• D1Maniac
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-01 14:17
hoi ik het een FX-8120 en 16 gb 1600mhz ram en ik heb nu op het moment een hd4890 erin zitten
maar ik wil gaan upgraden...het liefste amd maar ik weet niet wat ik moet kiezen, ik zat te tweifelen tussen een 7870 of een 7970 ik had bijna een keuze gemaakt en ging voor de 7970 maar toen dacht ik ineens nvidea is dat niet slimmer... want ik was ook opzoek naar de never settle bundel... die is niet meer verkrijgbaar, maar ik had wel ergens gelezen dat er een nieuwe bundel zou komen, als dit zo is dan ga ik voor amd..

weet iemand hier meer over, laat het dan weten

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

Zonder budget is het lastig te bepalen. anders gewoon voor t snelste gaan? Je wilt games erbij? Kortom, even je best doen en je komt er zelf wel uit. Je systeem is prima voor elke grafische kaart, mits je voeding goed genoeg is,

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• D1Maniac
ik heb een ax760 dus ik kan wel een amd monster kopen... denk ik

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-02 18:22

thorgal21

Forum Noob

Wat is je budget?

• Galeton
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-08-2023
uiteindelijk maakt het niet veel uit welke kaart je koopt. Het gaat om de prijs die jij over hebt voor een kaart. Het verschil tussen AMD en Nvidia zit hem voornamelijk in persoonlijke voorkeuren. Tot voor kort was het wel nog zo dat je bij crossfire moest oppassen voor problemen in microstutter maar dat is ook opgelost. Het is dus volledig afhankelijk van je budget + persoonlijke voorkeur.

• D1Maniac
mijn budget is 300 tot 400euro

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen graag in de aankoopadviessubfora...

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Galeton
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-08-2023
Nogmaals; AMD of Nvidia is vooral je eigen smaak. Kijk even op de respectievelijke websites welke games zij aankondigen als zijnde "perfect geoptimaliseerd" en als je ziet dat één beider fabrikanten meer spellen in jouw genre support, zou ik die kiezen (al is dat verschil verschrikkelijk klein).

In het geval van Nvidia zou ik gaan voor de Gigabyte OC editie van de 770

In het geval van AMD exact dezelfde kaart, maar dan dus van AMD namelijk deze mooie Gigabyte OC editie van de 7970.

Waarom beide Gigabyte? Omdat zij een standaard OC aanbieden, en aangezien je in dit topic vraagt welke kaart je moet kiezen, dan ga je zelf waarschijnlijk niet overclocken, wat dus betekent dat de oc versies van Gigabyte wel een streepje voor hebben.

Dit is overigens mijn persoonlijke keuze... Ga dus niet bij voorbaat aannemen dat dit de absolute beste keuze is.

[ Voor 3% gewijzigd door Galeton op 26-07-2013 01:53 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 00:27

Big Womly

Live forever, or die trying

Je vorige poging heeft een slotje gekregen omwille van diverse redenen. Wat denk je dat een nieuw topic openen met exact dezelfde blok tekst je gaat opleveren?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Pagina: 1