dd-wrt x86 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tommienator
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05-2024
Goedenavond iedereen,

Wou eens graag dd-wrt x86 proberen en moest het me bevallen de professional edition aanschaffen.. Maar heb al problemen met het te installeren.. :+

Volg alles letterlijk hoe het hier staat: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/X86 (natuurlijk de instructies die gelden voor Windows ^^)!
Maar bij het schrijven krijg ik dus een error.. Al meermaals het bestand opnieuw van de dd-wrt site gedownload.. Maar tevergeefs!
Het wordt trouwens geïnstalleerd op een Samsung 840 250gb SSD..

En hier nog een print screentje.. Hopelijk is het zo wat makkelijker :)!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/3743a6ac042a721cde569b98b8a5fc4b.png

Bedankt alle sinds ;)!

"Small minds discuss persons. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas. Really great minds discuss mathematics."

Verwijderd

-Is de SSD in gebruik & of leeg?
-Heb je de SSD al eens handmatig gewist voor het proberen?
-Weet je zeker dat dit programma werkt onder CMD?
-Wat heb je al opgezocht over dit probleem?

• Tommienator
-Is de SSD in gebruik & of leeg?
-Heb je de SSD al eens handmatig gewist voor het proberen?
SSD is volledig leeg, heb ik zelf via cmd met diskpart gedaan ;)! En opnieuw gepartitioneerd (NFTS).
-Weet je zeker dat dit programma werkt onder CMD?
Als je zelf een beetje de moeite had genomen om mijn bericht (+ bijhorende link) te lezen, dan was je vraag al beantwoord.
-Wat heb je al opgezocht over dit probleem?
Om je een idee te geven, ben er zelf al 2 dagen mee bezig.. Tevergeefs!

"Small minds discuss persons. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas. Really great minds discuss mathematics."

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 17:49

SambalBij

We're all MAD here

Ik zie in je explorer rechts een schijf E: met als naam Samsung SSD. Links in de CMD windows probeer je een image weg te schrijven (wat na 1MB afbreekt) naar zo te zien de enige Samsung SSD in je systeem?

Lijkt er dus op dat je probeert een image te schrijven naar een disk met een actieve Windows partitie... dat gaat niet vliegen helaas... :)

(Tenzij natuurlijk die schijf E: op een van de andere schijven staat en een verwarrende naam heeft; dan heb ik niks gezegd ;))

[ Voor 15% gewijzigd door SambalBij op 24-07-2013 19:29 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Tommienator
100% gelijk ^^!
Bedankt, probleem opgelost :D!

[ Voor 22% gewijzigd door Tommienator op 24-07-2013 19:31 ]