Asus Radeon HD 7970 3GB of Palit Geforce Gtx 760 Jetstream?

Pagina: 1
Acties:

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel een pc aan het samenstellen en ik twijfel tussen de Palit Geforce Gtx 760 Jetstream of deze kaart: http://rog.asus.com/62252...b-graphics-card-launches/

Die tweede kan ik 2de hands kopen bij een vriend van mij voor 225 EUR. (Nieuwprijs 400 EUR)
De Palit kost 234 EUR nieuwsprijs.

Welke van de 2 is de beste?

Verwijderd

Ik zou zeggen de Asus Radeon HD 7970 (al schijnt het niet veel te schelen). De prijs-kwaliteit verhouding van de gtx 760 is wel super.

In jou geval zou ik voor de hd7970 gaan, mits er nog garantie bijzit en je zeker weet dat hij nog in goede staat is. Als dat niet het geval is zou ik een gtx 760 kopen.

• djmashter
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-04-2017
Waarom kijk je niet naar de gtx 760 van MSI? Deze heeft betere koeling i.c.m. stille fans, hogere kloksnelheden en een betere bouwkwaliteit dan Palit. Maar misschien wil je je vriend liever van zijn videokaart afhelpen door voor de asus te gaan. Zelf zou ik nooit voor een tweedehands videokaart gaan, omdat bij nieuwe videokaarten vaak gratis games worden geleverd.

Alternate: gtx 760 van msi wordt gebundeld met Splinter Cell Blacklist

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
djmashter schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:15:
Waarom kijk je niet naar de gtx 760 van MSI? Deze heeft betere koeling i.c.m. stille fans, hogere kloksnelheden en een betere bouwkwaliteit dan Palit. Maar misschien wil je je vriend liever van zijn videokaart afhelpen door voor de asus te gaan. Zelf zou ik nooit voor een tweedehands videokaart gaan, omdat bij nieuwe videokaarten vaak gratis games worden geleverd.

Alternate: gtx 760 van msi wordt gebundeld met Splinter Cell Blacklist
Maar bij DAA wordt er steeds de Palit aangeraden? Onterecht dan?

• djmashter
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-04-2017
Mmh.. ben op zoek gegaan naar 'bewijs' ter ondersteuning van mijn stelling (MSI 760 > Palit 760), maar heb juist tegenstrijdig materiaal gevonden:

http://hexus.net/tech/rev...zr-gaming-series/?page=10

Ook in de andere benchmarks doet deze gpu het net iets beter dan de MSI. Waarom zie ik dan wel meer mensen die de MSI willen hebben dan de Palit in de pricewatch?

Verwijderd

MSI is waarschijnlijk wat meer bekend dan Palit.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-02 10:36
Marketing motor van MSI wellicht iets beter met hun Twin Frozr achtige coolers?
Of is MSI wat makkelijker verkrijgbaar?

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Voor mij blijft de Gigabyte het allerbeste ;).
Pagina: 1