Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben voor mijn vrouw aan het kijken naar een nieuw abonnement.

Dit jaar is dit haar gemiddelde gebruik:
• 90 belminuten per maand (25 naar vast, 65 naar mobiel)
• 2 SMSjes per maand (te verwaarlozen dus)
• 191MB per maand (let op: laagste verbruik is 36, hoogste verbruik is 501MB (tijdens vakantie))

Momenteel betaalt ze 11,13 euro per maand voor een 'SO Bel + SMS + Web-2 190'-abonnement (Vodafone). Dat komt neer op 1024MB en 190 belminuten of SMSjes per maand.

Het netwerk van T-mobile is geen optie, want die geven slechte dekking rond ons huis. Het moet dus iets zijn op het netwerk van KPN of Vodafone.

De enige reden dat ik wat anders zoek, is omdat ik denk dat het nog wel wat goedkoper kan.

Iemand tips?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 17:16
Helaas zijn er weinig abonnementen die goedkoper zijn dan dat met 500MB data, ik vind het eigenlijk al een erg nette prijs. Als ik bijvoorbeeld kijk op Simyo dan vind ik wat ze zoekt voor ongeveer 15 euro per maand maandelijks opzegbaar en 10,50 bij een jaarcontract. Dat zou dan wel redelijk krap zijn met belminuten (100), dus ik weet niet of je daar echt blij van gaat worden (het is misschien wel leuk om die marge te behouden voor 63 cent per maand meer. Bovendien betaal je nog 15 euro aansluitkosten, wat dus meer is dan je maandbedrag.
Voor 8 euro per maand heb je 200MB data en 100 belminuten/sms, maar dat lijkt me redelijk krap. Zeker als je er wel eens overheen zou gaan (gemiddeld 191MB zal regelmatig over de 200MB heen gaan lijkt me).

[ Voor 16% gewijzigd door PatrickH89 op 25-07-2013 10:09 ]

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Zie toch dat de meeste oude abbonementen stuk voordeliger waren als nu. Zou zeggen lekker onder dit contract blijven zitten.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ja, lekker blijven zitten, je kunt mogelijk ergens tidjelijk lagere maandkosten hebben, maar hebt dan nog de aanslutikosten die je moet terugverdienen. danwel dat je tegen die tijd met verlengen meer moet betalen.

Daarbij, de netwerken hebben andere frequenties gekocht en rollen dat nu uit, dus het dekkingverhaal kan de komende maanden wijzigen. Als dan de situatie veranderd kun je alsnog het T-Mobile netwerk overwegen want die zijn over het algemeen het goedkoopst.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor de adviezen! :) Dan laten we het abonnement zo nog maar even.

Als die nieuwe frequenties actief zijn, kunnen we inderdaad eens kijken of T-mobile dan misschien wel interessant is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||