Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Beste,

Ik heb hier een S3 van mijn zus die in een boot loop zit hij komt tot het animatie logo van Samsung en daarna start hij opnieuw op ik heb ook geprobeerd om in het menu te komen.

Want dan kon ik hem wel maken maar zodra ik daar in zit reboot hij weer in 2 seconden ik kan dus niks doen.

Met in het menu komen bedoel ik Vol up of down + power button + home button.
Ook zie de pc hem natuurlijk niet, ik ben ten einde raad omdat ik nergens in kan, is hier nog een oplossing voor of is het er mee afgelopen? ;w

Mvg

Jokko

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:51
Probeer heb hem in download mode te zetten, en kijk of je met Odin hem opnieuw kan flashen.
Zoals het lukt, zou ik kijken naar eMMC check. Om te kijken of ie niet insane is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• jokko
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:30:
Probeer heb hem in download mode te zetten, en kijk of je met Odin hem opnieuw kan flashen.
Zoals het lukt, zou ik kijken naar eMMC check. Om te kijken of ie niet insane is.
zodra ik in het menu kom volm up om door te gaan en vol down om te rebooten doet hij naar 2 seconden ook al automatisch rebooten en gaat hij weer in de boot loop :(.

Please help :-(

mvg

Jokko

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:26
Misschien even de batterij eruit halen en vervolgens opnieuw plaatsen?

• jokko
L490 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:37:
Misschien even de batterij eruit halen en vervolgens opnieuw plaatsen?
sorry maar dit was een van de eerste stappen natuurlijk die heb ik al 100x geprobeerd :P toch bedankt voor het mee denken.

Mvg

Jokko

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32

D4NG3R

kiwi

:)

Heb je gepoogd hem te rooten of er een custom rom op te zetten? Zo nee > Niet moeilijk doen en aanspraak doen op garantie. Het zou zonde zijn als je heel het device bricked en hierdoor nog verder van huis bent ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• jokko
D4NG3R schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:41:
Heb je gepoogd hem te rooten of er een custom rom op te zetten? Zo nee > Niet moeilijk doen en aanspraak doen op garantie. Het zou zonde zijn als je heel het device bricked en hierdoor nog verder van huis bent ;) .
Nee niks geprobeerd met rooten en bricken het is de S3 die van me zus en die weet niet hoe dat werkt :P.
Ja hij is ook nog verzekerd en garantie bij Vodafone maar ze zou graag haar filmpjes en foto's nog terug willen maar dat zit er niet meer in denk ik.

Mvg

Jokko

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32

D4NG3R

kiwi

:)

jokko schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:43:
Nee niks geprobeerd met rooten en bricken het is de S3 die van me zus en die weet niet hoe dat werkt :P.
Ja hij is ook nog verzekerd en garantie bij Vodafone maar ze zou graag haar filmpjes en foto's nog terug willen maar dat zit er niet meer in denk ik.
Tjah.. Als fotos en videos dan toch zo belangrijk zijn zou ik ze er in het vervolg meteen van af trekken.

offtopic:
psst: Het algemeen beleid #groeten

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1