Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/nokia_titel.jpg
Dit topic is bedoeld om over de Nokia Lumia 625 te praten.

Dit Topic is een aangepaste kopie van de Lumia 800 topic gemaakt door: 'Relief2009' en het Lumia 920 topic door 'z0bin'

Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/intro_titel.jpg
De introductie video:

Helaas!
De video die je probeert te bekijken is niet langer beschikbaar op Tweakers.net.

Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/specificaties_titel.jpg
CPUQualcomm MSM8930, Dual-core 1.2Ghz
RAM512 MB
SchermtypeIPS LCD, 201 ppi, Corning® Gorilla® Glass
Schermgrootte4,7"
SchermresolutieWVGA (800 x 480)
Batterij2000 mAh
BatterijduurMaximum standby tijd = 23 dagen
Maximum 3G talk time = 15.2 uur
Opslag8 GB intern, Maximum memory card size: 64 GB
Camera achter PureView met Optische Beeld Stabilizatie & Carl Zeiss optics 5 Mpix, f/2.4, 1/4”, LED flash
Camera (video)1080p
Camera voorf/2.8
RadioInternet Radio, FM Radio
ConnectiviteitGSM network: 850 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 1900 MHz
WCDMA network: 900 MHz, 2100 MHz, 850 MHz
LTE network bands: 3, 7, 20
LTE:100Mbps/50Mbps, HSDPA+ Dual Carrier: 42.2 Mbps, HSUPA: 5.8 Mbps
WLAN IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth 4.0 + LE
Géén Near Field Communication
A-GPS, Cellular and Wi-Fi network positioning, A-GLONASS
SensorenDigitale Kompass, Accellerometer (kantelsensor), lichtsensor, nabijheidssensor
KnoppenPower/sleep, back, Start, search, volume up/down, camera
AansluitingenMicro-USB Charging Connector
Micro-USB Data Connector
3.5 mm Universal Audio Connector
Micro-USB
BesturingssysteemWindows Phone 8
Gewicht139 g
Afmetingen129 mm x 70.6 mm x 8.5 mm
Kleuren
In de doosNokia Lumia 625
High Efficiency Charger AC-20
Battery BP-4GWA 2000mAh
Nokia Charging and Data Cable CA-189CD
Nokia Stereo Headset WH-108, Quick guide

Complete Specificatie Lijst: http://www.nokia.com/glob.../lumia625/specifications/

Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/reviews_titel.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/extra_titel.jpg

Software
- Nokia Smart Camera
- Nokia Music
- HERE Drive
- HERE Maps
- Nokia Music
- Nokia Store

Afbeeldingslocatie: https://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/prijs_titel.jpg

- Adviesprijs: 266 euro, inclusief btw
- Beschikbaarheid: Lumia 625

Wijziging voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Titel is verkeerd 8)7 , TR aangemaakt

[ Voor 27% gewijzigd door Whatson op 23-07-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap alleen niet waarom er zo'n karig scherm in zit. En dan doel ik niet op de resolutie hype, maar op het contrast en kleur van het scherm. Van wat ik hier en daar heb gezien is het niet echt een denderend scherm in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Daarom is 't dan ook een budget telefoon, de mensen, die zo'n toestel kopen, vergelijken 't scherm niet met dat van een toestel van 600 euro, want dat hebben ze nooit gehad :). Dit is gewoon een toestel voor wie niet zoveel wil/kan uitgeven en toch een groot scherm wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergelijk het ook niet met een toestel van 600 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Bij bol.com kan je hem kopen voor 269 euro. En hij zou volgens hun beschikbaar zijn vanaf 23 september

K.W.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Even dit topic een trap verkopen, want ik heb sinds een paar dagen een Lumia 625. Zoals in alle reviews is vermeld is de resolutie van het scherm niet al te hoog, maar ik merk er eigenlijk weinig van. Als je echt dichtbij gaat kijken zie je dat icoontjes wat korrelig zijn, maar lekker belangrijk :P verder, en dat is met elke Lumia die ik heb gehad zo, voelt de telefoon soepel en snel aan. Nergens haperigheid te bekennen, menu's zijn vloeiend en het reageert gewoon snel. Door het grote scherm typt het lekker makkelijk.

Ik heb deze telefoon als zakelijke telefoon, dus ik wil er gewoon mee kunnen bellen en mailen met een lange accuduur, voor al het andere heb ik een Galaxy S3. Gezien de prijs is dit een ideale telefoon voor mij dus :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Widow, kun je uitspraak doen qua accuduur? Hoelang doe je met een lading? Zou je misschien eens een dag het toestel wat intensiever kunnen gebruiken? Ik ben er erg benieuwd hoe hij zich houdt ten opzichte van een 720...

#zet hem dan wel even alleen op het 3g netwerk ( aannemend dat je nog geen 4g aansluiting hebt)

[ Voor 18% gewijzigd door dreameater op 18-09-2013 16:38 . Reden: 4G ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Widow
Ik heb de telefoon maandagmiddag gekregen, zet hem elke dag rond 8:00 uur aan en rond 18:00u uit, en tot nu toe heb ik de telefoon nog niet eens hoeven te laden. Ik verwacht hem volgende week wel wat intensiever te gaan gebruiken, ik zal mn accuduur bevindingen hier posten :)

edit: hij zit op 3G idd

[ Voor 4% gewijzigd door Widow op 19-09-2013 09:31 ]

• Widow
Korte update, ik heb de telefoon afgelopen weekend helemaal opgeladen en maandagochtend uit de lader getrokken. Ik heb de telefoon de afgelopen 2,5 dag aardig gebruikt, mailen, browsen, agenda bekijken, veel bellen, en woensdagmiddag rond 2 uur kwam de telefoon met de melding dat de accu leeg aan het raken was en dat ik hem moest opladen. Niet slecht dus, voor een smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De Lumia 625 is tot en met vandaag in de aanbieding bij Staples voor slechts 204,49 Euro incl BTW (169 ex). Het grappige is dat je vandaag ook nog eens een gratis blender met kortingscode EM0144DSM1 erbij kado krijgt (bij elke Staples-bestelling boven 150 Euro). Zie http://www.staples.nl/sma...6784&promoCode==200200555

Jammer genoeg is het toestel alleen bij Staples in het zwart leverbaar, alhoewel ik 'm van de week daar al gereserveerd heb en daar hebben ze "white" opgeschreven. Het is voor mij de vervanger van m'n Lumia 800 (nou ja: dan moet 't ding wel binnenkomen), om de simpele reden dat Windows Phone 8 nu meer apps heeft dan 7.8. :) En een groot scherm lijkt me wel heel nice, maar heb momenteel het budget niet voor een 920. Dan maar een 625. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En ik heb het toestel inmiddels binnen: gelukkig de witte versie en al voorzien van de Amber-update. Toestel bevalt erg goed tot nu toe. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Black update is er voor de 625, zojuist het toestel van mijn vrouw een update gegeven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viggen60
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 13:13
taz3d_nl schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:49:
Black update is er voor de 625, zojuist het toestel van mijn vrouw een update gegeven. 8)
En wat zijn de ervaringen met de black update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het toestel lijkt net wat soepeler te reageren. :P Die Glance-shizzle kan ik alleen zo niet vinden. :P Niet spannend verder, maar goed. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusH777
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 14:47
Vraag: heeft er iemand ervaring met navigatie met deze nokia?
Laat deze ook het verkeer onderweg zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Glance-shizzle wordt niet ondersteund op de 625; http://www.nokia.com/in-e...ingleTopic&topic=FA141614

Gelukkig de double tap om te unlocken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:54

FCC

gmdehaas schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:11:
Vraag: heeft er iemand ervaring met navigatie met deze nokia?
Laat deze ook het verkeer onderweg zien?
Ja, files e.d. worden getoond. (Moet je natuurlijk wel een data verbinding hebben maar dat lijkt me logisch..)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Gister naar de PhoneHouse om m'n Xperia P ter reparatie aan te bieden en meteen maar even de Lumia 625 bekeken, aangezien dit me een interessant volgend toestel lijkt. Zij bieden hem aan voor € 199,- simlockvrij. Niet verkeerd lijkt me, daar loop ik wel even de stad voor in, in plaats van te bestellen bij een webshop.

Gezien schermgrootte, WP8, de extra Nokia apps en 4G is dit voor mij een topper. Ik zal wel even moet wennen aan de grootte (heb nu weer mijn Nokia C7 in gebruik, wat een lekker stevig en compact toestel is dat :) ). Voor dit geld vind ik de 625 een topdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 1,5 week de bezitter van lumia 625. Het toestel is grandioos. Het werkt vlot en het ziet er mooi strak en eenvoudig uit. Kortom wimdows 8 met lumia black is prima. Maar ik heb alleen problemen met apps. De meeste apps zijn het allemaal net niet. Of het werkt niet vlot, of het is er gewoon niet. Ook zijn apps als bijvoorbeelld facebook niet van facebook zelf maar van microsoft of van andere. Dit komt het gebruikersgemak niet ten goede. Ik begin steeds meer tegen de apps aan te hikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Heb toch maar een BlackBerry Z10 genomen... met cashback nog maar zo'n 150 euro. mijn Windows Phone avontuur hiermee uitgesteld. Wel met n dubbel gevoel. De 625 lijkt me nog steeds top, maar eerst maar even kijken hoe BlackBerry gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Ik zit ook te twijfelen, ik heb een zakelijke telefoon nodig, ik krijg 130 euro terug van mijn werk, als ik voor een lumia ga.
Ik zit zelf nog met mijn nokia N808, die ik echt niet wil weg doen, camera is en blijft top.

Enkel zie ik wat tegenop het grote scherm, zeker als je 2 telefoons moet gaan meezeulen.
En de 520, is dan weer een beetje te oud... Zucht dus :)

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Triss schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:03:
Ik zit ook te twijfelen, ik heb een zakelijke telefoon nodig, ik krijg 130 euro terug van mijn werk, als ik voor een lumia ga.
Ik zit zelf nog met mijn nokia N808, die ik echt niet wil weg doen, camera is en blijft top.

Enkel zie ik wat tegenop het grote scherm, zeker als je 2 telefoons moet gaan meezeulen.
En de 520, is dan weer een beetje te oud... Zucht dus :)
Dan zou ik voor een Nokia Lumia 1020 gaan, heeft ook een 41MP camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Met die 130 euro moet je nog een hoop bij betalen voor die Lumia 1020...

Ik heb een Galaxy S3 van mijn werk (tja, ik mocht niet kiezen..) en daarnaast privé een Lumia 620 en een Nokia 808. Ik heb alleen een zakelijk abbonnement. Dus in het weekend gaat de SIM in één van de Nokia's. Als ik een geldboom had kocht ik ook een Lumia 1020...

Maar als je een handzame zakelijke Lumia wil voor naast een privé toestel, dan zou ik voor de Lumia 620 gaan. Zeker als je niet veel meer bij wil betalen dan die 130 euro, maar dat haal ik niet helemaal uit het verhaal. Compact, stevig, iets beter scherm dan de 520 en een flitser. Overigens vind ik de 520 en de 620 niet oud, ze krijgen alle updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Bestaat er ook een functie als screen mirroring op dit toestel? Wil mijn beeld van mobiel graag streamen naar tv. Gaat dan wel een een nieuwe samsung smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Ik ben toch voor de 625 gegaan, en ben best tevreden.

Nu ik heb een no limit abbo op men n808, dus deze blijf ik ook mooi gebruiken.
Surfen op de 625 is wel een stuk sneller, en handiger dan op men oude symbian telefoon.

Bellen, berichten sturen, vind ik nog steeds makkelijker op mijn n808... Dus ik beschouw de lumia 625 nu meer als een tablet :p Apps zijn er ook beter op.

Wat nu heel jammer is, dat vorige week men n808 gevallen is, (al 1000x mss), maar nu met schade, klein barstje onderaan, wat me niet uitmaakt, MAAR de lens is verschoven, deze staat niet mer volledig in het midden, en bij het openen van de camera app, kan hij zich niet meer focussen, ook 1/3 van de rechter kant is blurry, terwijl het ander gedeelte scherp is.
Tju! Nokia repair, kost me al bijna 200 euro... Dus of het nog de moeite is, omdat je voor dit geld ook al een 2de hands hebt. En langst de andere kant, je hebt de lumia 1020...

Toch misschien probreren om het ding open te maken, en de lens op zen plaats te zetten, moest dit al mogelijk zijn. Het is en blijft een goed toestel.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wordt deze telefoon zo weinig verkocht of over gediscusseerd terwijl dit gewoon eigenlijk een verbeterde versie is van de lumia 520 met 4G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Was niet overal even snel leverbaar geloof ik. :P En het ding is wel degelijk beter dan een 520: groter (en beter) scherm, snellere processor, wél een flitser en 4G natuurlijk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bart-Willem op 24-03-2014 22:50 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:49
Ik kom me dan maar melden in dit rustige topic. Na lang twijfelen overgestapt van een Galaxy Note 2 naar een Lumia 625. Wellicht niet de meest logische overstap maar daar is een goede reden voor.

Ik al enige tijd overstappen vanaf android. Met name door de wildgroei aan afleidende spelletjes op android, de inmiddels zeer gebrekkige baterijduur van mijn note 2 en het ontbreken van een betaalbare offline navigatieapplicatie. Tot slot wilde ik een betaalbaar toestel omdat ik wil overstappen naar een sim-only & het OS eerst enige tijd wil uit proberen. Omdat de Lumia 625 nog geen 200 euro kostte was dit voor mij een acceptabel testplatform. Mocht windows phone zeer goed bevallen ga ik waarschijnlijk overstappen naar een 1320 of een 1520.

Eerste indrukken;
Positief;
- De batterij gaat inmiddels al 5 dagen mee bij licht gebruik (eerste keer opladen). Dit zal ongetwijfeld minder worden maar desalniettemin zeer goed vergeleken bij de 14-18 uur van mijn Note 2.
- Windows Phone voelt soepel aan en is erg overzichtelijk, precies wat ik zocht
- Geen problemen ervaren met het synchroniseren van e-mail, contacten, whatsapp, telegram & agenda
- Here Drive+ bevalt uitstekend ondanks de bijbetaling van 15 euro
- Ik was bang voor de beperkte opslagruimte (8GB), echter omdat de Nokia kaarten en de foto's/video's op de SD kaart komen (32GB erin gestopt) valt dit niet tegen.

Negatief;
- Zwakke trilfuntie (geen mogelijkheid de intentsiteit hiervan te wijzigen)
- Vergrendelscherm kan enkel met pincode (ik heb liever een gebaar zoals bij android)
- De camera is niet geweldig (maar dat wist ik vantevoren)
- Het scherm is vrij beroerd (het formaat en de resolutie wist ik vantevoren, maar de kleurechtheid en helderheid zijn ook erg slecht).

Er zijn nog wel meerdere kleine pijnpuntjes, de meeste schijnen echter met Windows Phone 8.1 verholpen te worden. Al met al een zeer prima telefoon gezien de prijs van 200 euro. Ik denk echter wel dat als Windows Phone over een paar maanden nog steeds bevalt dat ik wel de overstap maak naar een telefoon met een beter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Heb je 15 euro extra betaald voor de Here drive? Begrijp ik niet.

Ik ben ook nog steeds tevreden, het blijft een budget telefoon, maar juist daarom ben ik tevreden, omdat hij zo snel aanvoeld, en de batterij vrij lang mee gaat.

Idd als je naar mijn vrouw haar lumia 920 kijkt qua scherm, verschilt dit wel dag en nacht...
Camera ga ik zelfs niets over zeggen, aangezien ik een n808 pureview heb, die ineens terug goed werk (zie bovenstaande post). Camera is gewoon crap dan, maar wat wil je voor 200 euro.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:49
Triss schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:54:
Heb je 15 euro extra betaald voor de Here drive? Begrijp ik niet.

Ik ben ook nog steeds tevreden, het blijft een budget telefoon, maar juist daarom ben ik tevreden, omdat hij zo snel aanvoeld, en de batterij vrij lang mee gaat.

Idd als je naar mijn vrouw haar lumia 920 kijkt qua scherm, verschilt dit wel dag en nacht...
Camera ga ik zelfs niets over zeggen, aangezien ik een n808 pureview heb, die ineens terug goed werk (zie bovenstaande post). Camera is gewoon crap dan, maar wat wil je voor 200 euro.
Beste Triss,

Wat betreft Nokia Drive, de Benelux versie is gratis maar voor internationaal moet je 15 euro betalen. Alleen bij de hi-end modellen is de gehele navigatie gratis.

En ik snap op zich wel dat het scherm niet geweldig is voor 200 euro. Je krijgt al heel veel telefoon voor dat geld. Ik snap de resolutie op zich wel, maar ze hadden er beter een iets beter display in kunnen zetten met betere helderheid en kleurbalans en hem 2 tientjes duurder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Wallie

Herr

Dat is jammer, bij mijn 620 zit wel out-of-the-doos de volledige Here+ bij.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Silvos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:40:
[...]

Beste Triss,

Wat betreft Nokia Drive, de Benelux versie is gratis maar voor internationaal moet je 15 euro betalen. Alleen bij de hi-end modellen is de gehele navigatie gratis.

En ik snap op zich wel dat het scherm niet geweldig is voor 200 euro. Je krijgt al heel veel telefoon voor dat geld. Ik snap de resolutie op zich wel, maar ze hadden er beter een iets beter display in kunnen zetten met betere helderheid en kleurbalans en hem 2 tientjes duurder maken.
Ehm hoezo kan ik dan gewoon alle kaarten gratis downloaden? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:57
Bart-Willem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:13:
[...]

Ehm hoezo kan ik dan gewoon alle kaarten gratis downloaden? :P
Dat kan inderdaad gewoon, maar helaas geen gesproken navigatie (turn-by-turn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusH777
Ik heb een 625 en daar zit gewoon gesproken navigatie op.
Overigens ben ik tevreden met het apparaat.
Voor 185 euro is dit een prima koop.
Voor Candy Crush achtige zooi moet je hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:54

FCC

Nog even op dat Drive terugkomend. Sinds ik WP 8.1 op mijn 625 heb is mijn licentie voor Drive + aangepast van Benelux naar Global ;)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 15:09
Sinds vanmorgen heb ik een 625 van de zaak. Als vanilla Android-adept van het eerste uur, kan ik er nog niet aan wennen, maar het is nog vroeg.

Het concrete probleem dat ik heb, is dat ik probeer een Google account te koppelen. Lijkt simpel:
Instellingen, e-mail & account, account toevoegen, Google...

... maar dan blijf ik oneindig loop terecht op het scherm
Als u Google op uw telefoon wilt toevoegen, wordt Google geopend om Windows Phone toegang tot uw account te verlenen.
Ik klik op verbinden, zie een tijdje een paar puntjes door het beeld schuiven en kom weer terug in bovenstaand scherm.

Ik heb een factory reset gedaan. Iemand een idee?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Vunzz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:00:
Sinds vanmorgen heb ik een 625 van de zaak. Als vanilla Android-adept van het eerste uur, kan ik er nog niet aan wennen, maar het is nog vroeg.

Het concrete probleem dat ik heb, is dat ik probeer een Google account te koppelen. Lijkt simpel:
Instellingen, e-mail & account, account toevoegen, Google...

... maar dan blijf ik oneindig loop terecht op het scherm
[...]

Ik klik op verbinden, zie een tijdje een paar puntjes door het beeld schuiven en kom weer terug in bovenstaand scherm.

Ik heb een factory reset gedaan. Iemand een idee?
Ik zou proberen om Google toe te voegen met je Microsoft Account via Outlook.com. Misschien werkt het dan wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 15:09
We hadden allebei hetzelfde idee.
Het werkt nu. Waarom weet ik niet, want ik moest alsnog inloggen op de telefoon.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Vunzz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:24:
We hadden allebei hetzelfde idee.
Het werkt nu. Waarom weet ik niet, want ik moest alsnog inloggen op de telefoon.
Wellicht iets te maken met de two-step-verification? Meen me daar iets van te herinneren.. Maar kan ook helemaal fout zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het scherm van de 625 tov de 520 en 630?

Ik zie veel, dat t scherm niet zo goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusH777
Ik heb een Nokia 625 én voor m'n vrouw een Moto G. De prijs is hetzelfde.
De hardware van de Moto-G is echter een prijsklasse hoger: die kun je beter vergelijken met de 100 euro duurdere 925. In alle opzichten is de 625 hardware een klasse slechter: display, geheugen, camera, CPU, features als gyroscoop.
E is 1 ding wat de 625 véél beter doet: de touch schreen van de Moto-G loopt ca 0,3 seconde achter. De Nokia 625 reageert direct bij bijvoorbeeld scrollen van een webpagina.

De 625 heeft Windows. Met windows 8.1 werkt dat prima en productief als zakelijk toestel. De navigatie werkt uitstekend. De 'looks' van Windows 8.1 kan mij niet zo bekoren.

Het liefst had ik de Moto G hardware met Windows Phone 8.1 OS

• ovm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:13

ovm

Ik heb een probleem met de datum/tijd automatisch aan te laten passen. Dit gebeurt niet. Ook niet na de update naar Windows 8.1 Ik heb gekeken of er nog meer updates voor deze telefoon zijn, maar het toestel geeft aan dat er geen updates zijn.

Mijn provider is KPN. Heeft iemand soortgelijke problemen of een oplossing?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Secrycom schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:24:
Ik heb sinds gisteren ook een Lumia 625. Er wordt in de review gesproken over de instelling Glimp. Die had ik wel op de Lumia 620. Echter op de 625 kan ik deze niet vinden. Hij staat niet bij mijn instellingen. Hoe kan dat? Volgens het grote review op Tweakers staat deze instelling wel bij de pluspunten. Wie kan mij helpen? Verder tot nu toe prima toestel, maar ik heb hem dus nog niet zo lang.
Ik heb zelf geen 625, maar volgens mij heeft deze geen glimp: http://www.nokia.com/in-e...ingleTopic&topic=FA141614

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
Heb hier een probleem met mijn echtgenote haar Lumia 625, sinds vanmorgen hoor ik haar niet meer tijdens een telefoongesprek. Voice recording via whatsapp geeft enkel geruis. Microfoon stuk?
Nu het eigenaardige, als ik de de hoofdtelefoon inplug, werkt de microfoon wel.
Iemand een hier een oplossing voor?

Verwijderd

Ik heb geen internet-abb op mijn Nokia, maar werk thuis met Homebase, na enkele dagen valt het internet uit en de volgende text komt voor: "Dubbel netwerk verwijderen. De netwerkinstellingen voor homebase verschillen van de instellingen voor het geselecteerde netwerk.
Als u verbinding wilt maken met dit nieuw netwerk, moet u de instellingen voor homebase verwijderen."
Als ik dan mijn paswoord verwijder en het terug ingeef is hij weer online voor een paar dagen.
Kan mij iemand zeggen wat ik moet doen opdat mijn homebase niet zou uitvallen.
mvg & bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al enige tijd een Lumia 625 en ben gematigd tevreden. Heb nu een vreemd probleem:
het lukt me op geen enkele manier om kaarten voor de "here drive" app op mijn SD kaart te krijgen!!
Alles (?) geprobeerd, ook de hele app overgezet op de sd-kaart. Alle kaarten verwijderd, opnieuw gedownload maar ze blijven naar de telefoon gaan.
Uiteraard heb ik bij instellingen gezegd dat ik downloads naar de sd-kaart wil. Voor de zekerheid heb ik bij alles aangevinkt dat het naar de SD-kaart moet. Tevergeefs. Iemand enig idee wat ik moet doen....???
Ik had nogal veel kaarten op de telefoon, dus toen ik er een wilde toevoegen had ik niet voldoende ruimte, vandaar.
Heb ook nog geprobeerd of ik de kaarten kon verplaatsen als ik de telefoon aansluit op de pc, maar dan zie ik geen enkele kaart.....

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:30:
Ik heb al enige tijd een Lumia 625 en ben gematigd tevreden. Heb nu een vreemd probleem:
het lukt me op geen enkele manier om kaarten voor de "here drive" app op mijn SD kaart te krijgen!!
Alles (?) geprobeerd, ook de hele app overgezet op de sd-kaart. Alle kaarten verwijderd, opnieuw gedownload maar ze blijven naar de telefoon gaan.
Uiteraard heb ik bij instellingen gezegd dat ik downloads naar de sd-kaart wil. Voor de zekerheid heb ik bij alles aangevinkt dat het naar de SD-kaart moet. Tevergeefs. Iemand enig idee wat ik moet doen....???
Ik had nogal veel kaarten op de telefoon, dus toen ik er een wilde toevoegen had ik niet voldoende ruimte, vandaar.
Heb ook nog geprobeerd of ik de kaarten kon verplaatsen als ik de telefoon aansluit op de pc, maar dan zie ik geen enkele kaart.....

Theo
Probeer het eens via deze app:

http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

Met deze app kun je als het goed is ook instellen dat je de kaarten op de SD kaart wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 15:02
Sonny7 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Probeer het eens via deze app:

http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

Met deze app kun je als het goed is ook instellen dat je de kaarten op de SD kaart wilt hebben.
Dat is inderdaad de manier. Je moet alleen wel de huidige kaarten verwijderen op je telefoon en daarna op die app instellen dat ze op je sd-kaart opgeslagen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met ringtones
als ik de 625 aan de pc hang krijg ik een map pen struktuur, een van deze mappen is ringtones, wanneer ik daar nu een mp3 insteek van de pc.
de 625 los maak van pc en naar instellingen beltonen ga dan vind ik de geplaatste ringtone nergens terug.
dus ik zoek hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat de 625 heeft:

- Hardware buttons (dus altijd die drie buttons onder beschikbaar)
- Glance (of Glimp)

Ik zie daar verschillende berichten over.

http://www.microsoft.com/...-B5FC-8552C405B4E1-8_10_1

Hier staat dat ie het wel zou hebben, (of ik lees scheef) en in dit forum zie ik dat het niet zo is. alleen zijn dat oude berichten, en kan het misschien door middel van een sofware update veranderd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hardware buttons , ja
Glance , nee

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb inmiddels de 625 binnen. Nu merk ik dat de knoppen onderaan niet verlicht zijn, klopt dat?

• Sonny7
VAnTurenhout schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:05:
Ik heb inmiddels de 625 binnen. Nu merk ik dat de knoppen onderaan niet verlicht zijn, klopt dat?
Dit ligt volgens mij aan de licht omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
VAnTurenhout schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:05:
De knoppen zijn inderdaad niet verlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bump - met een vraag:

Ik heb afgelopen week een Nokia Lumia 625 gekregen van mijn oom in belgie omdat ik bezig ben met het ontwikkelen van WPF, nu heb ik mijn sim erin gezet, en tot mijn verbazing.. geen 4G terwijl dit toestel wel 4G zou moeten ondersteunen, even bij netwerk gekeken waar je kan instellen welke snelheid je wilt gebruiken, ik zag 2g en 3g in het lijstje staan, maar geen 4G ?

Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Heb je het toestel volledig gereset nadat je hem van je oom hebt gekregen? Misschien heeft hij via Settings > Cellular + SIM bewust de "Highest connection speed" op 3G gezet.
Deze zou je dan weer even op 4G moeten zetten.

Sommige providers gebruiken voor hun 4G abonnees aparte APN instellingen. Deze zou je op de website van je provider moeten kunnen vinden.

laat maar weten of het gelukt is.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

_Eend_

🌻🇺🇦

Sinds een tijdje is dit toestel het standaard diensttoestel hier @ work. Maar ik heb een paar problemen met dit toestel:
  1. De tijd wordt (soms) niet automatisch bijgewerkt. Dan staat de tijd ineens een paar jaar terug, meestal op een willekeurige datum.
  2. Het toestel is soms niet bereikbaar, ook al is de batterij 100% en het bereik ook 100%. (mijn privé toestel die er naast ligt en dezelfde provider heeft, heeft dit probleem dan niet). En dit probleem lost zich vanzelf op.
  3. Het toestel valt met enige regelmaat uit
  4. Het toestel reageert regelmatig niet. Soms gaat ie na een paar minuten weer verder, anders moet je hem een schop geven.
Alle problemen doen zich afzonderlijk en op willekeurige momenten voor, met de laatste update dacht ik dat het probleem was verholpen. Maar ik kreeg na een weekje weer klachten dat ik niet bereikbaar zou zijn, en het toestel is na de update ook al een keer uitgevallen. Als het toestel uitvalt krijg je hem ook een tijdje niet meer aan (+/- 5-10 minuten). Ik weet verder niet of het toestel vastloopt, eerlijk gezegd gebruik ik hem alleen om te bellen en een enkele keer om mijn mail te checken en een beetje browsen als de batterij van mijn privétoestel leeg is :P

Ik heb mijn simkaart op maat moeten knippen voor dit toestel met zo'n 'simkaart kniptang'. Ik heb dit probleem gehad met alle versies van Windows 8 Phone die voor dit toestel beschikbaar zijn. Zelf heb ik alleen whatsapp geinstalleerd naast de standaard meegeleverde apps.

Info:
Revisienr Firmware 3058.50000.1446.0002
Revisienr Hardware: 3.0.0.0
Radio: 3.2.28072.7
Chip-SOC versie: 8930

Overigens heb ik het toestel al een keer helemaal gereset. Zijn er meer mensen met deze problemen?

[ Voor 13% gewijzigd door _Eend_ op 23-03-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Onze ervaringen met de Lumia 625:

Toestellen zijn betaalbaar en gebruikers vriendelijk.

Problemen waar wij tegen aanlopen zijn:
Vast lopers
Tijd en datum springt regelmatig terug
Scherm wordt soms enorm vergroot en toestel moet dan een reboot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
jhead22 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:06:
Onze ervaringen met de Lumia 625:

Toestellen zijn betaalbaar en gebruikers vriendelijk.

Problemen waar wij tegen aanlopen zijn:
Vast lopers
Tijd en datum springt regelmatig terug
Scherm wordt soms enorm vergroot en toestel moet dan een reboot hebben.
Dat laatste is een feature en het zogenaamde 'vergrootglas'. --> instellingen --> toegankelijkheid -> schermvergroting 'dubbeltik met twee vingers om te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Ik merk dat ik via bijvoorbeeld de app van VKMAG geen youtube links meer mag bekijken.
Als ik een filmpje wil openen wordt ik doorverwezen naar youtube.com\devicesupport

BIj deze link krijg ik de melding dat youtube niet meer ondersteunt word op apparaten van 2012 en eerder, echter ik de lumia 625 uit 2013 wat ik mij kan herinneren.

De youtube app zelf werkt echter wel na behoren.

Iemand ervaring met dit probleem?
Pagina: 1