Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 08:57
Ik had hem al in het centraal aanbiedingen topic gepost en kennelijk was er een hoop animo voor.
http://s17.postimg.org/7wubheh5r/2013_07_21_10_34_46.jpg

Ik wilde er zelf ook 1 halen, maar kon maandag pas rond lunchtijd naar een winkel. Ik had hem daarom maandag op internet gereserveerd en ik zou hem dezelfde dag nog op kunnen halen. Bij de winkel bleek dat ze hem helemaal niet op voorraad hadden en dat ik met mijn reservering een hoopje lucht had gereserveerd...
Kennelijk hadden ze per vestiging max. 2 op voorraad. Volgens de website zouden de voorraad aangevuld worden, maar de winkels kregen niks.

Ik heb het nog via de BCC geprobeerd (laagste prijs garantie), maar die weten kennelijk dat het product niet op voorraad is en geven dus ook geen korting.

Vandaag is de aanbieding ook van de website van de Phone House gehaald. Ik vind het allemaal maar een vreemde zaak: Opeens geen voorraden en reserveringssysteem wat niet in verbinding staat met de winkels.

Is er iemand die hem wel te pakken heeft gekregen?

EDIT:
Ben bij de MM geweest, zij gaan mee met de prijs, dus heb ik hem daar gekocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Celica_T20 op 24-07-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:43
Ik heb er maandag ochtend even voor negenen 1 besteld middels de website. Ik kon er alleen 1 bestellen als ik deze in een winkel ging afhalen, maar tijdens het orderproces werd de optie geboden om voor verzending te kiezen. Dat heb ik dus gedaan en daarna heb ik met iDeal betaald en is het bedrag ook echt van mijn rekening afgeschreven. Ik heb een bevestiging gekregen, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. In middels heb ik al 2 maal middels het contact-formulier contact gezocht en naar de levering van mijn order geinformeerd, maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Ben bang dat ik hem ook niet ga ontvangen, morgen zal ik eens bellen. Als men niet kan leveren moeten ze me het geld maar snel terug storten. Beetje jammer van die WEEK actie, maar misschien kan ik het ook eens bij de Mediamarrkt gaan proberen.

@Celica_T20: in ieder geval bedankt voor je eerdere post, hierdoor werd ik getriggerd voor deze actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
Uitverkocht in Hoogeveen en beide vestigingen in Amersfoort en de Saturn in Amersfoort. Wil deze heel graag voor dit weekend nog scoren voor mn vriendin (ze gaat op vakantie) maar hij is inderdaad overal uitverkocht...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 08:57
Slechte actie inderdaad, opeens nergens voorraden terwijl de website het wel aan gaf.

MediaMarkt Rijswijk had hem ruim op voorraad en toen ik het foldertje van de Phone House liet zien mocht ik hem gelijk voor dezelfde prijs meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54
Gisteren gewoon bij de Phonehouse in de Oosterhof, Rotterdam kunnen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvdH
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2024
Daar is ie nu ook op hoor ik net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:43
Net dus maar even gebeld met The Phonehouse en na een minuut of 10 had ik iemand aan de lijn. Zij vertelde mij dat het een gekkenhuis was geweest met bestellingen en dat men dat dus niet had voorzien. Ook kon ze me vertellen dat ik 1 van de gelukkigen was die de S3 mini geleverd gaat krijgen en zowaar zag ik hem net in MijnPakket verschijnen. Ik wens een ieder net zoveel geluk toe als dat ik heb gehad!

Ik was al op zoek geweest naar een vergelijkbare telefoon voor een scherpe prijs, deze kwam daarvoor in aanmerking: Nokia Lumia 620 zwart voor €191,99
http://www.amazon.de/Noki...sr=8-1&keywords=lumia+620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvdH
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb m ook voor 179 bij de mediamarkt op kunnen halen :#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:06
mediamarkt amsterdam noord: nog genoeg op voorraad maar doet niet mee omdat "hij bij The Phonehouse uitverkocht is".
BCC a'dam Noord gaat wel mee met de prijs, maar is niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
flo-rist schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:10:
mediamarkt amsterdam noord: nog genoeg op voorraad maar doet niet mee omdat "hij bij The Phonehouse uitverkocht is".
BCC a'dam Noord gaat wel mee met de prijs, maar is niet meer op voorraad.
Dan wijs ze er maar fijntjes op de Phone house schijnbaar weer voorraad heeft.
Stond vandaag netjes in de e-mailing van de makro (shop in shop) alle vestigingen met Phonehouse geldt deze actie. Net als de Tab 10.1 voor 199 excl (max 3 per klant volgens de makro email). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
Misschien hebben ze bij de shop-in-shop bij de Marko weer voorraad, maar de losse winkels hebben niets op voorraad.

Kan je anders even de mail doorsturen, wellicht gaat de MM dan wel mee in de laagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
flo-rist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:42:
Misschien hebben ze bij de shop-in-shop bij de Marko weer voorraad, maar de losse winkels hebben niets op voorraad.

Kan je anders even de mail doorsturen, wellicht gaat de MM dan wel mee in de laagste prijs.
Alstu : http://nieuws.makro.nl/ov?mailing=SCN78Y3-2QKBAJ&m2u=SCTXGO5-SCN78Y3-1A3J1C1S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
tnx, morgen ff langs met de makropas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruynr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-04 16:41
Bij de Makro in Breda hing een a4-tje boven de folders : Galaxy S3 mini uitverkocht!
Er stonden al 16 mensen op de wachtlijst... maar ze gaven me weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
de s3 mini is eigenlijk helemaal geen goede mobiel, mensen denken dat het gewoon de s3 in het klein is, maar das alleen marketing

pricewatch: Acer Liquid E1 Zwart zelfde specs, bijna zelfde prijs

[ Voor 93% gewijzigd door silverfaustx op 31-07-2013 16:24 ]

Pagina: 1