Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe krijg ik dll bestand weg?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar deze bestand: apcrtldr.dll blijft maar zitten.
Eset Undll krijgt het niet weg, het lijkt vast gekoppeld aan te veel achtergrondprogramma's. Ik heb regsvr32 geprobeerd maar dat werkt niet met 64 en heb verschillend adware removel tools gebruikt maar niks. Ik heb via youtube gezien dat je de beveiling via eigenschappen kan veranderen maar dat hielp ook niet.
Heb wel wat weg gekregen maar niet deze bestand.
Help?! AUB!!

Alvast bedankt!!

Vr.Gr.!!

Verwijderd

http://www.malwarebytes.org/products/fileassassin/

Download dat, en doe de optie: Verwijderen bij opstarten Windows, :) Vaak is dat de enige manier als het zo hardnekkig is, ;)

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Vertel ook even waar deze .dll bestand staat. Dit maakt het makkelijker om te helpen. Naast de tip zoals die hierboven werd genoemd zou ik ook bij je internetbrower(s) eens kijken of je toolbars / zoekpagina's erin staan die je niet wilt hebben.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb je al geprobeerd met regsvr32 /u apcrtldr.dll, en dan het bestand verwijderen

Let op: Met regsvr32 /u moet je echt weten wat je doet, dus kijk goed hoe je dat commando moet uitvoeren!

[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 22-07-2013 12:19 ]

• LnC

LnC

The offending line...

Wat ik gevonden heb op zoeken in google op de naam van het .dll bestand is dat het uitmaakt van een search toolbar.
C:\Program Files (x86)\Search Results Toolbar\Datamngr\apcrtldr.dll

Klopt dit dat het bij jou ook zo is?

apcrtldr.dl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties!

@SirYoshi Super tip!! Heeft geholpen. Zo blij!!!

@LnC Over de internetbrower(s) eens kijken of je toolbars / zoekpagina's dat was mijn eerste stap en alles zo wat weg gekregen behalve inderdaad: C:\Program Files (x86)\Search Results Toolbar\Datamngr\apcrtldr.dll
Maar dankzij de super tip van SirYoshi is dat nu ook weg.

@shadowman12 Dat werd me inderdaad te moeilijk!! Yikes dus ik ben erg blij dat ik hier een veel betere optie heb gevonden!!

Nu mijn vervolg vraag is het nu veilig om weer bijv. te bankieren?!
Ik heb Malwarebytes Anti-Malware, CCleaner en ook TDSSkiller gebruikt en niets is meer gevonden.
Is mijn computer nu schoon?!

Nogmaals dank! Super gewoon!!

• LnC

LnC

The offending line...

Mijn inziens is de .dll bestand in kwestie een onderdeel van een zoekbalk / toolbar een soort adware, en geen malware.
Als er niks meer uit je scans komen waarop duid dat er malware / virusssen aanwezig zijn, dan kan je weer bankieren.

Mocht je toch er niet helemaal happig op zijn en je systeem toch al niet vertrouwen, dan kan je altijd er nog voor kiezen om een verse installatie van Windows te doen.
Maar dat lijkt mij in dit geval een beetje overkill :9

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In het vervolg kan je ook een Live CD met Linux in de buurt houden om het via die omgeving te kunnen verwijderen (of hernoemen iig). Heb je ook geen problemen met in gebruik of rechten ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1