Hallo mede tweekers ,
Ik zit hier met een probleem .
Ongeveer een week geleden heb ik een computer voor mijn vader in elkaar gezet alleen was het ram geheugen nog niet binnen gekomen met de post .
Dus heb ik mijn eigen ram in zijn pc gestopt en hij startte gewoon op en heb ik Windows geïnstalleerd . Een paar dagen later toen eindelijk het ram binnen was is dit in het moederbord gegaan en wou ik hem aan drukken . Helaas deed dit niks en het eerste waar ik aan dacht is dat het ram is stuk is omdat hij hier voor het nog wel deed . Ik heb toen mijn eigen ram er ingemaakt maar de pc ging nog steeds niet aan en na veel testen heb ik deze dingen al uitgesloten.
De voeding getest werkt ook geprobeerd met een andere voeding.
Gpu nieuwe kaart er in gedaan die werkt ook geen resultaat
Ram uit mijn eigen pc gepakt.
Cmos batterij vervangen .
Alle kabels gecontroleerd .
Koelpasta vervangen van de CPU.
Alles op nieuw in de kast geplaatst en gekeken als de kast het moederbord toch ergens aanraakte . Niet het geval .
Eigenlijk blijft alleen het moederbord en de cpu over .
Maar ik vind dit vreemd omdat er niks mee gebeurt is en hij het opeens gewoon niet meer doet.
Heeft een van jullie misschien een oplossing voor dit probleem ?
Alvast bedankt voor het mee denken .
Ik zit hier met een probleem .
Ongeveer een week geleden heb ik een computer voor mijn vader in elkaar gezet alleen was het ram geheugen nog niet binnen gekomen met de post .
Dus heb ik mijn eigen ram in zijn pc gestopt en hij startte gewoon op en heb ik Windows geïnstalleerd . Een paar dagen later toen eindelijk het ram binnen was is dit in het moederbord gegaan en wou ik hem aan drukken . Helaas deed dit niks en het eerste waar ik aan dacht is dat het ram is stuk is omdat hij hier voor het nog wel deed . Ik heb toen mijn eigen ram er ingemaakt maar de pc ging nog steeds niet aan en na veel testen heb ik deze dingen al uitgesloten.
De voeding getest werkt ook geprobeerd met een andere voeding.
Gpu nieuwe kaart er in gedaan die werkt ook geen resultaat
Ram uit mijn eigen pc gepakt.
Cmos batterij vervangen .
Alle kabels gecontroleerd .
Koelpasta vervangen van de CPU.
Alles op nieuw in de kast geplaatst en gekeken als de kast het moederbord toch ergens aanraakte . Niet het geval .
Eigenlijk blijft alleen het moederbord en de cpu over .
Maar ik vind dit vreemd omdat er niks mee gebeurt is en hij het opeens gewoon niet meer doet.
Heeft een van jullie misschien een oplossing voor dit probleem ?
Alvast bedankt voor het mee denken .