Jezus mina... (deel 2!!!)

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Naar aanleiding van: --> [topic=155437]

Dag beste mensen!

Allereerst wil ik iedereen alsnog een fijne dag toewensen. Kijk naar buiten. zie de vogeltjes fluiten en geniet van de gezeligheid in de stad. Pak een terasje en verlaat je computer! Tja, vandaar dat ik er vanmorgen al vroeg ben weg gegaan ik ga vandaag een reisje "nederland" doen...ben nu in Amsterdam beland en ga zo direct naar Utrecht, Rotterdam /etc. kortom een heerlijke dag om eens wat anders te doen!

Tja, nu zul je je natuurlijk afvragen waarom ik nu dan toch weer online ben.... tja je bent een echte tweaker of niet :7 een internet cafe opzoeken hoort er dus gewoon bij ;) :)

Nu nam ik net dus heel stiekum dus ook een kijkje in het [SU] forum. Natuurlijk gebeurt en zelden iets wat "stout" is maar je weet maar nooit >:) Wat schetst mijn verbazing ik zie een aantal topics staan en kwam er o.a. een tegen met de mededeling dat er een topic verkeerd was geplaatst...... ik dacht nog huuuhh :? Hoe kan dat nou gebeuren :? Het staat zo duidelijk aangegeven waar-wat-hoort, indien je het hier niet zo snel uit op kunt maken weet je met een blik op de topiclist al direct of je topic hier wel of niet thuis hoort. Doordat het zo simpel is om in het goede forum te posten nam mijn verbazing met de minuut toe....

Tja, ik kon er maar niet over uit (ondertussen heb ik alweer zo'n 10 piek moeten bij -betalen om online te blijven.....wat ik al niet voor tweakers.net over heb ;) )mhjwja, ik was in diepe gedachten wat moet ik nou met dat verkeerd geplaatste topic..... het is en blijft zo moeilijk.....ik kon er maar niet uitkomen... ik heb er nog aan gedacht om een aanstormend mod talent ( [topic=155225] ) om hulp te vragen maar ik dacht bij mijzelf "dit moet je zelf ook kunnen oplossen..." mijn gedachten dwaalde af...wat moet ik nou :?

Opeens (na weer 5 piek te hebben betaald, eh giro 7509894 t.a.v. b.w. bos ;) ) had ik eindelijk bedacht wat ik met het verkeerd geplaatste topic zou gaan doen. Vandaag is het tenslotte toch een andere dag zoals gewoon (mooi weer, warm, gezellig in de stad, reisje Nederland /etc.) dus ik dacht "deze keer doe ik het anders!" ik heb toen dus besloten om het topic dicht te doen...... ik doe het niet vaak maar deze keer wou ik het eens "anders" doen.... het topic is gesloten om de simple reden "verkeerde forum...." tja :P

Nu zullen velen zich afvragen waar al die mods. dan eigelijk voor zijn? De mods. zijn er omdat ze "net" iets meer verantwoording kunnen dragen en op deze manier de boel in de gaten proberen te houden. Dat houdt in de ergste /grofste /illegale dingen verwijderen. Mensen op hun eigen verantwoordelijkheden te wijzen, en om te helpen een fout in het vervolg niet meer te maken. Bovendien helpen ze door een topic zo af en toe te verplaatsen. Dit is helemaal geen probleem, ik help iedereen graag. Maar af-en-toe doe ik het ook weleens anders....ik ben ook maar een mens.....

Het modereren op een groot forum is en blijft moeilijk.... je zult het noooooit goed doen..

Solly voor de eventuele typvouten, mijn minuten zijn weer bijna op....

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Ja, maar zeg nou zelf,
Niemand wordt er wijzer van als het betreffende topic verplaatst zou worden.

Kijk maar eens, het zelfde topic staat nu in SA, ipv SG, ik krijg in 1 uur, 3 replies,
en is SG kreeg ik er minimaal 20...

En als je dan toch zo'n goeie mod bent (wil zijn), gooi dan alles dicht wat er niet in thuis hoort...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

We kunnen hier best wel een politiestaat-beleid gaan voeren. Zo moeilijk is dat volgens mij niet.

Ik denk alleen dat dan over (nog geen) jaar GoT niet meer bestaat (iig niet zaols we dit nu kennen en waarderen)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 05 juni 2001 13:47 schreef jooers het volgende:
Ja, maar zeg nou zelf,
Niemand wordt er wijzer van als het betreffende topic verplaatst zou worden.

Kijk maar eens, het zelfde topic staat nu in SA, ipv SG, ik krijg in 1 uur, 3 replies,
en is SG kreeg ik er minimaal 20...

En als je dan toch zo'n goeie mod bent (wil zijn), gooi dan alles dicht wat er niet in thuis hoort...
Het gaat er niet om hoeveel replies je krijgt. En tuurlijk is het zo dat je veel sneller een reply krijgt als je een topic in SG zet. Maar het is gewoon zo dat je een topic hoort te plaatsen in het forum wat ervoor bedoelt is. Nergens anders. En wat voor reden je er dan ook voor zou hebben om het in een ander forum neer te zetten het is nog steeds in strijd met de policy hier. En om die reden mogen wij hem sluiten of moven. En aangezien het hier ging om ongefundeerde kritiek zou ik hem ook gesloten hebben.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Laat ik alleen even voorop stellen dat het plaatsen van een topic in het verkeerde forum "omdat in dat forum meer mensen komen" geen argument is. Anders hadden we al die deelfora niet hoeven maken.

[edit: spuit 11 gevoel]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

idd... we doen ons best en 99% vind dat ook.

Jammer dat voor iedere vermeende uitgleider 1% klaar staat om commentaar te leveren a la wanbeleid, dictatuur en communisme...

* Delerium neemt zulk commentaar dus ook niet meer serieus.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gooi hem dan in een ander forum!? @ bulldog...

Sluiten slaat echt nergens op... |:(
en...
Nou, ik heb hem expres in SG gema
akt, omdat daar de meeste tweakers zitten die dit doen, als ik um in SA maak, dan krijg ik niet eens response man...
Juist het feit dat je het exprés in het verkeerde forum zet, is een extra argument om 'm gewoon te sluiten, en om eventuele dubbelposts (in av dus) ook te sluiten.

Wat nou als iedereen dat ging doen? zou een lekker zooitje worden, toch? Ik noem bijvoorbeeld: iemand die 'z'n flexe casemod in SG zet "omdat meer mensen hem dan zien". Dat is toch. |:(

En als je het dan nog triest van de mods vindt ben jij eigenlijk triest. :)

offtopic:
he Bulldog, bij een gironummer moet je ook een plaatsnaam zeggen, anders gaat 't niet werken :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• FragNeck
Op dinsdag 05 juni 2001 14:08 schreef JvS het volgende:

[..]

en...
[..]

Juist het feit dat je het exprés in het verkeerde forum zet, is een extra argument om 'm gewoon te sluiten, en om eventuele dubbelposts (in av dus) ook te sluiten.

Wat nou als iedereen dat ging doen? zou een lekker zooitje worden, toch? Ik noem bijvoorbeeld: iemand die 'z'n flexe casemod in SG zet "omdat meer mensen hem dan zien". Dat is toch. |:(

En als je het dan nog triest van de mods vindt ben jij eigenlijk triest. :)
Daar gaat het toch helemaal niet om!

Het ging in feite om Gotters die ook muziek maken, en met welk programma dat eventueel doen...

Dus niet 'Met welk programma maak je muziek?'
maar 'Maken jullie muziek? zo ja, met welk programma...'

iets in die richting... maargoed,
Het zij zo, Whatever....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 05 juni 2001 14:12 schreef jooers het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om!

Het ging in feite om Gotters die ook muziek maken, en met welk programma dat eventueel doen...

Dus niet 'Met welk programma maak je muziek?'
maar 'Maken jullie muziek? zo ja, met welk programma...'

iets in die richting... maargoed,
Het zij zo, Whatever....
:) klinkt als software (sa??) , of als muziek maken (av???) :) toch?

of..... als een opsomming >:) "Welke muziekprogrmama gebruikt de tweaker.... bla bla" welke uiteraard gelijk gesloten wordt. :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

haha die gast was net 2 dagen geregistreerd ofzo en wou al mod worden, LOL

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 05 juni 2001 14:15 schreef AtomicShockwave het volgende:
haha die gast was net 2 dagen geregistreerd ofzo en wou al mod worden, LOL
haha ja, met 4 posts ofzo :D

Maarehh, is iedereen weer friendjes nu ? :P ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Mag ik vragen waarom jullie niet consequent zijn? Andere topics zijn vandaag nl. wel gemoved. Als meneer dennisdotcom maar melding in SU doet luisteren ze wel.

Wees nou eens consequent, dat voorkomt een hele hoop narigheid.

Ik dank u voor de aandacht. :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 05 juni 2001 14:56 schreef krz het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie niet consequent zijn? Andere topics zijn vandaag nl. wel gemoved. Als meneer dennisdotcom maar melding in SU doet luisteren ze wel.

je kan natuurlijk ook zelf melding maken en zo voor een consequente crew zorgen he!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 05 juni 2001 14:56 schreef krz het volgende:

Och, er is verschil tussen de ene en de andere post.
Er is ook nog es verschil tussen de ene en de andere mod.
Dan is er nog het verschil tussen de interpretaties van de mods.
En ook nog es tussen hoeveel "zin" de mod heeft.
En soms is de maat gewoon vol (in welk opzicht dan ook).

Verwijderd

Super grover heeft hem door hoor:
Op dinsdag 05 juni 2001 13:23 schreef Super-Grover het volgende:
Ik krijg het idee dat de hele zooi hier door een paar gassies wordt gerunt die allemaal vriendjes van mekaar zijn. Al die replies met, search blabla , slotje !!!! dat weten we nou wel, ik dag ik open een topic waar iedereen die dat leuk vin ze ij kweit ken en jahoor, ik hoor nie bij de vriendjes en gelijk dicht. Selectief of }:O

Ik bedoel dese ?
Jah kerel... dit is een "we likken elkaars kont tot het bruin ziet" forum.

Als je wat te klagen hebt over vriendje X dan word je door kontje Y op je nummer gezet (na de ban natuurlijk want stel je voor, straks zet je reetje Z nog voor paal!).

Ondertussen zitten de kids modderators op een chat kanaaltje elkaar op te stoken en grapjes te maken over hoe dom je wel niet (kan) zijn.

En de betere admins/modjes die rennen weg omdat het dweilen met de kraan open geen volwassen baan opleverd.

Ik ben stellig van mening dat dit forum alleen geschrikt is voor LEZERS en postende konten likkers.

Of je moet wel heel lief je sms script posten. Of een knap grietje zijn. Dan word je nml wel direct ge-accepteerd door de "look at me i can be a modderator"-club.

Daarnaast zie ik steeds de opmerking: "je hebt wel een grote mond voor iemand die zo weinig posts heeft gemaakt" (lees: voor iemand die hier nieuw LIJKT te zijn)

Als je het mij vraagt is iedereen die dat zegt totaal gestoord. Is het dan niet in je opgekomen dat die schijnbaar NIEUWE USER misschien wel al tig jaar hier zijn materiaal voor jullie achterlaat. Maar zich maar al te goed realizeerd dat zodra hij onder zijn echt ID gaat lopen klagen dat ie dan gelijk zijn post stats en goede naam kwijt is?

Of dat diegene gewoon GEBANNED is? Dus wel een ander ID met weinig posts moet gebruiken?

Anyways... ik gaat weer verder.. en veel plezier he, met het meest lame kinderforum in nederland.(en de meeste spook users en slotjes en bans) 111111

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

BULLDOG ZEGT NET:
"moddereten is moeilijk en je kunt het bijna nooit goed doen"

Het is net zoals met rechter spelen, de perfecte rechter bestaat niet, omdat er emoties in het spel zijn. Dit maakt vaak het verschil tussen wel of geen slotje

• Bulldog
  • Niet online
tja :P

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 22:43 schreef Bulldog het volgende:
tja :P
Zou een 'gewone' user nu inmiddels niet een waarschuwing hebben gekregen omdat onzin posts niet gewenst zijn?

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 22:50 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Zou een 'gewone' user nu inmiddels niet een waarschuwing hebben gekregen omdat onzin posts niet gewenst zijn?
Dat is het vage, ik vind dergelijke reacties eigenlijk helemaal geen onzin, een smilie + een korte reply geeft vaak precies weer wat de schrijver bedoeld, dus dan is meer tekst overbodig. Maar dat is mijn mening.

Daarom vind ik dat er minder snel 'onzin' moet worden geschreeuwd bij dergelijke posts. Zulke onzin is het meestal niet eens, vaak ook nog wel grappig.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 23:22 schreef Revolution het volgende:
[..]
Dat is het vage, ik vind dergelijke reacties eigenlijk helemaal geen onzin, een smilie + een korte reply geeft vaak precies weer wat de schrijver bedoeld, dus dan is meer tekst overbodig. Maar dat is mijn mening.

Daarom vind ik dat er minder snel 'onzin' moet worden geschreeuwd bij dergelijke posts. Zulke onzin is het meestal niet eens, vaak ook nog wel grappig.
't gaat er mij ook niet om dat ik het onzin vind, maar wel dat een 'gewone' user nu waarschijnlijk daar wel een waarschuwing voor had gekregen. Had laatst nog een mooie draad met een voorbeeld, maar ik ben bang dat ie door de crash naar de eeuwige GoT velden is gegaan...

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 23:25 schreef oVRoM het volgende:

[..]

't gaat er mij ook niet om dat ik het onzin vind, maar wel dat een 'gewone' user nu waarschijnlijk daar wel een waarschuwing voor had gekregen. Had laatst nog een mooie draad met een voorbeeld, maar ik ben bang dat ie door de crash naar de eeuwige GoT velden is gegaan...
Nee inderdaad, maar ik wou jou er ook niet op aanvallen. Ik ben het juist met je eens. Ik vind dat er bij gewone users minder snel met 'onzin' moet worden geschreeuwd, terwijl het vaak best nuttig of grappig is. Het geeft iig vaak precies de mening weer van de poster, en daar is dit forum toch voor bedoeld?

Dus meer tolerantie aub. :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 15:38 schreef AtomicShockwave het volgende:
BULLDOG ZEGT NET:
"moddereten is moeilijk en je kunt het bijna nooit goed doen"

Het is net zoals met rechter spelen, de perfecte rechter bestaat niet, omdat er emoties in het spel zijn. Dit maakt vaak het verschil tussen wel of geen slotje
Ja

---
bwhehehehe neehee :'( gooi hier alsjeblieft geen slotje op Bulldog, alsjeblie-hieft

Zoiets dus :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
Op woensdag 06 juni 2001 05:48 schreef Aikeleer het volgende:
Ja

---
bwhehehehe neehee :'( gooi hier alsjeblieft geen slotje op Bulldog, alsjeblie-hieft

Zoiets dus :?
Dat klinkt wel héél wanhopig :P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 14:12 schreef jooers het volgende:

[..]

Het ging in feite om Gotters die ook muziek maken, en met welk [b]programma[b] dat eventueel doen...
programma = software -> SA

Toch? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 juni 2001 08:33 schreef pven het volgende:

[..]

programma = software -> SA

Toch? :?
Yep. Je zou eventueel het topic nog in Audio Video & HiFi mogen zetten. Daar kan het ook wel, al is het in SA meer op z'n plaats.

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op dinsdag 05 juni 2001 15:36 schreef Geraldo het volgende:
Super grover heeft hem door hoor:
[..]

Jah kerel... dit is een "we likken elkaars kont tot het bruin ziet" forum.

Als je wat te klagen hebt over vriendje X dan word je door kontje Y op je nummer gezet (na de ban natuurlijk want stel je voor, straks zet je reetje Z nog voor paal!).

Ondertussen zitten de kids modderators op een chat kanaaltje elkaar op te stoken en grapjes te maken over hoe dom je wel niet (kan) zijn.

En de betere admins/modjes die rennen weg omdat het dweilen met de kraan open geen volwassen baan opleverd.

Ik ben stellig van mening dat dit forum alleen geschrikt is voor LEZERS en postende konten likkers.

Of je moet wel heel lief je sms script posten. Of een knap grietje zijn. Dan word je nml wel direct ge-accepteerd door de "look at me i can be a modderator"-club.

Daarnaast zie ik steeds de opmerking: "je hebt wel een grote mond voor iemand die zo weinig posts heeft gemaakt" (lees: voor iemand die hier nieuw LIJKT te zijn)

Als je het mij vraagt is iedereen die dat zegt totaal gestoord. Is het dan niet in je opgekomen dat die schijnbaar NIEUWE USER misschien wel al tig jaar hier zijn materiaal voor jullie achterlaat. Maar zich maar al te goed realizeerd dat zodra hij onder zijn echt ID gaat lopen klagen dat ie dan gelijk zijn post stats en goede naam kwijt is?

Of dat diegene gewoon GEBANNED is? Dus wel een ander ID met weinig posts moet gebruiken?

Anyways... ik gaat weer verder.. en veel plezier he, met het meest lame kinderforum in nederland.(en de meeste spook users en slotjes en bans) 111111
Vertel mij wat. 8-)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 juni 2001 09:30 schreef HBM het volgende:

[..]

Vertel mij wat. 8-)
Je begint toch niet weer he? :? Kom op man, je verpest het dan gewoon voor jezelf hoor.

• FragNeck
Op woensdag 06 juni 2001 09:50 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je begint toch niet weer he? :? Kom op man, je verpest het dan gewoon voor jezelf hoor.
hehe, kom, gooi er een slot op,
dit hoofdstuk is toch allang afgelopen...

• Helsie
  • Niet online
Jullie kiezen er allemaal zelf voor om Mod te zijn, dus niet klagen dat het moeilijk is.

Ik heb ook voor mijn huidigewerk gekozen, dus ik klaag ook niet dat ik dat werk doe. Beetje volwassener aub.

• mvds

mvds

Totally awesome!

de discussie is wel zo'n beetje afgelopen... dus op slot dan maar
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.