Produkt twee x uitgeleverd gekregen, webshop reageert niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:08

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Topicstarter
Onlangs via een webshop een kinderzitje besteld zodat mijn zoontje achterop de fiets meekan. Bestelproces doorlopen, betaald middels ideal, de bestelling is via mail bevestigd. So far so good.

De volgende dag krijg ik echter twee mails dat mijn bestelling verzonden wordt, met twee verschillende track en trace nummers. En de volgende dag, jawel twee kinderzitjes ontvangen. Ik heb één van de twee uitgepakt en in gebruik genomen, de andere doos zit nog steeds dicht.

Ik heb dezelfde dag de webshop benaderd, de site geeft aan voorkeur te geven om dit via het contactformulier te doen. Prima, ingevuld en het verhaal uitgelegd, na een dikke week nog geen reactie. Dan maar mailen, ook geen reactie. Prima, bellen we toch even... Blijkt het telefoonnummer wat op de site staat niet te werken... en de "live-help" op de site (chatfunctie) is offline (volgens de afbeelding).

Ik vermoed eigenlijk dat de webshop ivm vakantie gesloten is oid, maar daarvan staat geen melding op de site.

Maar ja, wat moet ik hier nu mee? Ondanks dat ik echt wel mensen blij kan maken met een kinderzitje is er nooit voor betaald en zou dit gewoon opgehaald moeten worden door de shop. Ik probeer ze nu al twee weken te bereiken, maar dit lukt niet en straks ben ik zelf ook drie weken op vakantie. En eerlijk gezegd ben ik die doos in mijn gang nu wel zat.

Tips?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 15:03
Je kan de doos toch gewoon vast retour sturen naar hun? Mailtje erachten aan / brief erbij dat deze doos teveel geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je hebt al ruimschoots aan je (morele ;)) meldingsplicht voldaan, maar ik zou ze nog een bericht sturen waarin je een duidelijke ophaal-/terugzendtermijn stelt, kijken of ze dan wel in actie willen komen.

Hoe het juridisch zit als ze dan nog niks doen durf ik niet te zeggen (di's een duidelijke fout en niet een 'ongevraagde zending'), maar mogelijk dat ze bij Consuwijzer wat meer weten:
http://www.consuwijzer.nl/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Juridisch gezien is TS geen eigenaar geworden van het 2e kinderzitje, het eigendom ligt nog steeds bij de webwinkel. Als ik TS was zou ik het inderdaad retour sturen met een begeleidend briefje en het vriendelijke verzoek of ze de verzendkosten willen vergoeden, dat is wel het minste dat de webwinkel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
@w00d: Zou ik toch mee oppassen. Ik zou enkel retour sturen, als ze de verzending op voorhand betalen. Heb zo 4 jaar geleden via iBood een artikel dubbel geleverd gekregen. Diezelfde dag had ik nog telefoon, en heb ik het retour gestuurd onder de belofte dat ze de onkosten (13 euro) gingen vergoeden.

Na tientallen mails, telefoons, klaagzangen op hun forum, heb ik tot op heden geen euro ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Topicstarter
w00d schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:38:
Je kan de doos toch gewoon vast retour sturen naar hun? Mailtje erachten aan / brief erbij dat deze doos teveel geleverd is.
Maar dan zou ik opdraaien voor de kosten voor het retoursturen, en ik moet maar zien dat ik dat terugkrijg. Als de webshop nu gewoon te bereiken was had ik die afspraak best met ze willen maken, maar aangezien ze totaal niet reageren ga ik dat risico niet aan. En bovendien zal het aangetekend moeten en wie garandeert mij dat er iemand is die het pakket in ontvangst kan nemen, ze reageren immers ook niet..
Iva_Bigone schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:42:
Je hebt al ruimschoots aan je (morele ;)) meldingsplicht voldaan, maar ik zou ze nog een bericht sturen waarin je een duidelijke ophaal-/terugzendtermijn stelt, kijken of ze dan wel in actie willen komen.
Will do, en eigenlijk ook wel een logische stap.
Hoe het juridisch zit als ze dan nog niks doen durf ik niet te zeggen (di's een duidelijke fout en niet een 'ongevraagde zending'), maar mogelijk dat ze bij Consuwijzer wat meer weten:
http://www.consuwijzer.nl/contact
En da's nu net het stukje wat ik graag wil weten. Hier is overduidelijk sprake van een fout en geen 'ongevraagde zending', maar hoeveel moeite moet ik er (nog) in stoppen?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-10 14:37

Stoffel

Engineering the impossible

Dan verstuur het onder rembours? Als ze het dan niet willen of kunnen accepteren is dat hun probleem verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Inderdaad, zomaar op de gok terugsturen met het idee dat ze dan wel de kosten ervoor betalen zou ik ook niet doen.

Plus dat je dan het risico loopt dat het logistiek aan hun kant misgaat (geen RMA-nummer erop, afdeling binnenkomende goederen weet niet wat ze ermee moeten, boeken het niet correct in), en je dan alsnog een rekening krijgt omdat volgens de afdeling verkoop/uitgaande goederen ze jou een 2e zitje hebben geleverd dat je niet betaald hebt.
Het gezeik dat zoiets oplevert wil je gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 15:03
Ik was ervan uitgegaan dat pakketten ook "Retour afzender" verstuurd konden worden, maar zit het net even na te kijken en dat gaat inderdaad niet. Je moet dan inderdaad zelf verzendkosten betalen en dat risico zou ik ook niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik zou zeggen dat je aan je plicht hebt voldaan! Gooi die doos op zolder en als je over een maand of 3 niets hebt gehoord geef je 'm lekker weg.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:18
weigeren aan de deur was de makkelijkste optie geweest.

Overigens is het probleem van in de weg staan in de gang makkelijk op te lossen > ergens anders neerzetten :P

Maar nu inderdaad wachten, en als er na je vakantie niemand gereageerd heeft zal het wel prima zijn.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Topicstarter
Stoffel schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:48:
Dan verstuur het onder rembours? Als ze het dan niet willen of kunnen accepteren is dat hun probleem verder.
Op de site staat dat retourzendingen die ongefrankeerd verzonden worden zondermeer geweigerd worden, rembours zal daar ook onder vallen... En ze kunnen het begeleidend briefje pas lezen nadat ze het in ontvangst genomen hebben. Ook deze optie valt af dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Question Mark schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Op de site staat dat retourzendingen die ongefrankeerd verzonden worden zondermeer geweigerd worden, rembours zal daar ook onder vallen... En ze kunnen het begeleidend briefje pas lezen nadat ze het in ontvangst genomen hebben. Ook deze optie valt af dus.
Je bent niet de eigenaar van het 2e zitje. Ik denk dat je voorlopig genoeg moeite gedaan hebt, ik zou als ik jou was nog één mail sturen waarin je de situatie even kort uitlegt, dat je de doos ongeopend op zolder hebt liggen en een x termijn wacht op hun reactie hoe ze het pakketje terugwillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:15
Daarnaast, als je onder Rembours verzend betaal jij in eerste instantie alsnog de kosten. Later als er betaald wordt aan de deur, krijg jij je geld volgens mij pas. Je zou eens kunnen kijken of ze een antwoordnummer hebben. De grote jongens (Bol Zalando enz) hebben dat vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:22
Robkazoe schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:56:
Daarnaast, als je onder Rembours verzend betaal jij in eerste instantie alsnog de kosten. Later als er betaald wordt aan de deur, krijg jij je geld volgens mij pas. Je zou eens kunnen kijken of ze een antwoordnummer hebben. De grote jongens (Bol Zalando enz) hebben dat vaak wel.
de grote jongens al BOL en Zalando zijn niet 3 weken dicht voor vakantie :P

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Zeker niet retour sturen ... bij verlies, beschadiging wordt dat mogelijk verhaald op de TS.
+ verzendingskosten betalen voor een fout shop vind ik ook niet zo een strak plan.

Ik zou het even laten rusten en zien of er reactie komt - eventueel over een paar weken nog eens contact proberen op te nemen.

In tussentijd het spul natuurlijk niet weggeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:15
Bockelaar schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:57:
[...]

de grote jongens al BOL en Zalando zijn niet 3 weken dicht voor vakantie :P
Goedemorgen, niet goed gelezen. Dan zal er ook wel geen antwoordnummer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Question Mark schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:
eerlijk gezegd ben ik die doos in mijn gang nu wel zat.

Tips?
Op zolder of in de berging zetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
chime schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:10:
Zeker niet retour sturen ... bij verlies, beschadiging wordt dat mogelijk verhaald op de TS.
+ verzendingskosten betalen voor een fout shop vind ik ook niet zo een strak plan.

Ik zou het even laten rusten en zien of er reactie komt - eventueel over een paar weken nog eens contact proberen op te nemen.

In tussentijd het spul natuurlijk niet weggeven ...
Wat hij zegt...gewoon ff op zolder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 10:10
Alles wat je ongevraagd toegezonden krijgt heeft verder geen gevolgen voor jou, je hebt een overeenkomst gesloten voor 1 zitje. Stuur een aangetekende brief en laat het dan even wachten

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ps3gamer91 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:51:
Alles wat je ongevraagd toegezonden krijgt heeft verder geen gevolgen voor jou,
Mits je het maar kan teruggeven zodra daarom gevraagd wordt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Laatst online: 10-10 07:35

trixx

-CTU- SuiZide

De verkopende partij is zelf verantwoordelijk voor het 'ophalen' van het verkeerd/teveel geleverde product. Zij kunnen een pick-up zending regelen zodat je geen kosten maakt. Het is ook verder niet aan jou om het te regelen. Je hebt melding gedaan via de normale kanalen die zij zelf aangeven dus voor jou zit het er op. Je kunt altijd voor de zekerheid ene aangetekende brief sturen zodat aan de meldingsplicht is voldaan.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Aangetekende brief kost ook geld.

Je kan nog proberen te faxen, waarschijnlijk staan er dan wel 3 man verbaast om dat stoffige apparaat te kijken wat er gebeurt. :P

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 10:10
Orion84 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:54:
[...]

Mits je het maar kan teruggeven zodra daarom gevraagd wordt.
Dat uiteraard ;)

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23
Gewoon erbij laten zo, mocht je niets horen dan kun je hem nog verpatsen op Markplaats.
Waarschijnlijk ben je nu al meer geld kwijt met dit gedoe dan het kleine verlies dat die webshop hiermee draait, want jouw tijd is ook geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Het Fantoom schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:29:
Gewoon erbij laten zo, mocht je niets horen dan kun je hem nog verpatsen op Markplaats.
Waarschijnlijk ben je nu al meer geld kwijt met dit gedoe dan het kleine verlies dat die webshop hiermee draait, want jouw tijd is ook geld waard.
Tricky ... kan zijn dat ze pas bij het inventariseren op het einde van het jaar ontdekken dat er iets mist.
Als ze dan de TS kunnen "opsporen" kan die erop worden aangesproken.

Ik weet niet direct of er zelfs sprake is van een verjaringstermijn: want voor dat product is gewoon geen overeenkomst.
Bij een normale transactie dacht ik dat een winkel tot 2 jaar na datum een factuur kan opsturen - mochten ze het initieel vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

chime schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:26:
[...]

Tricky ... kan zijn dat ze pas bij het inventariseren op het einde van het jaar ontdekken dat er iets mist.

Ik weet niet direct of er zelfs sprake is van een verjaringstermijn: want voor dat product is gewoon geen overeenkomst.
Bij een normale transactie dacht ik dat een winkel tot 2 jaar na datum een factuur kan opsturen - mochten ze het initieel vergeten zijn.
Verjaringstermijn? Hij heeft tig keer gezegd, kom dat spul halen, het staat in de weg. Ik zou zelfs een redelijk termijn stellen waarop ze 'm opgehaald moeten hebben, daarna gaat ie Marktplaats op. Jij zou 'm lekker 2 jaar bewaren? Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilaurensnl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-10 17:33
gewoon negeren, zitje op zolder doen, als ze niet reageren en je hebt toevallig een nieuwe nodig gewoon die gebruiken.

Zoals er gezegd is je hebt je plicht gedaan en het gemeld. Als hun niet reageren heb je altijd de bericht als bewijs. Ik zou het een half jaartje bewaren voordat je het zelf gebruikt of gewoon als je het nodig hebt een geen andere wilt bestellen? :P SPARE is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chime schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:26:
[...]

Het probleem is dat de winkel geen actie onderneemt op de actie die er is genomen.
Hierdoor ligt de fout bij de winkel.

Meneer heeft aan zijn meldingsverplichting voldaan. Hierdoor kan de winkel in mijn opinie geen aanspraak maken op de inventarisatie rapport dat jaarlijks of soms halfjaarlijks wordt opgemaakt.

Er is geen overeenkomst zoals je zelf al aangeeft, maar op contact wordt niet gereageerd.
Bewaar het product nog even tot na de zomervakantie (lijkt me dat ook webwinkels minimaal 1 iemand laten werken, anders zijn het slechte winkels) en stuur na de vakantie nog één bericht, hierna heb jij meer dan ruim aan je meldingsplicht voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Topicstarter
Allen dank voor de reactie :)

Ik denk dat de strekking van het verhaal wel duidelijk is. Ik ga nog één bericht opstellen, stel daarin een duidelijke termijn om reactie te geven (ff over de vakantieperiode heen) en ik kopieer mijn voorgaande berichten hier even in.

In de tussentijd bewaar ik de doos wel op zolder (daar staat hij iets minder in de weg). Mocht ik na de door mij gestelde termijn nog geen reactie ontvangen hebben, dan maak ik een bevriend stel er blij mee. Komt de webshop later alsnog met een factuur, dan kunnen ze spreekwoordelijk de boom in...

Ik ben wel benieuwd of hier nu ook echt regelgeving voor is. De meeste reactie zijn volgens mij gebasseerd op het handelen uit goed fatsoen en dergelijke, maar in geen reactie is echt verwezen naar jurispedentie. Ik vraag me toch af of hier geen wetgeving voor is. (gewoon uit nieuwsgierigheid overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wody
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 03:43
Ja, daar is een wet voor, namelijk burgerlijk wetboek boek 7 artikel 7: http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-07-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Question Mark schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:38:
... Ik vraag me toch af of hier geen wetgeving voor is. (gewoon uit nieuwsgierigheid overigens).
Ik was eigenlijk zelf ook benieuwd. Heb hier zelf zo ook nog een doosje in de garage staan met een dubbele zending ter waarde van zo'n 1500 euro. Wel bij een omruiling, niet bij een aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wody schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:50:
Ja, daar is een wet voor, namelijk burgerlijk wetboek boek 7 artikel 7: http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-07-2013
Heb je dat artikel überhaupt gelezen? Blijkbaar niet, want dan had je geweten dat je de plank compleet misslaat.
Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.
Er is hier helemaal geen sprake van een toezending die als doel heeft om hem tot een koop te bewegen. Er is een foutje gemaakt. Dat hele artikel is dus niet van toepassing.

Dat is een misvatting die hier in SF al eens vaker voorbij gekomen is, dat alles wat je wordt toegezonden ook maar meteen je eigendom is. Vandaar ook mijn reactie eerder in dit topic: Orion84 in "Produkt twee x uitgeleverd gekregen, webshop reageert niet"

Het juiste artikel is Boek 6, Titel 4, Artikel 203: http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-07-2013
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
En even verderop in dat stukje van het wetboek is vastgelegd dat de ontvanger recht heeft op vergoeding van gemaakte kosten door de fout (in de praktijk dus met name eventuele kosten voor retourzenden, maar bijvoorbeeld ook kosten die gemaakt zijn voor het bellen van de klantenservice).
Artikel 207

De ontvanger heeft, tenzij hij het goed te kwader trouw heeft aangenomen, binnen de grenzen van de redelijkheid ook recht op vergoeding van de kosten van het ontvangen en teruggeven van het goed, alsmede van uitgaven in de in artikel 204 bedoelde periode die zouden zijn uitgebleven als hij het goed niet had ontvangen.
Worst case eindigt het met een aanklacht wegens verduistering:
Artikel 321 (Wetboek van Strafrecht)

Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk zich toeëigent, wordt, als schuldig aan verduistering, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.

[ Voor 36% gewijzigd door Orion84 op 25-07-2013 09:31 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-07-2013
Artikel 28

Bij een consumentenkoop verjaart de rechtsvordering tot betaling van de koopprijs door verloop van twee jaren.
Dat geldt voor vordering van betaling van een legitieme rekening. In principe is een vordering van een goed waar geen recht op was - of alsnog de koopprijs mocht de ontvanger dat liever doen niet veel anders.

In theorie mag je de tips om het even apart te leggen en dan te verkopen dus opvatten als: als je het twee jaar opslaat en niemand vraagt erom dan mag je het verkopen - hoewel het een magere stallingsvergoeding zal zijn voor een dergelijke periode ;)

Je hebt in ieder geval je (morele) plicht gedaan het te melden. Verdere actie hoef je niet te ondernemen.
Als het je erg dwars zit dat het er staat, kan je een aangetekende brief sturen dat je per datum 2 weken na dagtekening (redelijke) stallingskosten gaat rekenen, de tot dusver redelijkerwijs gemaakte kosten wenst te verhalen alswel de eventueel te maken verzendkosten. Indien de totale kosten boven de dagwaarde van de goederen komen, vorder je het goed.

Op die manier forceer je óf alsnog een reactie, óf je hoeft geen 2 jaar te wachten omdat je eerder een gelijke vordering hebt. Daarvoor zal je wel redelijk moeten kunnen maken dat opslag van een dergelijk goed die kosten meebrengt. Even vragen bij een commerciële partij wat het kost het zitje op te slaan dus, en daar iets onder gaan zitten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:45:
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_25-07-2013

Even vragen bij een commerciële partij wat het kost het zitje op te slaan dus, en daar iets onder gaan zitten.
Dus ja gaat naar de citybox of hoe zo'n opslagtoko ook heet, kijkt hoeveel het kleinste opslagplekje kost (waar de stoel nog inpast) en rekent dat (minus een x%) als opslagkosten?
Pagina: 1