Wacom Intuos4 wireless advies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31
Beste heren en dames,

Ik ben al een tijd nieuwschierig naar een tekentablet, niet omdat ik zo geweldig kan tekenen want ik doe alleen maar stick poppetjes.
Ik dabble wat in fotosoep en ben daar redelijk handig in, maar wil hem voor het merendeel als muis gebruiken.
Denk dat de Bamboo series mij te middle of the road is, en ik dan voor te weinig niet op de eerste rang zit.

Ik zat dus te kijken naar deze.
Dit is als ik het goed begrijp een A5 maat, ik heb een ultrasharp 2711 (27" IPS).
Is dit dan te "klein"

Is dit een fijn apparaat voor de (lijkt mij wel) goede prijs?
Zag wat reviews maar die waren allemaal van mensen die dat ding mochten houden van Wacom, dus.. ja.. wat moet je daar dan mee.

alvast dank,

Harald.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-09 08:40

Proto

¬.¬

Ik heb zelf een kleine bamboo als muisvervanger, en ik ben blij dat ik niet voor het grotere model ben gegaan. De resolutie van 't ding is prima voor mijn monitor (1920*1080), dus ik denk dat een intuos met z'n twee keer zo hoge reso zeker voor je moet volstaan.

Een grotere tablet is heel leuk als je echt serieus tekent, of anderzijds priegelwerk wilt doen. Als muisvervanger betekent het voor mij echter alleen dat ik a) mijn keyboard nergens kwijt kan en b) m'n klauw twee keer zo ver moet bewegen om hetzelfde resultaat te bereiken :+

Wat wireless betreft, vooral doen... Ik weet niet hoe het bij de intuos zit, maar op de bamboo zit de usb-kabel aan de kant van het toetsenbord, wat echt ongelooflijk in de weg zit :X