---RAWE CEEK!!!---
Dat zit ingebouwd in de Maps app van Google. Ik vind 'm daar niet heel duidelijk in (tenminste, die functie vinden) maar het kan er wel mee. Dat is wel Android 4.2.2.
Saved by the buoyancy of citrus
Die nieuwe Maps is nogal kapodt. Je moet eerst back, dan policies accepten, dan kan je navigeren door op het toetsje te drukken rechts van de zoekbalk.
Bedankt voor de tip, heb hem gevonden. App is er niet echt op vooruit gegaan, zie ook een storm aan negatieve recensies in de play store.
---RAWE CEEK!!!---
Je kan de update deinstalleren en navigatie installeren, maar dan moet je wel auto-update uitzetten. Ik ga er mee proberen te leven en anders deinstalleer ik de update.
Grappig, ik heb namelijk wel de 'Navigatie' app erbij van Google. Ik gebruik een Nexus 4 met de nieuwste Google Maps en Android 4.2.2.
Die linkt bij mij naar Maps, op een SGS3. Bij jou niet?
[ Voor 13% gewijzigd door sphere op 24-07-2013 17:51 ]
Als ik op 'Navigation' druk, dan krijg ik een scherm waarbij ik de adressen moet invullen en ik kan daar kiezen uit auto, openbaar vervoer, fiets of lopend. Als je dat bedoeld met 'linken naar maps', dan heb ik niets gezegd 
Anders zal ik later wat foto's uploaden.
Die app werkt nu ook echt niet fijn meer voor navigatie, ik ben overgestapt op Sygic en die bevalt zeer goed.
Inderdaad, voorheen linkte het naar navigatie. Maar nu naar een half kapot scherm dat met wat workarounds nog valt te verleiden tot het verklappen van een route.chengbondkwok schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:54:
Als ik op 'Navigation' druk, dan krijg ik een scherm waarbij ik de adressen moet invullen en ik kan daar kiezen uit auto, openbaar vervoer, fiets of lopend. Als je dat bedoeld met 'linken naar maps', dan heb ik niets gezegd
Pagina: 1