbieding in de Steam winkel, maar ik durf het niet te spelen (headset, donkere kamer en rug naar de kamer toe. Dead Space ging nog wel) :D

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oja, had ik niet eens bij nagedacht. Het is wel first-person, maar dus absoluut niet een shooter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Nou Amnesia raad ik echt niemand aan met een slechte hart ofzo.
Als ik een youtube filmpje kijk van die game, schrik ik me al kapot hahaha.
Ik moet zelf echt totaal niks hebben van games of films die je laten schrikken.

Crysis is niet echt een goed verhaal en is redelijk saai wanneer de aliens komen.
ik heb crysis 1 en 2 en 3 gespeeld omdat de gameplay me wel een beetje aansprak, maar iedere keer als ik zover ben dat er aliens komen, dan stop ik met de game omdat er dan niks meer aan is.
Ben meer van de moderne shooters.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Fietsbel schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:23:
Deus EX human revolution is echt een top spel, absoluut de moeite waard :)
Inderdaad, DX:HR of de eerste Deus Ex uiteraard (zijn mods voor te vinden om de graphics omhoog te krijgen als je je hieraan zou storen ;) ).
warhamstr schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:23:
COD4 vond ik ook goed! (speelt als in een actiethriller)
COD is gewoon schieten en de helft van de tijd filmpjes kijken om nog iets van verhaal te hebben, ik zou geen enkele COD aanraden als spel waar echt een verhaal in zit.

[ Voor 34% gewijzigd door mark-k op 25-07-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Ik heb solder of fortune 2 (Double Helix) een heerlijk spel gevonden met een prima verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door da_PSI op 25-07-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

De hele Metroid Prime series, de trilogy is redelijk goedkoop te krijgen nu. Het gevoel, de vibe, de bazen... tsja, gewoon erg goed uitgewerkt, en ook het verhaal en de lore, en hoe het verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:33
Far Cry 3. Vakantie op tropisch eiland loopt compleet uit de hand.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:38:
Crysis is niet echt een goed verhaal en is redelijk saai wanneer de aliens komen.
ik heb crysis 1 en 2 en 3 gespeeld omdat de gameplay me wel een beetje aansprak, maar iedere keer als ik zover ben dat er aliens komen, dan stop ik met de game omdat er dan niks meer aan is.
Ben meer van de moderne shooters.
Gaat wel, toch? Crysis heeft toch wel een redelijk verhaal/achtergrond. Het had natuurlijk beter gekund en staat niet in perspectief tot games als Bioshock of Half-Life, maar het is toch beter dan de gemiddelde FPS.

En dat met die aliens, dat hoor ik vaker :P Maar ik heb dat zelf niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Far Cry 3 inderdaad, en de nieuwe Bioshock weet me ook redelijk te boeien.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wasp schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:00:
Far Cry 3. Vakantie op tropisch eiland loopt compleet uit de hand.
Vond dat nou weer niet zo'n enorm enerverend verhaal hebben... Het was allemaal een beetje voorspelbaar en zo. Het einde was wel weer verrassend (wat als Citra de slechterik was en niet Hoyt)

Characters en het hele Insanity-idee zeker wel erg goed uitgewerkt!

Dr. Earnhardt bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Somiii schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:52:
[...]
Vind het opstarten van deze game zo moeilijk. Ooit denk ik halverwege geweest en toen gestopt om geen rede.
Probeer het eens met de Stalker complete mod, zeker de moeite waard :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Compizfox schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:27:
[...]

Vond dat nou weer niet zo'n enorm enerverend verhaal hebben... Het was allemaal een beetje voorspelbaar en zo. Het einde was wel weer verrassend (wat als Citra de slechterik was en niet Hoyt)

Characters en het hele Insanity-idee zeker wel erg goed uitgewerkt!

Dr. Earnhardt bijvoorbeeld

[video]
spoiler:
Na Vaas zijn dood was het echt saai, door hem heb ik juist Far cry 3 gekocht.. Die Hoyt is kei saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00
Bioshock: Infinite heeft me van het begin tot het einde kunnen boeien. Was telkens benieuwd hoe het verder zou gaan en daarnaast mooie omgevingen en genoeg te verkennen.

Ook Alan Wake heeft me op een bepaalde manier geboeid (inderdaad third person zoals aangegeven), maar ook daar was ik benieuwd hoe het verder zou gaan en wat de 'clue' zou worden.

Daarnaast vond ik RAGE een heel gaaf spel. Misschien niet een super verhaal, maar de wereld sprak me heel erg aan. Alleen kan je als je het spel uitgespeeld hebt niet meer terug de wereld in om achievements te halen.

En Tomb Raider (de nieuwe) is echt helemaal te gek vind ik. Ook Third person, dat wel, maar een goede combinatie tussen puzzelen en schieten. En Lara is lekker.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

+ Fallout 3 en Fallout: New Vegas welke in het zelfde straatje passen qua thema en gameplay.

Echter zijn deze allemaal meer een RPG als een echte volbloed FPS.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Borderlands 1, Borderlands 2, stapels DLC's en in elke steamsale geweest :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
D4NG3R schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:37:
[...]

+ Fallout 3 en Fallout: New Vegas welke in het zelfde straatje passen qua thema en gameplay.

Echter zijn deze allemaal meer een RPG als een echte volbloed FPS.
Het grappig is daar dan weer van dat ik die spellen totaal niet leuk vind doordat er juist veel teveel te doen is. Een beetje characters upgraden enzo is leuk, side quest hier en daar ook leuk (zie RAGE), maar als je constant met allerlei stats bezig moet zijn, je 300 side quests in je lijst hebt staan op een gegeven moment en je 10 soorten mana ofzo kan hebben, dan heb ik er al geen zin meer in. Was begonnen aan Fallout: New Vegas, maar alleen al in de tutorial kan je je character op 300 manieren aanpassen. Toen had ik al geen zin meer :P Maar ieder natuurlijk z'n smaak :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Luuk1983 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:40:
[...]

Het grappig is daar dan weer van dat ik die spellen totaal niet leuk vind doordat er juist veel teveel te doen is. Een beetje characters upgraden enzo is leuk, side quest hier en daar ook leuk (zie RAGE), maar als je constant met allerlei stats bezig moet zijn, je 300 side quests in je lijst hebt staan op een gegeven moment en je 10 soorten mana ofzo kan hebben, dan heb ik er al geen zin meer in. Was begonnen aan Fallout: New Vegas, maar alleen al in de tutorial kan je je character op 300 manieren aanpassen. Toen had ik al geen zin meer :P Maar ieder natuurlijk z'n smaak :)
De lore van de Fallout series is zo steen en steen goed, en verder tjah.. Ik houd persoonlijk van RPG's en van FPS/Shooters. Dit komt voor mij dus perfect samen in de (nieuwere) fallout games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
Spec Ops: The Line. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
D4NG3R schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:42:
[...]
De lore van de Fallout series is zo steen en steen goed, en verder tjah.. Ik houd persoonlijk van RPG's en van FPS/Shooters. Dit komt voor mij dus perfect samen in de (nieuwere) fallout games.
Ik heb de fout gemaakt om de robot die je ziet in Fallout: New Vegas als je voor het eerst buiten komt (de robot die je gered heeft) op z'n muil te slaan. Wordt dat ding meteen een vijand.... Elke keer als ik nu buiten kom schiet hij me meteen totaal overhoop... moet ik weer opnieuw beginnen met al die stats van me personage in te vullen :P Eigen schuld, ik weet het ;)

Maja ook de graphics helpen voor mij niet echt mee. Ik vind Fallout er gewoon niet echt goed uitzien en ook niet heel erg lekker soepel spelen. Dat vond ik ook van Stalker bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Luuk1983 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:47:
Maja ook de graphics helpen voor mij niet echt mee. Ik vind Fallout er gewoon niet echt goed uitzien en ook niet heel erg lekker soepel spelen. Dat vond ik ook van Stalker bijvoorbeeld.
Dat is inderdaad het probleem bij veel Bethesda games (Bijv Fallout, The Elder Scrolls en Dishonored), het zijn meestal geen hoogvliegers qua graphics; Maar hebben stuk voor stuk gewoon geweldige gameplay en een steengoed verhaal! Rage is een uitzondering op deze regel, deze heeft dan weer (super) mooie graphics maar een wat minder goed verhaal :P .

Voor mij persoonlijk zijn super graphics een pre bij games met een goed verhaal. Als ik lomp wil schieten dan heb ik graag mooie graphics (BF3 bijv), als ik voor het verhaal speel moet de omgeving en het thema me aanspreken. En dat kan zowel met mooie als lelijke graphics ;) .

Ah ja, voeg die ook nog maar toe aan je lijstje: Dishonored _/-\o_ .

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 25-07-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Ik mis Max Payne 1-3 in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Floks op 25-07-2013 15:58 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Max Payne 3 was niet echt boeiend verhaal. Spel was ook beetje saai en kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

Kijk niet verder, Bioshock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 15:47
Ook van hier uit: Farcry 3. Dat was toch wel een game waar ik vanaf het begin er gelijk "in" zat. Leuke setting en speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bioshock boeide mij ook enorm.. Ook door de atmosfeer/graphics, maar ook zeker door het verhaal (deel van die atmosfeer).

Een game die mij erg kon boeien was Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, een FPS/stealth game gebaseerd op de wereld van H.P. Lovecraft, echter alweer wat ouder en redelijk buggy. Ik denk dat je een grote fan van Lovecraft moet zijn om het spel te waarderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:13
Ik ben zelf ook van de FPS en speel eigenlijk alleen maar single player. Eigenlijk alleen maar op de xbox, maar veel titels zijn ook voor de PC te krijgen.

1st person:
- Half Life series (heb je al gespeeld)
- Metro 2033 serie
- Bioshock (1 en 2 nooit uitgespeeld, infinite wel.)
- Battlefield 3 (de single player is best goed).
- Call of Juarez (alleen deel 1 gespeeld)
- Dishonored (geen shooter, wel leuk)
- Mirrors Edge (geen shooter, wel erg leuk, vernieuwend)
- Far Cry series
- Portal 2 (geen shooter maar verdomt goed, ook veel humor. Gameplay is eigenlijk halflife maar dan zonder schieten en extra veel puzzelen)

- Operation Flashpoint series (verhaal wat minder, meer tactisch)

3rd person
- Mafia (perfecte sfeer en verhaal. Ik heb hem gespeeld en mn vriendin heeft het hele spel mee gekeken (om het verhaal)).
- LA Noire, iets minder shooter, wel goed verhaal.
- Max Payne reeks (wel bij 1 beginnen anders is 3 een stuk minder leuk)
- Hitman series

Minder verhaal, niet minder leuk:
Splinter cell series
Ghost recon series
Eigenlijk Tom Clancy

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.