Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 14:44
Duss. Ik heb sinds vorige week *bliep .. Nu is het zo dat het niet werkt.. Als ik het aan zet doet het internet niet. Ik heb een iPhone 4 met IOS 6.1.3

Ik heb het APN profiel van *bliep gedownload en geïnstalleerd op mijn iPhone via http://iphonesettings.net/bliep.html

Kan iemand mij helpen? Bliep zelf reageerd niet op mijn vragen en misschien weet één van jullie het wel goed uit te leggen.

Kortom: *bliep geactiveerd, geen internet, wel kosten.

Wie kan mij helpen? :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

van de site:
Ik heb een nieuwe sim, maar internet doet het niet

Zodra je je simkaart in je telefoon stopt krijgt je een aantal smsjes die de internet instellingen op je telefoon goed zetten. Bewaar deze smsjes en volg eventuele instructies die daarin staan.
Heb je deze smsjes niet ontvangen? Sms dan BLIEP naar 1300.
Dat al geprobeerd?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel de Gebruikersnaam als het Wachtwoord moeten compleet leeg worden met internet.arta als APN Adres.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Dit topic ook al gezien: *bliep werkt niet?

Daar werdt volgens mij dezelfde vraag gesteld en dezelfde antwoorden gegeven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
Via iphone kun je zelf de APN instellingen niet zelf wijzigen dus heb daarom het bliepprofiel gedownloadvia iphonesettings.

Ik heb naar 1300 gsmst, maar kreeg bericht terug dat mijn toestel niet werd herkend. Aldus bliepprofiel.

Ik heb dataverbinding aan staan en apn profiel gedownload, noch werkt dit niet..

Iphone 4 met ios 6.1.3

Haha, nog meer hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
Ik had ook nummerbehoud aangevraagt. Nu kreeg ik een sms dat het succesvol was overgezet. Nu kwam ik tot ontdekking dat beide nummers niet meer werken. Wat nu? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Laatst online: 08:32
Riolaro schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:17:
Ik had ook nummerbehoud aangevraagt. Nu kreeg ik een sms dat het succesvol was overgezet. Nu kwam ik tot ontdekking dat beide nummers niet meer werken. Wat nu? -_-
Een abonnement nemen bij een provider die je wel kan helpen met vragen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
Mother_lepard schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:07:
[...]

Een abonnement nemen bij een provider die je wel kan helpen met vragen? ;)
De service bij *bliep is niet al te goed.. Als je een bericht plaatst via Twitter, Facebook of email, krijg je vaak de volgende dag laat of de dag daarna pas een antwoord terug. Soms geven ze niet eens een reactie terug.

Maar goed. Het nummer is nu wel goed overgezet. Er was een storing bij T-Mobile en daar ondervonden veel gebruikers iets van.. Nu is het enige probleem nog dat het internet niet werkt.

Ik heb al BLIEP naar 1300 gestuurd en kreeg vervolgens een sms terug dat hij mijn telefoontype niet herkende. Daarna heb ik het BLIEP APN profiel van www.iphonesettings.nl/bliep gedownload en geïstalleerd. Helaas werkt ook dit niet! :( Aan/Uit zetten heeft geen nut,

Iemand anders nog tips? Weten ze bij The Phone House hier misschien raad mee?
Pagina: 1