boot via 2de schijf sdd in buis inschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo
Ik heb een ssd schijf geinstalleerd en er win 8 opgezet,nu wil ik in de bios boot van sdd inschakelen maar ik zie alleen 1 boot hitachie schijf staan,en geen ssd.Hoe laat ik de laptop altijd opstarten van de ssd?
groeten
k

buis moet dus bios zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door extremezz op 23-07-2013 16:56 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Niemand die iets weet? kan wel boots adden en moet en pat en naam opgeven maar dacht dat die ssd er normaal al zou tussen staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Behoorlijk karige topicstart zo, te karig eerlijk gezegd. D'r mist nogal wat informatie.
  • Om welke laptop gaat het?
  • Wat staat er in de handleiding over het plaatsen van een extra disk?
  • Wat staat er in de handleiding over het aanpassen van de bootvolgorde en waarom werkt dit niet?
Bovendien ben je met je tweede post aan het "kicken", en dat is iets wat we liever ook niet zien. Uit het algemeen beleid:
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
Daarom maar een slot op dit topic. Je mag gerust een nieuw topic over dit probleem openen, maar houd dan wel rekening met bovenstaande. Maak je topicstart zo uitgebreid mogelijk en duidelijk uit wat je zelf al geprobeerd hebt en waarom dit niet werkte. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.