Super grover heeft hem door hoor:
Op dinsdag 05 juni 2001 13:23 schreef Super-Grover het volgende:
Ik krijg het idee dat de hele zooi hier door een paar gassies wordt gerunt die allemaal vriendjes van mekaar zijn. Al die replies met, search blabla , slotje !!!! dat weten we nou wel, ik dag ik open een topic waar iedereen die dat leuk vin ze ij kweit ken en jahoor, ik hoor nie bij de vriendjes en gelijk dicht. Selectief of
Ik bedoel dese ?
Jah kerel... dit is een "we likken elkaars kont tot het bruin ziet" forum.
Als je wat te klagen hebt over vriendje X dan word je door kontje Y op je nummer gezet (na de ban natuurlijk want stel je voor, straks zet je reetje Z nog voor paal!).
Ondertussen zitten de kids modderators op een chat kanaaltje elkaar op te stoken en grapjes te maken over hoe dom je wel niet (kan) zijn.
En de betere admins/modjes die rennen weg omdat het dweilen met de kraan open geen volwassen baan opleverd.
Ik ben stellig van mening dat dit forum alleen geschrikt is voor LEZERS en postende konten likkers.
Of je moet wel heel lief je sms script posten. Of een knap grietje zijn. Dan word je nml wel direct ge-accepteerd door de "look at me i can be a modderator"-club.
Daarnaast zie ik steeds de opmerking: "je hebt wel een grote mond voor iemand die zo weinig posts heeft gemaakt" (lees: voor iemand die hier nieuw LIJKT te zijn)
Als je het mij vraagt is iedereen die dat zegt totaal gestoord. Is het dan niet in je opgekomen dat die schijnbaar NIEUWE USER misschien wel al tig jaar hier zijn materiaal voor jullie achterlaat. Maar zich maar al te goed realizeerd dat zodra hij onder zijn echt ID gaat lopen klagen dat ie dan gelijk zijn post stats en goede naam kwijt is?
Of dat diegene gewoon GEBANNED is? Dus wel een ander ID met weinig posts moet gebruiken?
Anyways... ik gaat weer verder.. en veel plezier he, met het meest lame kinderforum in nederland.(en de meeste spook users en slotjes en bans)