Recentelijk ben ik benaderd door een recruiter die mij een interessant functieprofiel schetste. De functie betreft een soort van traineeship bij een groot bedrijf op het gebied van rail infrastructuur. Het feit dat het deels technisch en deels "sociaal" is sprak mij wel aan.
Afgelopen week heb ik een kennismakingsgesprek gehad, waar wij beiden (de recruiter en ik) positief op terugkijken. Nu kon hij tijdens het gesprek de naam van het bedrijf niet noemen, maar met wat internetspeurwerk ben ik 99% zeker dat het gaat over "Lloyd's Register Rail Europe".
Nu mijn vraag; zijn er mensen bekend met dit bedrijf en de mogelijkheden?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar ervaringen, maar een indicatie van een startsalaris zou ook leuk zijn
Wat meer info over mijzelf:
27 jaar
Master Elektrotechniek (over 4 maand afgestudeerd)
diploma HBO Elektrotechniek
Edit: Heb de CAO weten op te vissen, er worden verschillende startsalarissen genoemd afhankelijk van de functiegroep:
Welke functiegroep zal behoren bij een WO-functie?
Neem aan dat ik toch minimaal wel uit mag gaan van 60, toch?
Afgelopen week heb ik een kennismakingsgesprek gehad, waar wij beiden (de recruiter en ik) positief op terugkijken. Nu kon hij tijdens het gesprek de naam van het bedrijf niet noemen, maar met wat internetspeurwerk ben ik 99% zeker dat het gaat over "Lloyd's Register Rail Europe".
Nu mijn vraag; zijn er mensen bekend met dit bedrijf en de mogelijkheden?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar ervaringen, maar een indicatie van een startsalaris zou ook leuk zijn
Wat meer info over mijzelf:
27 jaar
Master Elektrotechniek (over 4 maand afgestudeerd)
diploma HBO Elektrotechniek
Edit: Heb de CAO weten op te vissen, er worden verschillende startsalarissen genoemd afhankelijk van de functiegroep:
| 59 | 60 | 61 |
| 2358 | 2742 | 3179 |
Welke functiegroep zal behoren bij een WO-functie?
Neem aan dat ik toch minimaal wel uit mag gaan van 60, toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Xqlusive op 23-07-2013 10:55 ]