Toon posts:

Vraagje over nieuwe MoBo

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Mijn Mobo heeft het in deze warme dagen begeven, net nu ik hem goed kan gebruiken :-(

Ik zou deze graag vervangen, maar ben een leek op dit gebied. Mijn MoBo was 10 jaar oud, en ondertussen zijn er wel al veel nieuwe modellen. Voor welke zouden jullie gaan?

Groeten, Raven

Verwijderd

Een blauwe, die zijn het snelst.

Nu even serieus: hoe weet je dat je mobo het heeft begeven en niet een ander onderdeel? Welke onderdelen zitten er in je systeem? Afhankelijk daarvan moet je namelijk een nieuwe moederbord aanschaffen, al vermoed ik dat die slecht verkrijgbaar zijn en dat het verstandiger is een nieuwe PC te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De computer in mijn Mobo is nog goed, die is uitgetest, hij wil gewoon niet meer aanslaan. Ik zou eerder gaan voor een rode, maar dat is persoonlijke smaak. Ik weet echter niet goed voor welk merk en aantal pk's. Bombardier en Honda schijnt goede Mobo's op de markt te brengen.

Verwijderd

Specs van het oude mobo? Model?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Mobo nu was een Yamaha van 60 PK, buitenboord met 6 S-slots en dumpin station, een geel-witte. Altijd tevreden over geweest behalve nu dan welteverstaan...

Verwijderd

Ik vermoed dat je je beter tot onderstaande URL kan richten:

http://motorboot.com/inde...tis-proefnummer-motorboot

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik al lid hoor. Maar dit is toch een forum voor problemen met mobo's. Anyhow, op andere sites vertelden ze mij dat, aangezien ik in de Schelde wil varen, ook rekening moest houden met de diepgang, omdat deze niet overal even diep is. Dat zou dus mee in mijn overweging genomen moeten worden.

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02-2025

Read

Join The Résistance

Je hebt geen probleem over je mobo maar puur over je mo en daar hebben ze hier over het algemeen geen verstand van daar zijn ander fora goed voor.
http://motorboot.startpagina.nl/ daar heb je en heleboel info

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan zal ik daar eens gaan zien! Toch bedankt!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:50
Dat mensen hier nog serieus op in gaan :P

• Read

Read

Join The Résistance

Ach beetje mee ouwenelen is toch altijd geweldig.
Beetje zout erbij dan is het niet zo flauw.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:32
Don't feed the trolls, zeggen we wel eens. Dit is zo'n typisch voorbeeld -_-

• Thamell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02 15:34
Not sure if serious...

Speelt graag

Verwijderd

zou toch voor een groene gaan overclocken beter ;)

• Read

Read

Join The Résistance

Nadeel bij die groene is als die teveel overclockt word en hij de rood word en als ie dan weer afgekoeld is hij zon vies kleurtje krijgt en dat krijg je er haast niet meer af.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Voor dit soort praat hebben we een HK..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
In de HK hoeft dit soort onzin ook niet.

In het verleden heb je soortgelijke reacties gedaan. Laat het eens achterwege.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.