Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe XPS 12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb vandaag mijn nieuwe xps 12 ontvangen en tot mijn verbazing zit er een buitenlands toetsenbord op geplakt

Afbeeldingslocatie: http://sdrv.ms/141lHVP

http://sdrv.ms/141lHVP voor foto

wat kan ik hier nu aan doen?

Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien.

Heb er 1399 euro voor betaald, dan mag ik toch wel verwachten dat het gewoon goed moet zijn..

Verwijderd

Topicstarter
580-AAYR Keyboard : Internal Backlit Nordics Keyboard 1 SR

Dit staat op de order bevestiging, welke ik dus niet helemaal had gelezen. Wat ik dan niet snap is hoe een Officiele Dell verkoper zo'n fout maakt, hij weet toch dat ik niet noors ben :s

Kan ik het product retourneren?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:54

g0tanks

Moderator CSA
Waarom neem je niet gewoon contact op met de verkoper? Ongetwijfeld kunnen zij jou beter verder helpen dan wij.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 13:54

NSG

Je weet niks!

Dell heeft naar mijn ervaring een uitstekende support afdeling, je kan ze bellen of mailen. Als je zelf een beetje technisch bent kan je Dell vragen om een nieuw toetsenbord op te sturen zodat jij die zelf kan vervangen.

Laten vervangen door een monteur of omruilen moet ook gewoon kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door NSG op 23-07-2013 19:11 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
Terugsturen op basis van de 'afkoelperiode'? Eventueel met Dell bellen en kijken of ze eventueel kosteloos van apparaat kunnen wisselen.

Overigens heb ik net even op de Dell website gekeken, en ik krijg Duitse tekst bij de Nederlandse pagina. Ik denk dat de pagina update voor de nieuwe Haswell processors een beetje verkeerd is gegaan

Verwijderd

Topicstarter
Morgenochtend ga ik ze bellen, heb ook al een e-mail gestuurd. Ik ben niet echt wel te spreken over dat uitstekende service, wellicht komt het doordat ik een hele slechte verkoper aan de lijn heb gehad. Eerst stuurde hij mij een offerte voor de oude xps, daarna dus deze en ik dacht dat is hem, weet ik veel dat er zelfs een noorse variant bestaat..een verkoper hoort dat toch ineenkeer te fixen voor een nederlandse klant. Toch bedankt voor de reacties, ik had ook niet verwacht dat jullie het zouden repareren. Ik wilde mijn ei kwijt..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Er bestaat gewoon een variant voor elk land, ook de nederlandse. Verschrikkelijk iritant btw zo'n nederlands toetsenbord, laat staan een noorse.

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Zo ver was ik ook wel maar, om dat nu te leveren aan Hollanders, dan moet je toch van den zotte zijn...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mijn punt is dat je ook geen nederlands toetsenbord wil. maar een "gewone" amerikaanse.

Iperf

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

DukeBox

loves wheat smoothies

fish schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:33:
Mijn punt is dat je ook geen nederlands toetsenbord wil. maar een "gewone" amerikaanse.
Nee, je wil US-International. Er is ook een 'gewone' Amerikaanse, dan heb je de Engelse indeling met Amerikaanse opdruk.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad US-internationaal, zoals wij dat hier kennen. Hoe de verkoper erbij komt om mij een noorse te leveren dat doet mij nog het meeste pijn..alsof hij het expres heeft gedaan :s

Het was weer zo'n ik ben baas achter mijn headset malloot..

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

DukeBox schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:35:
[...]

Nee, je wil US-International. Er is ook een 'gewone' Amerikaanse, dan heb je de Engelse indeling met Amerikaanse opdruk.
Die bedoelde ik idd :)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Net gebeld, had een hele lieve mevrouw aan de lijn. Zij zegt dat de fout bij hun ligt en dat ze de laptop laten ophalen en een nieuwe order voor mij gaan maken. Dus ik krijg een ander nieuwe xps 12.

Mijn vertrouwen in Dell is weer ietwat gestegen, wel jammer dat ik nu lang moet wachten op mijn ultrabook..

Bedankt voor jullie reacties :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk zijn over mijn ervaring met Dell.

Ze zijn erg goed in het oplossen van problemen. Verkeerde book is opgehaald, nieuwe us-international is geleverd. Om het goed te maken, ook een coulance ontvangen voor de schrik.

Prima!

Bedankt voor de info hier..reden dat ik hier een topic had gestart was omdat ik geen fatsoenlijke contact gegevens kon vinden via hun website :s

Al goed wel goed dan maar :)
Pagina: 1