Naar aanleiding van: --> [topic=155437]
Dag beste mensen!
Allereerst wil ik iedereen alsnog een fijne dag toewensen. Kijk naar buiten. zie de vogeltjes fluiten en geniet van de gezeligheid in de stad. Pak een terasje en verlaat je computer! Tja, vandaar dat ik er vanmorgen al vroeg ben weg gegaan ik ga vandaag een reisje "nederland" doen...ben nu in Amsterdam beland en ga zo direct naar Utrecht, Rotterdam /etc. kortom een heerlijke dag om eens wat anders te doen!
Tja, nu zul je je natuurlijk afvragen waarom ik nu dan toch weer online ben.... tja je bent een echte tweaker of niet
een internet cafe opzoeken hoort er dus gewoon bij

Nu nam ik net dus heel stiekum dus ook een kijkje in het [SU] forum. Natuurlijk gebeurt en zelden iets wat "stout" is maar je weet maar nooit
Wat schetst mijn verbazing ik zie een aantal topics staan en kwam er o.a. een tegen met de mededeling dat er een topic verkeerd was geplaatst...... ik dacht nog huuuhh
Hoe kan dat nou gebeuren
Het staat zo duidelijk aangegeven waar-wat-hoort, indien je het hier niet zo snel uit op kunt maken weet je met een blik op de topiclist al direct of je topic hier wel of niet thuis hoort. Doordat het zo simpel is om in het goede forum te posten nam mijn verbazing met de minuut toe....
Tja, ik kon er maar niet over uit (ondertussen heb ik alweer zo'n 10 piek moeten bij -betalen om online te blijven.....wat ik al niet voor tweakers.net over heb
)mhjwja, ik was in diepe gedachten wat moet ik nou met dat verkeerd geplaatste topic..... het is en blijft zo moeilijk.....ik kon er maar niet uitkomen... ik heb er nog aan gedacht om een aanstormend mod talent ( [topic=155225] ) om hulp te vragen maar ik dacht bij mijzelf "dit moet je zelf ook kunnen oplossen..." mijn gedachten dwaalde af...wat moet ik nou 
Opeens (na weer 5 piek te hebben betaald, eh giro 7509894 t.a.v. b.w. bos
) had ik eindelijk bedacht wat ik met het verkeerd geplaatste topic zou gaan doen. Vandaag is het tenslotte toch een andere dag zoals gewoon (mooi weer, warm, gezellig in de stad, reisje Nederland /etc.) dus ik dacht "deze keer doe ik het anders!" ik heb toen dus besloten om het topic dicht te doen...... ik doe het niet vaak maar deze keer wou ik het eens "anders" doen.... het topic is gesloten om de simple reden "verkeerde forum...." tja 
Nu zullen velen zich afvragen waar al die mods. dan eigelijk voor zijn? De mods. zijn er omdat ze "net" iets meer verantwoording kunnen dragen en op deze manier de boel in de gaten proberen te houden. Dat houdt in de ergste /grofste /illegale dingen verwijderen. Mensen op hun eigen verantwoordelijkheden te wijzen, en om te helpen een fout in het vervolg niet meer te maken. Bovendien helpen ze door een topic zo af en toe te verplaatsen. Dit is helemaal geen probleem, ik help iedereen graag. Maar af-en-toe doe ik het ook weleens anders....ik ben ook maar een mens.....
Het modereren op een groot forum is en blijft moeilijk.... je zult het noooooit goed doen..
Solly voor de eventuele typvouten, mijn minuten zijn weer bijna op....
Dag beste mensen!
Allereerst wil ik iedereen alsnog een fijne dag toewensen. Kijk naar buiten. zie de vogeltjes fluiten en geniet van de gezeligheid in de stad. Pak een terasje en verlaat je computer! Tja, vandaar dat ik er vanmorgen al vroeg ben weg gegaan ik ga vandaag een reisje "nederland" doen...ben nu in Amsterdam beland en ga zo direct naar Utrecht, Rotterdam /etc. kortom een heerlijke dag om eens wat anders te doen!
Tja, nu zul je je natuurlijk afvragen waarom ik nu dan toch weer online ben.... tja je bent een echte tweaker of niet
Nu nam ik net dus heel stiekum dus ook een kijkje in het [SU] forum. Natuurlijk gebeurt en zelden iets wat "stout" is maar je weet maar nooit
Tja, ik kon er maar niet over uit (ondertussen heb ik alweer zo'n 10 piek moeten bij -betalen om online te blijven.....wat ik al niet voor tweakers.net over heb
Opeens (na weer 5 piek te hebben betaald, eh giro 7509894 t.a.v. b.w. bos
Nu zullen velen zich afvragen waar al die mods. dan eigelijk voor zijn? De mods. zijn er omdat ze "net" iets meer verantwoording kunnen dragen en op deze manier de boel in de gaten proberen te houden. Dat houdt in de ergste /grofste /illegale dingen verwijderen. Mensen op hun eigen verantwoordelijkheden te wijzen, en om te helpen een fout in het vervolg niet meer te maken. Bovendien helpen ze door een topic zo af en toe te verplaatsen. Dit is helemaal geen probleem, ik help iedereen graag. Maar af-en-toe doe ik het ook weleens anders....ik ben ook maar een mens.....
Het modereren op een groot forum is en blijft moeilijk.... je zult het noooooit goed doen..
Solly voor de eventuele typvouten, mijn minuten zijn weer bijna op....