Toon posts:

Interne 2.1 Geluidskaart voor sennheiser hd598

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zoek een goede geluids kaart voor sennheiser hd 598/ Logitechz623
Het is bedoelt om muziek af te spelen (liedjes niet voor gameplay zoals cod bf etc.)
ook graag een 5mm aansluiting zoals de asus xonar heeft.

moederbord die ik nu gebruik:
http://nl.msi.com/product/mb/P55-CD53.html

zelf zat ik aan het idee te denken om een nieuwe geluidskaart omdat de moederbord geluids ingang versleten is en al 3 jaar oud is.

andere creatieve ideeën zijn altijd welkom

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55
Kijk anders gewoon even in de Pricewatch. Ik heb namelijk geen idee wat je budget is, en wat jij onder goed vind. De een vind namelijk een CMedia chipset al ruim voldoende, terwijl een ander per se een professionele kaart zoekt.

Waarom wil je overigens per se 5mm aansluitingen? Daar zijn namelijk ook verloopjes voor en voor zover ik weet maakt het weinig verschil met 3.5mm aansluitingen.

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:17:
Kijk anders gewoon even in de Pricewatch. Ik heb namelijk geen idee wat je budget is, en wat jij onder goed vind. De een vind namelijk een CMedia chipset al ruim voldoende, terwijl een ander per se een professionele kaart zoekt.

Waarom wil je overigens per se 5mm aansluitingen? Daar zijn namelijk ook verloopjes voor en voor zover ik weet maakt het weinig verschil met 3.5mm aansluitingen.
Hallo,

Daar had ik al gekeken maar ik weet niet welk merk goed is las dat asus wel goed was.
Budget rond de 150 wil gerust een asus xonar aanschaffen alleen als dat echt nodig is.
5mm omdat ik las dat dat toch beter was en die aansluiting zat aan de koptelefoon
kwa kwaliteit zo goed mogenlijk net onder proffesioneel zeg maar niet dat je bijv 100 euro meer betaalt voor zoon klein beetje meer.

op moment geniet ik meer van de muziek als ik hem aan me htc one x hang dan aan me mobo dat kan toch niet normaal zijn..