Toon posts:

acer aspire 7740g-334g64Mn moederbord probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik heb een acer aspire van 3jaar oud staan sinds kort geleden is zogenaamd me moederbord verbrand ofz.
De laptop wilt niet aan is ook naar een reparatie winkel gegaan daar hebben ze gezegt dat de moederbord moet vervangen worden, nu is de vraag heeft er iemand hier mee meer ervaring, als ik strax een moederbord haal er hij werkt niet zit ik als nog met een probleem.

Ik heb op internet gezocht naar moederborden er zijn er zo veel maar geen eentje voor mij laptop zouden jullie graag mee willen helpen met het uitvinden van een moederbord voor mij aspire 7740g :'( Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-HbaODmYPu3k/Ue24irSJSbI/AAAAAAAAABY/I4YendzL5uw/s640/IMG_0510.JPG

zelf ben ik een onervaren persoon please help mij :F ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een Acer van 3 jaar oud met een kapot moederbord? Die is afgeschreven. Ga maar vast op zoek naar een vervangend exemplaar.

Gooi deze laptop niet zomaar weg, er zijn vast gegadigden die er nog een handeltje in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan beter geen nieuwe moederbord kopen voor de laptop ? .
want ze zijde bij reparatie van je kan beter nieuwe moederbord halen 140 euro ze zijden ook dat deze moederbord verbrand is vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:40

mrc4nl

Procrastinatie expert

voor 140 euro kan je nog wel een goede 2e hands kopen. en danheb je een hele laptop zodat je de oude in onderdelen kan verkopen.

hier een lijstje met vergelijkbare laptops die op tweakers word aangeboden

[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 23-07-2013 17:52 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders die een oplossing heeft ? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:30

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:40:
iemand anders die een oplossing heeft ? ...
Ben het wel eens met de antwoorden hier boven.

Een laptop moederbord is vaak duur, het vervangen van zo'n bord kost tijd (meer dan bij een desktop PC), gezien je aangeeft 'onervaren' te zijn moet je dit waarschijnlijk laten doen.
Dus al met al ben je dan erg duur uit en kun je beter kijken naar een andere laptop.

Moederborden voor laptops (als ze al te krijgen zijn) zijn vaak wel duurder dan 140 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er zijn wholesale site's zoals ebay enz... daar zijn ze vaker wel goedkoop omdat het demontage parts zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt... en ik kreeg ook de raad om een nieuwe te kopen... ook drie jaar oud... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste bigpierre,
Welkom op Tweakers. Kijk in het vervolg even hoe oud het topic precies is waar je op reageert :). In dit geval heeft je post immers nog maar weinig waarde. Het topic is immers al meer dan 2 jaar oud en je komt ook niet met nieuwe informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.