Dag Tweakers
Ik ben normaliter een lezer op deze site en het forum maar ik zou nu toch eens jullie advies willen vragen.
Ik ben namelijk voor een vriend op zoek naar een budget game systeem en aangezien ik zelf niet genoeg ervaring heb met het in elkaar zetten van systemen (en ook geen windows licensie heb liggen) zat ik te denken om toch een kant en klaar systeem aan te schaffen.
Of Is het jullie inziens toch een beter idee om de best buy guide te volgen en deze bij een winkel in elkaar te laten zetten en te laten installeren? (of evt zelf windows van internet te 'lenen' en zelf te installeren, alhoewel het wel gaat om een PC voor iemand anders dan mezelf..)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Huis tuin en keuken gebruik met daarnaast wat gaming.
Rome total war 2 moet sowieso goed draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is vooralsnog 650 euro, minder mag altijd. (enkel voor de desktop)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Niets noemenswaardigs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel een desktop PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de volgende opties?
Medion Akoya P5209e
Medion Akoya P5204e
Acer Aspire M3985
Acer Aspire MC605
Alvast vriendelijk bedankt voor enige hulp!
Ik ben normaliter een lezer op deze site en het forum maar ik zou nu toch eens jullie advies willen vragen.
Ik ben namelijk voor een vriend op zoek naar een budget game systeem en aangezien ik zelf niet genoeg ervaring heb met het in elkaar zetten van systemen (en ook geen windows licensie heb liggen) zat ik te denken om toch een kant en klaar systeem aan te schaffen.
Of Is het jullie inziens toch een beter idee om de best buy guide te volgen en deze bij een winkel in elkaar te laten zetten en te laten installeren? (of evt zelf windows van internet te 'lenen' en zelf te installeren, alhoewel het wel gaat om een PC voor iemand anders dan mezelf..)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Huis tuin en keuken gebruik met daarnaast wat gaming.
Rome total war 2 moet sowieso goed draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is vooralsnog 650 euro, minder mag altijd. (enkel voor de desktop)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Niets noemenswaardigs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel een desktop PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de volgende opties?
Medion Akoya P5209e
Medion Akoya P5204e
Acer Aspire M3985
Acer Aspire MC605
Alvast vriendelijk bedankt voor enige hulp!
Louzy#2475