Hallo mensen,
Ik wilde vragen of het moederbord wel een dergelijke videokaart kan ondersteunen of dat ik meteen een nieuwe moet aanschaffen.
Specificaties van de computer zijn:
Moederbord: Asus P6T SE
Koeling: ZALMA CNPS 10x Extreme (sorry geen link)
Cooler Master Real Power M 620W
Geheugen: Kingston Value DDR3, 1333 6x
Processor: Intel Core I7-950
Videokaart: Sapphire Vapor-X HD 5770
Nu wil ik graag de videokaart die er nu in zit vervangen alleen de vraag is of dit wel gaat en of er nog speciale dingen zijn waar ik rekening mee moet houden. Buiten het verwijderen in eerste instantie van de huidige drivers en deze updaten met de nieuwe.
De nieuwe videokaart moet worden:
Club3D Readon HD 7950 RoyalKing
Wat ik juist wil is mijn computer klaar hebben voor de aankomende nieuwe gamereeks die ik graag in full-hd wil gaan spelen. En naar mijn gevoel kan de wijziging van de videokaart me daarin helpen.
Ik wilde vragen of het moederbord wel een dergelijke videokaart kan ondersteunen of dat ik meteen een nieuwe moet aanschaffen.
Specificaties van de computer zijn:
Moederbord: Asus P6T SE
Koeling: ZALMA CNPS 10x Extreme (sorry geen link)
Cooler Master Real Power M 620W
Geheugen: Kingston Value DDR3, 1333 6x
Processor: Intel Core I7-950
Videokaart: Sapphire Vapor-X HD 5770
Nu wil ik graag de videokaart die er nu in zit vervangen alleen de vraag is of dit wel gaat en of er nog speciale dingen zijn waar ik rekening mee moet houden. Buiten het verwijderen in eerste instantie van de huidige drivers en deze updaten met de nieuwe.
De nieuwe videokaart moet worden:
Club3D Readon HD 7950 RoyalKing
Wat ik juist wil is mijn computer klaar hebben voor de aankomende nieuwe gamereeks die ik graag in full-hd wil gaan spelen. En naar mijn gevoel kan de wijziging van de videokaart me daarin helpen.