Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een telefoon van iemand overgenomen een lg gt540.
Nu wilde ik hem vanmorgen pakken en kijken of ik nog berichten had maar toen deed die al raar.
Toen heb ik op wat knoppen gedrukt waardoor die in de download modus zit volgens mij

Nu heb ik vanavond geprobeert om te googlen enzo maar werd ik ook niet wijzer van.
Toen ik de stekker er indeed van de oplader knipperde die paar x met lg logo en verder niets

Nu probeer ik hem weer aan te zetten met de aan en uit toets maar nu gebeurd er helemaal niets meer.

Kan iemand mij helpen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
wazig omschreven verhaal....

maar belangrijk is:
- wat is "toen deed ie al raar"?
- is je accu vol, kan je eventueel een andere accu en/of lader proberen, om uit te sluiten dat je accu of lader defect is.
- heb je het toestel bewust in de download modus gezet en heb je daar nog iets gedaan?

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Gistermorgen pakte ik de telefoon toen wilde ik kijken of er nog berichten binnen waren gekomen maar toen deed het scherm al niet meer,. Ik op de aan en uit knop gedrukt. Maar toen bleef die op beginscherm met het logo van lg maar daar bleef die constant in hangen.

Toen heb ik op google gezocht hoe dat kon en daar stond dat je een reset kon geven dus heb ik geprobeer maar dat wilde ook al niet meer. Dus heb ik voor downloadmodus gekozen en nu doet die het helemaal niet meer.

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Accu er al een tijdje uit gehad?