Goedeavond,
Ik heb wat irritante problemen met mn Cisco EPC3925 van UPC. Internet doet t prima zo nu en dan. De verbinding met het internet valt echter geregeld weg. Als ik dan bij mn network map kijk dan heeft mn router/modem geen verbinding meer met het internet. Dit wordt dan verholpen door wat minuten te wachten of de Cisco EPC3925 uit/aan te doen.
Het is vooral irritant bij online games. Dan zijn er grote lagg spikes (maar blijft de ms & fps goed). Of is het daadwerkelijk een disconnection en is er geen verbinding meer met het internet. Na enig zoekwerk heb ik de SPI Firewall Protection en IPv6 Firewall Protection uitgezet. Dit schijn alleen niet gelijk te werken.
Oververhitting lijkt me ook niet het probleem omdat het modem zichzelf dan uitschakelt (en hij is dan nog wel te zien in mn Control Panel\Network and Internet\Network Map.
Dit zijn de waardes van t modem:
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -5.2 dBmV 36.8 dB
Channel 2: -4.6 dBmV 37.2 dB
Channel 3: -5.5 dBmV 36.6 dB
Channel 4: -6.0 dBmV 35.9 dB
Channel 5: -5.6 dBmV 36.9 dB
Channel 6: -5.6 dBmV 37.2 dB
Channel 7: -5.5 dBmV 37.4 dB
Channel 8: -5.6 dBmV 37.2 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.4 dBmV
Channel 2: 44.3 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Ik gebruik een switch van sitecom en gebruik zit niet op WiFi maar gewoon op LAN.
Iemand die me uit de brand kan helpen?
Groeten,
Wessel
Ik heb wat irritante problemen met mn Cisco EPC3925 van UPC. Internet doet t prima zo nu en dan. De verbinding met het internet valt echter geregeld weg. Als ik dan bij mn network map kijk dan heeft mn router/modem geen verbinding meer met het internet. Dit wordt dan verholpen door wat minuten te wachten of de Cisco EPC3925 uit/aan te doen.
Het is vooral irritant bij online games. Dan zijn er grote lagg spikes (maar blijft de ms & fps goed). Of is het daadwerkelijk een disconnection en is er geen verbinding meer met het internet. Na enig zoekwerk heb ik de SPI Firewall Protection en IPv6 Firewall Protection uitgezet. Dit schijn alleen niet gelijk te werken.
Oververhitting lijkt me ook niet het probleem omdat het modem zichzelf dan uitschakelt (en hij is dan nog wel te zien in mn Control Panel\Network and Internet\Network Map.
Dit zijn de waardes van t modem:
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -5.2 dBmV 36.8 dB
Channel 2: -4.6 dBmV 37.2 dB
Channel 3: -5.5 dBmV 36.6 dB
Channel 4: -6.0 dBmV 35.9 dB
Channel 5: -5.6 dBmV 36.9 dB
Channel 6: -5.6 dBmV 37.2 dB
Channel 7: -5.5 dBmV 37.4 dB
Channel 8: -5.6 dBmV 37.2 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.4 dBmV
Channel 2: 44.3 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Ik gebruik een switch van sitecom en gebruik zit niet op WiFi maar gewoon op LAN.
Iemand die me uit de brand kan helpen?
Groeten,
Wessel