Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop schoollaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn komend schooljaar moet ik een laptop aanschaffen, dus mijn vraag is: welke laptop?

Via de hogeschool kan ik kiezen tussen een HP ProBook 6570b en een Hd Elitebook Folio 9470m, beide aan een prijs van 835 euro.

dus mijn vraag is: welke van deze 2 is de beste of zijn er nog andere laptops die in dezelfde prijsklasse liggen (800-900 euro) die beter zijn.

Alvast bedankt :>

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat hangt af wat voor voorkeur je geeft aan de laptop. De probook zal zwaarder zijn om mee te nemen en een iets groter scherm hebben. De EliteBook Folio is lichter en het scherm is miss iets minder (Zal wel de 1366x768 versie zijn).

Als je veel reist zal ik toch de EliteBook aanraden, hij is heel licht maar toch heeft de bouwkwaliteit er niet onder te leiden gehad, super ding is het!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Lees eerst maar de LAA beleid eens door.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je niet eens verteld wat je ermee gaat doen is dit topic nogal nutteloos.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Asus N56. Kon je zelf ook wel vinden.

Verwijderd

Topicstarter
De laptop wordt praktisch in elke les gebruikt om het lesmateriaal mee te verwerken, later op stages moeten ppts vlotjes afgespeeld kunnen worden, en wordt dus eigenlijk standaard gebruikt om te studeren.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Wat voro lesmateriaal?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 18:49
er is wel wat extra informatie nodig...
wat voor opleiding doe je / ga je doen?

heb je de laptop alleen voor "huis-tuin-keuken"-gebruik, oftewel Office, internet en muziekje op de achtergrond?
of ga je er op programmeren, foto- / videobewerking etc?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekozen voor lerarenopleiding secundair onderwijs dus zal ik niets moeten programmeren of video's hoeven te bewerken. Dus de laptop wordt alleen gebruikt voor office programma's, muziek te luisteren en af en toe een film te bekijken.

Ik heb ook nog geen overzicht over mijn lesmateriaal, ik weet enkel dat de laptop voornamelijk bij didactiek en economie gebruikt zal worden.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Een ultrabookje met een hybrid drive en een 3e generatie i3 zal prima volstaan.
Pagina: 1