Beste tweakers,
Ik ben hier nu al een tijdje mee bezig en uiteindelijk van alles geprobeerd maar ik kom maar niet tot een oplossing. Eerst even wat ik draai:
Ik heb 2 maal een RDP open staan:
- 1x naar een ontwikkelomgeving naar windows 2008 server (r2 standaard)
- 1x naar een wat meer afgeschermde omgeving met outlook e.d.
Het euvel is dat mijn 2e RDP dus rond een uurtje of 09:30 - 10:30 simpelweg weg valt. Mijn RDP is gewoon weg, geen error of wat dan ook. Uiteindelijk start ik mijn RDP weer en moet ik 2x inloggen, wat er op wijst dat mijn verbinding echt verbroken was. Uiteindelijk heb ik dit dan vrijwel elke dag, en altijd maar 1x rond dat tijdstip.
Via de support waar we zitten met de servers zijn we ook een tijdje bezig geweest echter kwam daar de conclusie dat het aan mijn PC of RDP moest liggen. Ik heb overal al lopen google'n, maar ik word niets wijzer.
Nog even ter verduidelijking:
- De RDP sluit niet vanwege inactiviteit
- Elke dag sluit dus 1 van de RDP's (altijd deze zelfde)
- Elke dag tussen 09:30 - 10:30 (ik start rond 09:00)
- Verder geen enkel probleem.
Ik ben hier nu al een tijdje mee bezig en uiteindelijk van alles geprobeerd maar ik kom maar niet tot een oplossing. Eerst even wat ik draai:
Ik heb 2 maal een RDP open staan:
- 1x naar een ontwikkelomgeving naar windows 2008 server (r2 standaard)
- 1x naar een wat meer afgeschermde omgeving met outlook e.d.
Het euvel is dat mijn 2e RDP dus rond een uurtje of 09:30 - 10:30 simpelweg weg valt. Mijn RDP is gewoon weg, geen error of wat dan ook. Uiteindelijk start ik mijn RDP weer en moet ik 2x inloggen, wat er op wijst dat mijn verbinding echt verbroken was. Uiteindelijk heb ik dit dan vrijwel elke dag, en altijd maar 1x rond dat tijdstip.
Via de support waar we zitten met de servers zijn we ook een tijdje bezig geweest echter kwam daar de conclusie dat het aan mijn PC of RDP moest liggen. Ik heb overal al lopen google'n, maar ik word niets wijzer.
Nog even ter verduidelijking:
- De RDP sluit niet vanwege inactiviteit
- Elke dag sluit dus 1 van de RDP's (altijd deze zelfde)
- Elke dag tussen 09:30 - 10:30 (ik start rond 09:00)
- Verder geen enkel probleem.