hallo,
ik heb de afgelopen dagen even rond lopen zoeken voor een betere videokaart omdat ik wil gaan streamen en dat lukt niet met wat ik nu heb.
ik ben nu dus 2 kaarten aan het vergelijken en zat me te bedenken welke handiger/beter is bij streamen.
ik wil League of legends gaan streamen dus het is niet echt een grote game o.i.d.
de kaarten waar ik tussen zit te twijfelen zijn de ATI Radeon HD 7950 en de Nvidea GTX 580.
nu heb ik bij GPU Boss ze beide vergeleken en daar kwam de 7950 iets beter uit de bus. maar de far cry 3 score is hoger bij de 580.
systeem nu:
i5 2500k
MSI Z68A GD65 (G3)
kingston hyper x 120 gb 3k ssd
xms3 1333mhz 4x2 gb
(rest doet er niet veel toe volgensmij)
hoop dat iemand mij kan helpen.
en natuurlijk kan er ook een andere kaart aangeraden worden.
ik wil toch wel op zen minst 720p kunnen streamen.
mvg
ik heb de afgelopen dagen even rond lopen zoeken voor een betere videokaart omdat ik wil gaan streamen en dat lukt niet met wat ik nu heb.
ik ben nu dus 2 kaarten aan het vergelijken en zat me te bedenken welke handiger/beter is bij streamen.
ik wil League of legends gaan streamen dus het is niet echt een grote game o.i.d.
de kaarten waar ik tussen zit te twijfelen zijn de ATI Radeon HD 7950 en de Nvidea GTX 580.
nu heb ik bij GPU Boss ze beide vergeleken en daar kwam de 7950 iets beter uit de bus. maar de far cry 3 score is hoger bij de 580.
systeem nu:
i5 2500k
MSI Z68A GD65 (G3)
kingston hyper x 120 gb 3k ssd
xms3 1333mhz 4x2 gb
(rest doet er niet veel toe volgensmij)
hoop dat iemand mij kan helpen.
en natuurlijk kan er ook een andere kaart aangeraden worden.
ik wil toch wel op zen minst 720p kunnen streamen.
mvg
[ Voor 8% gewijzigd door P. Herz op 23-07-2013 11:49 ]