Hallo,
Na het gebruiken van de SSD : Crucial M4 128GB voor bijna een jaar had ik hem eigenlijk nooit getest op z'n snelheid omdat ik zoveel reviews had gelezen dat ik het wel geloofde. Er schijnen veel andere forums te zijn met het zelfde problemen zie bijvoorbeeld :
Link
Ik kwam er achter dat ik met het zelfde probleem zit ookal heb ik daar zelf nooit veel van gemerkt.
Voordat ik te veel in detail ga wil ik graag weten of iemand hier meer van weet?
Edit: Mode = AHCI
Ja mijn SSD is voorzien van de nieuwste software.
Specificaties:
Asrock extreme 3 gen 3
GTX 670 CII
I5 2500K (overclocked 4.5 ghz)
Huntkey X7 900W
8GB geheugen RAM (welke weet ik niet zo snel maar dat is hier niet zo van belang)
1TB intern ('')
Crucial M4 128GB(waar ik natuurlijk windows op run)
XDeluxeX
Na het gebruiken van de SSD : Crucial M4 128GB voor bijna een jaar had ik hem eigenlijk nooit getest op z'n snelheid omdat ik zoveel reviews had gelezen dat ik het wel geloofde. Er schijnen veel andere forums te zijn met het zelfde problemen zie bijvoorbeeld :
Link
Ik kwam er achter dat ik met het zelfde probleem zit ookal heb ik daar zelf nooit veel van gemerkt.
Voordat ik te veel in detail ga wil ik graag weten of iemand hier meer van weet?
Edit: Mode = AHCI
Ja mijn SSD is voorzien van de nieuwste software.
Specificaties:
Asrock extreme 3 gen 3
GTX 670 CII
I5 2500K (overclocked 4.5 ghz)
Huntkey X7 900W
8GB geheugen RAM (welke weet ik niet zo snel maar dat is hier niet zo van belang)
1TB intern ('')
Crucial M4 128GB(waar ik natuurlijk windows op run)
XDeluxeX
[ Voor 24% gewijzigd door XDeluxeX op 24-07-2013 20:05 ]
Lian Li Lancool II Mesh Performance | Intel Core 2 Duo 5.2Ghz | R5770 Hawk