Umu
Om maar een paar voorbeelden te geven.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
ik heb al genoeg laptops opengeschoeft waarbij de roelribben helemaal dichtzaten met stof
ora et labora
Hem op "pootjes" zetten wilt ook nog wel eens helpen, frisdrank dopjes ofzo
People as things, that’s where it starts.
Wel doen als het uit staat natuurlijk..
Openmaken was mij dan te veel werk, hoewel dat natuurlijk veel grondiger/beter/minder lomp is.
Ik zou de laptop in de diepvries zetten als ik jou was. Nou goed.
@Megalobst: Zou jij voor een volgend topic dit willen lezen? Het algemeen beleid #quickstart
Kwa tips: Zorg dat er geen stof in de ventilator zit, klok idd de processor onder. Er zijn laptop stands met extra koelers erin. Dat helpt ook. Daarnaast is hem uit de zon houden ook handig.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
Edit: koelpads doen in mijn ervaring geen ruk omdat de fans amper lucht verplaatsen en dan meestal ook nog eens tegen de grotendeels gesloten plastic bodem van je laptop aan. Je zou best een werkende setup kunnen bouwen door de bodem van een laptop af te schroeven en er dan twee 180mm Silverstone APs onder te tie-wrappen maar da's dan niet zo heel draagbaar meer.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 11:31 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Denk je niet dat de laptop nog warmer wordt buiten in de zon?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.