Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

laptop crasht en herstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een packard bell easynote e3269 (ik weet dat het een oude laptop is :+ ) die bij gewone taken na 2 min crasht. Er komt een blauw scherm met witte letters gecombineerd met nare gekleurde strepen. Daarna herstart de laptop onmiddellijk en eenmaal normaal te zijn opgestart doet het de hele procedure zich opnieuw.

Ik heb het geheugen getest,
windows xp al 3 keer herinstalleert met de juiste drivers, niks helpt.

Heb ook het internet doorzocht op gelijkaardige problemen en ik heb ook niks gevonden.
De vorige hdd had slechte sectoren en is vervangen door een nieuwe. Of dit het probleem is weet ik niet.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je zou in ieder geval even de automatische herstart uit kunnen zetten en in de eventlogs (of via een tooltje) kunnen kijken exact welke BSOD je krijgt.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie :) . Ik zal kijken of dit helpt.

Verwijderd

Topicstarter
De automatische herstart staat zeker niet ingeschakeld. Ik heb windows xp kunnen opstarten in veilige modus en heb dan gekeken wat voor BSOD hij had. Het lijkt wel dat de driver voor wifi de boosdoener is :o (heb het wifikaartje vervangen omdat het oude niet meer werd ondersteund)
ik heb het kaartje en driver verwijderd en ik ge kijken of er iets veranderd is