Find my iPhone betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 12.000 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529959

Topicstarter
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen of find my iphone betrouwbaar is? Wij hebben in onze familie een issue dat terwijl de desbetreffende iphone aan de oplader lag naast de slapende eigenaar deze op Google doodleuk aan het touren was door Eindhoven. Hier is de eigenaar + iphone eerder op de avond wel geweest. Kan hierin een vertraging zitten o.i.d of ligt dit aan verbindingen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij wel, ik kan alle Apple apparaten tot op 10m nauwkeurig tracken. Mogelijk dat het af en toe afwijkt maar over het algemeen is het erg betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hier tig keer geprobeerd en werkt eigenlijk altijd goed...

Waarom zou er een vertraging inzitten?

Overigens wat bedoeld die met "op Google" ??
Neem aan dat die bedoeld dat ze Google-Maps gebruiken?

Bij mij bij meerdere apparaten gewoon betrouwbaar dus...
Op paar meter nauwkeurig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 14:42

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Bij mij werkt het ook prima. Echter kan er wel wat meters verschil in zitten, dus voordat je iemands kop inslaat als je mobiel gestolen is, bedenk je even dat je iPhone ook bij de buren kan zijn;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Ik heb het recentelijk nog gebruikt toen mijn vriend een lang stuk ging fietsen zodat ik wist waar hij was mocht hij opgehaald moeten worden. Af en toe de site refreshen, maar verder dan dat was het behoorlijk nauwkeurig. Kan het zijn dat de verkeerde iphone wordt getracked? Ik bedoel heb je misschien een oude iphone nooit uit je account gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529959

Topicstarter
Het is geen oude iphone nee. Ik begrijp uit jullie reacties dat de app behoorlijk nauwkeurig moet zijn. Ik sta dus voor een raadsel. Bedankt tot nu toe voor de reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 22:22
Wat is er dan precies aan de hand? Ik maak uit je topicstart op dat hij geen goeie maps-fix kan vinden. Dat zou kunnen komen door het gebrek aan een GPS-verbinding of WiFi-verbinding. Ligt het er niet gewoon aan dat je bereik "aan de oplader" een beetje bagger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Kan het niet zijn dat de weergave in google de laatst bekende locatie is en dat hij pas bij een refresh de huidige locatie laat zien?

Ik gebruik deze funcie best vaak en heb nog nooit meegemaakt dat hij een foute locatie weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelDZ
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-06 20:26
De app geeft aan dat wifi de locatie voorziening verbeterd. Locatievoorzieningen maken soms de fout om de locatie van de internetprovide op te geven: wifi komt van internet op je huisadres wat gehost wordt in een andere stad.

i5 3570K @4.2Ghz, Zalman CNPS9900 MAX (Blue led), MSI Z77A-G45, Gainward GTx 1080 GLH, G.Skill Sniper F3-1866C9D-16GSR, Corsair AX860, 2xSamsung 840 EVO 120GB Raid-0, Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001-2TB, Fractal Design Define R4 Pearl Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-07 14:06
Ik heb het best vaak gebruikt, en ook bij mij is het altijd spot-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik weet dat de iPhone 4 nog wel eens wat flinke afwijkingen kan vertonen. Maar met de 4S en 5 heb je een vrijwel perfecte match.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht heeft hij in tussentijd geen internet verbinding gehad waardoor de locatie niet geupdate kon worden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je geen GPS bereik hebt, dan kan de weergave heel erg grof zijn en er dus ook vors naast zitten.

Je verhaal is niet echt duidelijk trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door kamerplant op 29-07-2013 10:28 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:32

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Wat is het issue? Is zoonlief wezen stappen terwijl hij zei in bed te liggen? Daarvoor is het hele pakket niet bedoeld. Als je dat familie lid niet vertrouwd, dan moet dat uitgesproken worden, niet met find my iphone of Friends / latitute achtige oplossingen.

/morraalridder modus off

Bij mij is het redelijk nauwkeurig, zoals eerder vermeld is er wel een werkende internet verbinding en een gps fix voor nodig. Zelfs nu in een vrij betonnen omgeving, 5 meter van een raam vandaan is mijn locatie van mijn iphone spot-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Sociale problemen los je niet op met technische oplossingen.
Iemand anders dan de eigenaar hoort niet in te loggen op 'Find my iPhone'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De issue lijkt me het onjuist rapporteren van locatie. Het pakket is bedoelt om te weten waar je telefoon is, als dat niet klopt valt het nut van het pakket direct weg. Het lijkt me wat vreemd om hier de motieven van de TS te willen achterhalen als hij gewoon een gegrond technisch probleem heeft dat niet zou mogen plaatsvinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 29-07-2013 11:33 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:32

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Tsurany schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:32:
De issue lijkt me het onjuist rapporteren van locatie. Het pakket is bedoelt om te weten waar je telefoon is, als dat niet klopt valt het nut van het pakket direct weg. Het lijkt me wat vreemd om hier de motieven van de TS te willen achterhalen als hij gewoon een gegrond technisch probleem heeft dat niet zou mogen plaatsvinden.
Het is niet eens zeker of de iphone wel in de oplader lag, de TS is wat onduidelijk. was het probleem eenmalig? treed het nu weer op bijvoorbeeld? hoe was de fix? Via GPS of "via ssid/internetverbinding"
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen of find my iphone betrouwbaar is? Wij hebben in onze familie een issue dat terwijl de desbetreffende iphone aan de oplader lag naast de slapende eigenaar deze op Google doodleuk aan het touren was door Eindhoven. Hier is de eigenaar + iphone eerder op de avond wel geweest. Kan hierin een vertraging zitten o.i.d of ligt dit aan verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Henk007 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:32:
Sociale problemen los je niet op met technische oplossingen.
Iemand anders dan de eigenaar hoort niet in te loggen op 'Find my iPhone'
Ach mijn vrouw en ik gebruiken het om te kijken of een van ons al bijna thuis is, in plaats van te vragen "ben je al vertrokken" of "hoe laat kom je aan?" Kunnen we beter inschatten wanneer we aankomen. Zo kan ik alvast buiten klaar gaan staan als ze me op komt halen :D

Ideaal, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo fijn zou vinden :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Find My Iphone is vrij accuraat, alleen voor de doeleinden die hier besproken wordt kan je beter Find Friends gebruiken. Die is veel handiger in gebruik.

En ja, er is een vertraging in find friends/find iPhone. Ligt een beetje aan waar die zit. Als je binnenshuis bent zonder wifi, dan kan het vrij lang duren voordat ie de locatie van een iPhone heeft gevonden. Hoe meer wifi er in de omgeving is, hoe accurater en sneller eigenlijk.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisleen9
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-02-2024
heeft iemand een idee of het signaal van zoek mijn beter of slechter wordt in drukke ruimtes.

ik lees op andere websites dat het signaal verstuurd wordt door andere telefoons in de omgeving te gebuiken om het te lokaliseren. uit die informatie lijkt het mij dus dat het signaal beter wordt wanneer je op een drukke plek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:45

Aiii

何これ

Of nu 1 of 20 apparaten een locatie doorgeven, de locatie wordt er niet anders van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ook in een drukke omgeving kan de Find My er best eens een stukje naast zitten...

Afgelopen zomer, tijdens een druk evenement, had ik mijn telefoon laten liggen op een bankje. Was even druk met mijn zoontje in de weer, geen aandacht voor mijn telefoon. Iemand had de telefoon in bewaring genomen. Die persoon stond in de drukte. Find My gaf de plek van de rode speld aan, aan de bovenkant van de gracht. In werkelijkheid bevond de telefoon zich exact aan de andere kant van de gracht, op een terras bij een kroeg. Mensen genoeg, waarschijnlijk ook genoeg iPhones.

Gelukkig de persoon te pakken gekregen toen ik een bericht op het scherm liet verschijnen om mij te bellen op het nummer van mijn vrouw, van wie ik de telefoon mee had om mijn eigen telefoon te zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FgIGzEJIbWzLvHtMUvs8Cei5Fh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1WGQlCV9JqQlrlTjFhb6t9OQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@dennisleen9 het is niet echt handig om een 11(!) jaar oud topic te kapen, met een (andere) vraag. Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vul dan wel de template in die je krijgt (wat is het probleem, wat heb je gezocht, gevonden en geprobeerd).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.