Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office365] voor Hoger Onderwijs en meerdere gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-11 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Topicstarter
Hallo,
Ik wil graag een office 365 voor Hoger Onderwijs abbonnement aanschaffen. Dit zou mij 79 euro voor 4 jaar kosten.
Wat voor mij belangrijk is, dat mijn vriendin hier ook gebruik van wilt maken op haar eigen laptop.

Er staat op de website het volgende:
"Met het abonnement voor Office 365 voor Hoger Onderwijs mag u Office op maximaal twee pc's of Mac's van een enkele gebruiker installeren." http://office.microsoft.c...T103926407#SeeTopFeatures

Dit betekend dat ik het op twee pc's zou moeten kunnen installeren.
Weet iemand hoe het wordt gecontroleerd of de twee pc's van een enkele gebruiker zijn?

Alvast bedankt!

Xbox: Gulpener88

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat wordt niet gecontroleerd. Microsoft gaat ervan uit dat je te goeder trouw handelt en de installatie uitvoert op je eigen PC's bijvoorbeeld een Desktop en een laptop.

Maar als die laptop dan toevallig van je vriendin is en jij bent degene die daarop als je bij haar logeert zijn scriptie schrijft is dat toch toegestaan gebruik en ligt Microsoft daar niet wakker van. Ook niet als je vriendin een briefje schrijft met de MS Word versie die erop ie geïnstalleerd :)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:30
ah nvm... verkeerd gelezen ^^

[ Voor 148% gewijzigd door Caelorum op 23-07-2013 16:36 ]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-11 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Topicstarter
akimosan schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:22:
Dat wordt niet gecontroleerd. Microsoft gaat ervan uit dat je te goeder trouw handelt en de installatie uitvoert op je eigen PC's bijvoorbeeld een Desktop en een laptop.

Maar als die laptop dan toevallig van je vriendin is en jij bent degene die daarop als je bij haar logeert zijn scriptie schrijft is dat toch toegestaan gebruik en ligt Microsoft daar niet wakker van. Ook niet als je vriendin een briefje schrijft met de MS Word versie die erop ie geïnstalleerd :)
Ok, Hartelijk dank!!!

Xbox: Gulpener88