Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

update verwerkt in artikel

Pagina: 1
Acties:

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 14:58
Geachte Redactie,

Ik vind het altijd super vervelend dat als ik een nieuwsbericht heb gelezen waarop later een update is geplaatst (zoals nu bij het Datahouse artikel), ik dat hele artikel opnieuw moet lezen om te weten te komen wat de 'update' inhoudt.

In dit geval gaat het om een reactie van de curator. Ik wil niet nog eens het hele artikel lezen, ik wil alleen weten wat de curator te zeggen heeft. Hierdoor moet ik kostbare tijd verspillen.

Beter zou zijn om in een nieuwe alinea te verwerken wat er 'geupdate' is, bijvoorbeeld bij dit bericht onderaan na "Update, 15:43:".

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dat is in principe ook altijd de bedoeling en is, zoals ik het nu zie staan in dat bericht, ook gebeurd. Onderaan staat dat de update inhoudt dat er een reactie van de curator is toegevoegd.

Het zou kunnen dat de redacteur in kwestie dat in eerste instantie even was vergeten, maar het hoort er dus wel altijd te staan.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 14:58
JJJur schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:02:
Dat is in principe ook altijd de bedoeling en is, zoals ik het nu zie staan in dat bericht, ook gebeurd. Onderaan staat dat de update inhoudt dat er een reactie van de curator is toegevoegd.

Het zou kunnen dat de redacteur in kwestie dat in eerste instantie even was vergeten, maar het hoort er dus wel altijd te staan.
Nee, er staat alleen dat hij is toegevoegd. Dus nu moet ik het hele artikel opnieuw lezen om die reactie er uit te halen.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Travelan schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:51:
[...]

Nee, er staat alleen dat hij is toegevoegd. Dus nu moet ik het hele artikel opnieuw lezen om die reactie er uit te halen.
Het spijt me dat we je tijd verspillen. Het is voor lezers die het artikel echter nog niet gelezen hebben, echter een stuk fijner om de update in het artikel te verwerken. In dit geval hebben de meeste mensen hem ná de update gelezen, dus voor die mensen is dit erg fijn. We zouden wel in de update kunnen zetten welke alinea's zijn toegevoegd?

Ik ben helemaal geen stagiair