Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503691

Topicstarter
Hallo,

Ik neem af en toe bepaalde dingen op met mijn mobiel, maar daarbij zou ik graag willen dat de muziek (Spotify) door blijft spelen. Echter heb ik niet kunnen vinden hoe dit moet. Het is dan ook heel logisch dat de muziek stopt zodra ik de camera-app start, maar ik geloof wel dat het mogelijk moet zijn.

Weet iemand toevallig of het via een omweg mogelijk is om dit voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55
Aangezien dit niet een hele gebruikelijke wens is, denk ik niet dat je hier een pasklare oplossing voor gaat vinden. Je zou op XDA eens kunnen kijken of er rom developers zijn die weten waar je dit zou kunnen vinden. Uiteraard is er ergens een stukje code die de check en de actie afhandeld. (zoals ook de muziek stopt bij een incoming call etc). Deze code kan wellicht aangepast worden (hopelijk zonder andere functies om zeep te helpen).

Als je toestel nu ondersteund wordt door bv CM of AOKP (of een andere community rom die vanuit de google source gebouwd wordt), kan je hier zelf ook mee gaan rommelen.
Je zou dan de juiste tools moeten installeren, de source binnenhalen, source aanpassen en rom builden....
(eenvoudiger gezegd dan gedaan, kan ik je uit eigen ervaring vertellen).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 17:42
Probeer eens een andere muziek en/of camera app?
hier blijft de muziek namelijk wel gewoon doorspelen als ik een foto of video maak. Maar ik gebruik dan ook niet de stock software (cameraZoom en cloudskipper)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55
haha, dat zou wel een stuk makkelijker zijn dan mijn verhaal :) ik denk wel vaker in te ingewikkelde oplossingen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Prulleman op 22-07-2013 14:22 ]

Strava