Ik heb vorig jaar een Linksys EA6500 bij de Mycom besteld voor ongeveer 150 euro.
Deze router heeft echter problemen met de ping tijden(10ms jitter) en ik heb daar dan ook contact over opgenomen met Cisco.
Zij hebben de router omgewisseld(nadat we eerst de fabrieksinstellingen hadden terug gezet, en dergelijke).
Echter heeft mijn nieuwe Cisco router precies hetzelfde probleem...
Andere routers die ik heb aangesloten hebben dit probleem niet, en ik heb het getest met de internetverbinding van UPC en glasvezel...
Ik heb nu contact opgenomen met Mycom:
Heb ik nu het recht om de router om te ruilen voor een andere die dit probleem niet heeft?
Deze router heeft echter problemen met de ping tijden(10ms jitter) en ik heb daar dan ook contact over opgenomen met Cisco.
Zij hebben de router omgewisseld(nadat we eerst de fabrieksinstellingen hadden terug gezet, en dergelijke).
Echter heeft mijn nieuwe Cisco router precies hetzelfde probleem...
Andere routers die ik heb aangesloten hebben dit probleem niet, en ik heb het getest met de internetverbinding van UPC en glasvezel...
Ik heb nu contact opgenomen met Mycom:
Beste Mycom medewerker,
Ik heb vorig jaar (27-12-12)een Cisco Linksys EA6500 besteld bij uw winkel(Ordernummer: X )
Ik heb echter sinds ik de router heb al last van een instabiele ping (latency), ik heb toen een andere router aangesloten en die heeft dit probleem niet.
Ik heb contact opgenomen met Cisco over dit probleem, we hebben toen het een en ander getest firmware updates, router reset en dergelijke maar dit mocht niet baten.
Ze boden toen aan de router terug te sturen voor reparatie/vervanging en ik heb toen een nieuwe gekregen.
Deze router heeft echter precies het zelfde probleem.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de router terug te sturen naar Mycom zodat ik mijn geld terug krijg of misschien is het mogelijk om hem voor een ander model in te ruilen?
Met vriendelijke groet,
De router heeft een ontwerp/firmware bug vermoed ik en omwisselen voor het zelfde model gaat het probleem niet oplossen.Geachte heer X,
Vervelend om te horen dat uw router niet naar wens functioneert.
Geld terug of omruilen voor een ander model is helaas niet mogelijk.
Wij kunnen uw product natuurlijk wel gewoon via de normale garantieregeling ter reparatie op laten sturen of ( indien van toepassing ) laten vervangen.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Heb ik nu het recht om de router om te ruilen voor een andere die dit probleem niet heeft?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T