Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NIS 2013 verlengen nieuw kopen

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Als je aangeschafte Norton internet security gaat verlengen omdat het jaar verstreken is van gratis updates kost dit rond de 70 euro.
Koop je in de winkel een nieuwe versie dank kost dit 25 euro, dit is toch een beetje vreemd?

Iemand verteld dat dat dit komt omdat je updates afloopt stel nog 1 maand. Koop je nu een nieuwe versie en na installatie heb je dan nog maar een maand te vernieuwen van updates, maar dit klopt niet, installeer je nis nieuwe versie opnieuw dan heb je weer een jaar op 3 pc,s volgens mij.

Hoe kan het zo zijn dat updates veel duurder zijn dan een jaar verlengen?

monta

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij Norton zelf is de adviesprijs, bij andere winkels is vrijwel altijd goedkoper.

• J ten brink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 12:35
Je kunt gewoon de versie van 25 euro kopen. Norton openen en de licentiesleutel invoeren. Je krijgt dan er weer gewoon een jaar updates. Tenminste zo doen we het bij mij op het werk ook altijd.

• PilatuS
  • Niet online
Je kan trouwens ook een upgrade als volledige versie gebruiken. Gewoon een trail downloaden en de upgrade code invoeren.

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Ok opgelost

monta

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

NIS :X

No offense, maar als er iets behoorlijk op je systeem drukt en ernstig lastig weg te krijgen is, is het NIS wel :X En idd: die updates zijn schreeuwend duur :X

Ik had ooit NIS...toen overgestapt naar AVG en later naar Avast en geen enkel probleem. Ook na een jaar kun je prima met de gratis versie verder :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• PilatuS
  • Niet online
The Eagle schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:36:
NIS :X

No offense, maar als er iets behoorlijk op je systeem drukt en ernstig lastig weg te krijgen is, is het NIS wel :X En idd: die updates zijn schreeuwend duur :X

Ik had ooit NIS...toen overgestapt naar AVG en later naar Avast en geen enkel probleem. Ook na een jaar kun je prima met de gratis versie verder :)
Norton is de afgelopen jaren enorm verbeterd. Het nu sowieso niet meer zwaar zoals het was. Voor mij 10x liever Norton dan AVG free.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 17:01

sus

is druk :+

Komt letterlijk omdat Symantec/Norton elk jaar met nieuwe produkten komt. Omdat de grmiddelde consument daar geen weer van heeft, zien ze graag dat je juist naar de winkel gaat, zodat je daar even wat extra info kan krijgen. Daarnaast gunt symantec de winkels hun omzet.

Qua "voorlichting", veel mensen vragen om een "viruspakketje". Ik heb nog wel een doos met oude diskettes met het yankee-doodle-virus enzo, maar ze bedoelen antivirus, en gebruiken Internet Security. En daar zijn de winkels dus voor :)

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Het probleem is dat ze gewoon geld willen verdienen , veel geld over de rug van gebruikers.

Omdat NIS vaak voorgeinstalleerd word (net als die troep van mcafee) heb je veel kans dat " leken " het abbonement verlengen. Als norton of mcafee het zou moeten hebben van de " tweaker " zouden ze allang failliet zijn gegaan. Immers weten wij als geen ander hoe makkelijk het is om deze twee " av's " te bypassen.

Ik zou je adviseren om bv ESET nod32 of kaspersky te pakken , deze twee zijn in gebruik (resources) en over algemeen bescherming een stuk beter . (al heb je commerciele tests waarbij ze dan wat minder hoog scoren , mede door de eurotjes die ze krijgen van bv symantec , mcafee) .

voor jouw beeldvorming :

Als " black hat " :

hmmm ga ik een virus/malware / exploit schrijven waarbij mcafee/norton {(80% preinstalled base) en (helaas) meest gebruikt } gebypassed wordt ? of zal ik gaan voor die mensen die een goede av hebben zoals eset/kasperky maar het aandeel van die av is maar 5-8% ? dan ga je toch voor de makkelijke aantallen aka je zorgt ervoor dat je langs de twee meegeleverde antiviruspakketten langs gaat. daarnaast pak je de meest populaire gratis versies (avg/avast) en voor je het weet heb je een exploit/malwarepakket wat zo 70 op de 100 computers zou kunnen infecteren zonder dat ze het door zouden hebben.

Dus geen norton troep meer nemen (tenzij je wilt dat je pc erg trager wordt) en gewoon lekker fatsoenlijke av kiezen! (i vote eset)
Pagina: 1