Ik heb sinds enkele uren geleden ineens een probleem met mijn laptop. Van het ene op het andere moment klopt er geen ruk meer van de kleuren op mijn scherm: wit kleurt blauwig, grijs wordt wit, overal onderbroken lijntjes rode pixels door zwart heen en andersom. Maar het duidelijkste symptoom: bij het opstarten kleurt mijn hele scherm rood.

Mijn hardware:
-HP Elitebook 8560w
-AMD FirePro M5950
-Intel Core i7 2670QM
-16 GB intern geheugen
Wat ik heb gedaan:
-meerdere keren opnieuw opstarten
-nieuwste drivers installeren
-zoeken op "firepro red screen/display", "windows 7 red screen/display", "firepro dying". Niks gevonden wat nuttig was.
Heeft iemand enig idee waar dit door kan komen?
P.S. Oplossingen waarvoor ik de laptop open moet halen ga ik niet aan beginnen, dan loop ik er wel mee naar het notebook servicecentrum van de TU/e, daar komt de laptop vandaan en ik heb nog jaren garantie.

Mijn hardware:
-HP Elitebook 8560w
-AMD FirePro M5950
-Intel Core i7 2670QM
-16 GB intern geheugen
Wat ik heb gedaan:
-meerdere keren opnieuw opstarten
-nieuwste drivers installeren
-zoeken op "firepro red screen/display", "windows 7 red screen/display", "firepro dying". Niks gevonden wat nuttig was.
Heeft iemand enig idee waar dit door kan komen?
P.S. Oplossingen waarvoor ik de laptop open moet halen ga ik niet aan beginnen, dan loop ik er wel mee naar het notebook servicecentrum van de TU/e, daar komt de laptop vandaan en ik heb nog jaren garantie.
[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 24-07-2013 13:48 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!