ik heb zelf de Fc 100 kaart van Just coolers erin ! Wat zou er nog meer bij kunnen? Heeft iemand nog leuke tips om beter cooling te hebben?
nieuwe a-open kast en daarin meerdere delta koelers 80x80 HP
dat lijkt me wel iets

Inwin kastje is ook goed
die delta's zijn veel sterker dan welke gewone koeler dan ook, meer als 2 keer zo sterk als een gewone koeler volgens mij je hebt ook de 80x80 mp deze is ook wel beter dan een normale koeler maar ja die HP is toch weer een stuk beter.......
mvg FFF
dat lijkt me wel iets
Inwin kastje is ook goed
die delta's zijn veel sterker dan welke gewone koeler dan ook, meer als 2 keer zo sterk als een gewone koeler volgens mij je hebt ook de 80x80 mp deze is ook wel beter dan een normale koeler maar ja die HP is toch weer een stuk beter.......
mvg FFF
Als je ruimte genoeg hebt voor kastkoeling, moet je gewoon kijken hoeveel geld je er voor over hebt en gaan kijken hoeveel lucht iedere ventilator verplaatst voor hoeveel geld, dan zie je gelijk welke en hoeveel er het beste in jouw situatie kunnen zijn
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ja, Supermicro 760a, die addtronics mag dan wel sjabloon zijn van die supermicro, persoonlijk vind ik die supermicro mooier. Koop zeker geen HQ-08, std. weinig koel mogelijkheden en een nogal vaag schuifsysteem.need i say more?
Zowel die addtronics als de supermicro hebben vlinderdeuren en dat is, zeker als je regelmatig in je kast zit, perfect. Met 2 klikken istie open ( en ook weer dicht
Verwijderd
Ja ben het met het bovenste eens, alleen zou ik nog toe willen voegen dat je voor een Processor beter een Alpha combo kunt aanschaffen. http://back.to/hardware
bij www.comptechworld.nl kun je de InWin bigtower Q500 met 300 watt krijgen/kopen
da's een goede keus!!
edit: oja hij's maar een tientje duurder dan de aopen bigtowers
da's een goede keus!!
edit: oja hij's maar een tientje duurder dan de aopen bigtowers
http://www.coolermaster.com/products/atc200.html
Dit is een erug mooie kast.. jammer dat ie een beetje duur (1000 piek) is.
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Dit is een erug mooie kast.. jammer dat ie een beetje duur (1000 piek) is.
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Pagina: 1