Ik heb een lijst met producten (15000+) en daar moet in een kolom een code toegevoegd worden. Het volgende moet gebeuren:
Blad 1: Lijst met toe te voegen codes (code 1 tm 10)
Blad 2: Lijst met producten (15000+)
Blad 3: Resultaat: Lijst + code1, lijst + code2 etc, allemaal onder elkaar.
Ik ben al tijden aan het klooien om dit te automatiseren, maar heb geen idee hoe ik dit zou kunnen doen. Ik moet dit bestand (helaas) iedere maand maken en kopieer nu iedere keer de lijst, pas kolom aan, kopieer weer, pas kolom aan etc. Veel werk dus...
Kan dit anders? Ik zat al te kijken naar een geneste ALS, maar dan krijg je niet gekopieerd. VBA ken ik helaas ook niet, dus daarin blind aan de slag gaan is ook geen optie. Iemand een idee?
Blad 1: Lijst met toe te voegen codes (code 1 tm 10)
Blad 2: Lijst met producten (15000+)
Blad 3: Resultaat: Lijst + code1, lijst + code2 etc, allemaal onder elkaar.
Ik ben al tijden aan het klooien om dit te automatiseren, maar heb geen idee hoe ik dit zou kunnen doen. Ik moet dit bestand (helaas) iedere maand maken en kopieer nu iedere keer de lijst, pas kolom aan, kopieer weer, pas kolom aan etc. Veel werk dus...
Kan dit anders? Ik zat al te kijken naar een geneste ALS, maar dan krijg je niet gekopieerd. VBA ken ik helaas ook niet, dus daarin blind aan de slag gaan is ook geen optie. Iemand een idee?