Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Welke receiver voldoet aan mijn eisen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Wie kan mij helpen in de zoektocht naar een goede receiver?
Ik heb in mijn living een 5.1 opstelling en ga kiezen voor speakers van monitor audio.
4 apex a10, een center a40 en een apex aw12 woofer.

In de keuken/living komen nog 2 a10's dit wordt zone 2.

Op terras komen er 2 climate 10 speakers eveneens van monitor audio dit wordt zone 3.

Ik heb nu een yamaha htr-4065 met mijn voorlopige oude speakertjes maar die kan geen meerdere zones aan dus daarom ga ik die vervangen. Had die receiver in een opwelling gekocht.
Ik wil net als bij mijn huidige receiver alles vlot kunnen bedienen met iphone/ipad en dus ook zeker de AirPlay functie hebben.

Ik heb al dagen forums afgelezen maar zie het bos door de bomen niet. Vaak lees ik dat receivers die 3 zones aankunnen toch nog extra "amps" nodig hebben voor de derde zone. Ik had eigenlijk graag een model gehad waar alles kant en klaar inzit om de 3 zones aan te kunnen.

Ik ben dus maw opzoek naar een 5.1+2+2 model met AirPlay functie. De yamaha was volledig mijn ding dus ben geneigd bij dit merk te blijven maar sta voor alles open. Wanneer ik in mijn redenering volledig fout zit hoor ik het graag. Misschien is er een veel betere oplossing dan hoe ik het zie?

Hopelijk heb ik het wat goed uitgelegd en is er iemand die me van zijn kennis kan laten meegenieten?

Groetjes,

Tim Vd.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud>cea

Wise enough to play the fool